30 Temmuz 2018 Pazartesi

GRUP TANITIMI: STRAY KIDS PART 2



2-3 gün önce grubun çıkış macerasını paylaşmıştım, yazı oldukça uzun olunca ben de grubu tanıtma işini bu posta bırakmıştım. Grup hakkında küçük bilgiler verip üyeleri tanıtmaya başlıyorum!

  • Grubun kurucusu lider olan Bang Chan'dır. Üyeleri kendisi seçmiştir.
  • 9 kişiliktir, grup adını üyeler kendileri seçti
  • Grup Stray Kids'in kemik tayfası olan 3racha'yı içeriyor. Got7 gibi aslında. Got7da önce nasıl JJP vardı Stray Kidsden de önce 3racha vardı.
  • Üyeler her şeyle kendileri ilgileniyorlar. Özellikle şarkılar 3rachanın elinden çıkıyor.
  • Program bittikten sonra programda yaptıkları şarkıları MIXTAPE başlığı altında toplayıp bir mini albüm yayınladılar.
  • Daha sonra muthij şarkıları olan bir albüm daha yayınladılar: I am NOT
  • Tam olarak şu zamanlarda da yeni albümleri için tanıtım fotoğrafları yayınlanmaya başladı. Bu albümlerinin adı da: I am WHO. (Teaserları yazının sonuna koyacağım.)

Artık üye tanıtımlarına başlayabiliriz 

BANG CHAN/ CHRIS


Grupcuğumuzun biricik lideri. Biz onu programdan önce Chris diye biliyorduk programla birlikte Bang Chan oldu. 7 yıl (neredeyse 8 bu arada, şirkete 2010da girmiş) stajyerlik yaptı JYPde. Onun için çok zor olmuştur, çıkış yapan arkadaşlarını görüp çıkış yapamamak :( 7 yıl stajyerlik yaptığı için haliyle çoğu jyp sanatçısıyla yakın. Özellikle bizim Bamle kankalar. Programda ikisinin vakit geçirip eskileri yad ettiği bir yer var, çok nostaljik.


Kendileri çok minnoş bir karaktere sahip, ama sinirlenince baya bir o may gatlık oluyor. Programda minnak Jeongine sinirlendiği bir yer vardı orada ben bile tırstım (o zamanlar minnak Jeongin hata yaparsa elenebilir, kimse elenmesin diye büyük strese girmiştir)
Avustralyada büyüyor bu yüzden ingilizcesi çok çok çok iyi, ben o ingilizce konuşurken eriyorum çünkü aksanı T.T


Avustralya Kangurusu lakabı var, grupta bunun esprisi çok dönüyor :D Görüldüğü üzere gamzeleri var, çoooooook tatlıııııı.
3rachanın da Stray Kids'in de şarkılarının yapımcısı Bang Chan, millet ona ''Thriple Threat'' diyor çünkü rap, dans, şarkı ne varsa yapabiliyor ve iyi de yapıyor yani (baş parmak yukarı). Ay az kalsın unutacaktım 3rachada kullandığı isim CB97

CHANGBIN


Kendini Dark Changbin diye göstermeye çalışabilir siz bunu yutmayın o bir Binnie Binnie Changbine :D
Programın başında ''i labı dark'' diye dolanan oğlan şuan pinkbinnie diye dolanıyor da o yüzden. Hani rap yapma şekli duruşu falan gerçekten ''dark'' ama bi konuşmaya başlıyor wırgyuefljkc  Stray Kids'in resmen aegyo makinası, ben şahsen bu performansı beklemiyordum Dark Bin- pardon Changbinden. 


Şimdi burada bir şey demem lazım. 3racha JYP'de olan en iyi rapciler topluluğu burası kesin. Ki bence K-POPda da hatırı sayılır bir yerleri olacak rap konusunda. Ama Changbin.. farklı ya. 3racha da da farklı. Hayatta taklit edilemez bence ses tonundan dolayı. Bu yüzden daha bir özel geliyor bana. Yayaya'sı bile farklı çocuğun o yüzden ben Changbinin rapine bayılıyorum, bayılmayan da yoktur diye düşünüyorum. 


Şarkıların söz yazımında büyük katkısı var bu arada, ayrıca soundclouda yayınladığı bir şarkının yapımını kendisi yapmış, yapımcılığı da var (albümdeki şarkıların rap kısımları kayıt edilirken changbin oturuyor koltuğa), şarkı da söyleyebiliyor Glow'da gördünüz, çok maşallahlık bir çocuk ne diyim daha :D A söyleyebileceğim bir marifeti daha var. Zengin kendileri, evleri saray gibi :D


SMTM5'e katılmış ama sadece birkaç saniyeliğine gözükmüş ASLA ANLAM VEREMİYORUM. Acaba o zamanlar bu kadar iyi değil miydi çünkü bence kesinlikle çok iyi rap yapıyor. 3rachada kullandığı isim SPEAR B

JISUNG/ HAN


Ben Jisung diyim siz Han anlayın. Sahne ismini çıkış yaparken Han olarak değiştirdi (soy ismi Han) ama alışkanlık işte Han demek daha zor geliyor :( Neyse size de alışkanlık olmasın diye Han diyeceğim yazı boyunca.


