24 Aralık 2019 Salı

DURUM BİLDİRİMİ #4



Yurdun karşısındaki cafede oturuyor ve hayatımda ilk kez denediğim bir içeceği içiyorum.
Orman meyveli ''frozen''mış ismi. Beğendim mi? Çok değil. Bana küçükken okuldan sonra hevesle yediğimiz meybuzları hatırlattı. Ben limonlusunu severdim. Bu içeceğin de limonlusunu istemiştim ama kalmamış.

Arka planda bilmediğim bir şarkı çalıyor. En azından ismini bilmiyorum, ses çok tanıdık. Galiba Bllie Eillish.

Buraya ödev yapmaya geldim. Yurttaki odamdan çok sıkılmıştım. Hiçbir şey yapasım gelmiyor o odada. Belki yatak olduğu içindir. Yatak olan hiçbir yerde hiçbir şey yapamıyorum.


Ödevimde bayağı ilerledim. Ama arkadaşlarım benden farklı yaptığı için bazı eklemeler yapmak zorunda kaldım. Eklemeler yapınca tabloda bişiler kaydı. Bütün ekleri hallettikten sonra başa dönmem gerekecek. Bu biraz sıktı canımı..

Sınavlarım yaklaştı. 10 gün falan kaldı herhalde. Notlarım şuanda epeyce iyi. Ortalamamın düşmesini istemiyorum o yüzden şu ödevi bitirir bitirmez sınavlara dört elle sarılmaya başlayacağım.

Sol elimde bi' titreme var, inşallah önemli bir şey değildir..

Bu hafta içinde 3- 4 tane film izledim. Bu haftadan sonra izleyemeyeceğim gibi duruyor. Bu beni biraz üzdü. Sınavlardan dolayı hızım kesilecek.

Kitabımı -Budala- da hemen bitirmem lazım, sınavlar yüzünden araya çok süre girecek yoksa.  Dizi -Merlin- izlediğim için baya savsaklamıştım.
























14 yorum:

  1. Çok bezgin anlatsan da güzel bir güne benziyor. İçeceği ve müziği sevdim. Billie Eilish iyidir. Elindeki titreme fazla kahve tüketiyorsan ondandır belki. Olur öyle arada. Korkutma kendini. Sınavlarında ve ödevinde başarılar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena bir gün değildi, evet. Fazla kahveden değil de belki fazla stresten olabilir, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ders çalışmak bir kenara öylesine bile olsa mekan değiştirmek insana iyi gelebiliyor, o mekanı çok beğenmediysen bir başka yerde de çalışmana devam edebilirsin bu şekilde sıkılmazsın da. El titremesine çok takılma derim bu tür şeyler stres kaynaklı olabiliyor hatta kafein, yetersiz beslenme ve uykusuzluk da neden olabilir. Finallerinden sonra geçmezse bir doktora görünürsün olmadı. Kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle,bir yere alıştıktan bir süre sonra sıkılmaya başlıyor. Galiba dediğin gibi stresten, uykusuzluk da olabilir bak. Teşekkür ederimm.

      Sil
  3. ödevlerde ve sınavlarda başarılar kolaylıklaar :) meybuuz :) merlin izlemedim güzelmiğğğ :)

    YanıtlaSil
  4. her yerde sınav bir an olsun şu sınav bitsin istiyorum.Bir an olsun gücümü hissetmek istiyorum.Sen de istiyor musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha baslamadan tükendim :(( biran once bitsin gercektennn

      Sil
  5. Merlin çok eski dizi, ta Cnbc-e'deyken izlemiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet, ben de orday izliyordum bastan tekrar basliym dedim

      Sil
  6. Sınav zamanı geçmiş gibi,umarım iyi geçmiştir sınavın..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa daha baslamadi bile :p umarim iyi gecer

      Sil
  7. son yazımdasın ciciş :)

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?