Ya ben çok fazla minnoş kelimesini kullanıyorum biliyorum ama hepsi Stray Kids yüzünde çok minnoş çocuklar. Jisu- Han da çok minnoş bir çocuk. Aşırı matrak, hareketli :D Başta Young K. ve Mark'a olan benzerliğiyle dikkat çekti (bence Young k.'in kopyası bazı fotolarda) sonraları tabii olması gerektiği gibi yetenekleriyle. Rap zaten onlardan soruluyor ama bir şarkı söyleyişi var. Hellevatorde vokallerin yapamadığı yüksek notalı yerleri Han yaptı düşünün artık. 


Lakabı sincap, çok benziyorlar :D Fanlar bununla ilgili çok komik editler yapmışlardı bulabilirsem koyarım buraya :D 
Tepkileri beni öldürüyor, çok extra :D Malezyada yaşamış bir süre, ingilizce biliyor.
Rapi hakkında doğru dürüst konuşmadım biraz ona değineyim, daha çok lirik ve melodik rapi seviyor, çok iyi rap yapıyor yaa oturup bu çocukların rapini sabahtan akşama kadar övebilirim siz beni boş verin dinlemeyi tercih edin bence :D 3rachada kullandığı isim J. ONE


3RACHA BİTTİİİİİİİİİ

MINHO


Bizim Minho, sahne adıyla Lee Know.
İlk elenen, insanların BTS'in arka dansçısı (bts konser dvdsinin sounda koreograflar kısmında yer alıyor) olarak aklında kazınan mütijjjjjjli dans eden Bundle Boy.


Program esnasında çok fazla tanımaya vaktimiz olmadı saolsun jyp sayesinde, grup çıkış yaptıktan sonra anladık, başlarda biraz öz güvensiz ve utangaç gözükse de, ne kadar troll bir o kadar sevimli bir o kadar da duygusal olduğunu. Grup çıkış yaptıktan sonra öğrendik yüksekten korktuğunu.


Ben Minho'nun kişiliğini çok beğeniyorum, üyelere karşı hem çok şey böyle, nasıl anlatılır hani çok yakın olduğunuz insanlara istediğini dersiniz, istediğiniz şakayı yapabilirsiniz ya hem öyle bir insan (yapan) hem de çok korumacı ve ayrıca korunmaya da ihtiyacı olan.

Üyelere dans konusunda çok yardımı oluyormuş bunu Minho elendiği zaman üyeler ağlaya ağlaya söylemişti. Ben Minho'nun dansından çok umutluyum ilerde diğer dansçı üyelerle birlikte adlarından bol bol söz ettirecekler bence.


Visuali zaten maşallah (gururlu anne moduna girdim şuan çocuklar her konuda iyi diye gıfvjk), çoğu kişi tarafınca konuşuluyor. Oyunculuk yapmasını çok istiyorum çünkü hem aktör yüzü var hem de bu konuda yetenekliye benziyor mvlerde falan mimiklerinin karşısında şok geçiriyorum.


Söylemeyi unutcaktım bak! Lee Know 2PM fanı, bir şarkı mı önerilecek hemen 2pm, bir jyp sanatçısı mı söylenecek hemen 2pm :D

FELIX


Of o ses ne öyle Felixxxxxxxxxx..
Ben fena düştüm bu çocuğa. Başta görünüşü yüzünden düşmüştüm şimdi doğru konuşup eğri oturalım. Bu showcase için fotoğraf yayınlanmıştı ve ben güm! ilk görüşte aşk :D Hatta ''ben felixe aşık oldum'' içerikli bir tweet de atmıştım o zaman yewuıdsklmcö 00'lı maknae üyelerden, kardeşimle yaşıt. Bu benim ona yürümemi engelliyor mu? Hayır :D


Felix elendiği zaman çok üzülmüştüm, ultra üzülmüştüm hatta. Minho elendiğinde şey kafasındaydım ''Eeeh JYP de reytingci çıktı başımıza, geri getircen çocuğu ne şaapıyon'' bu yüzden sadece kızgındım. Ama Felix de elenince.. Dünyalar başıma yıkıldı resmen. Hem artık Minho'nun da gelmeme olasılığı vardı? Ya da sadece biri gelebilirdi, ya daha fazla üye elenirseydi..
Neyse ki bunların hiçbiri olmadı biz o yüzden Felix hakkında konuşalım olmayanlar hakkında değil.


Felix de troll bir arkadaş. Arkadaşım olsaydı eminim Felixle çok eğlenirdik diye düşünüyorum şu sıralar. Yüzüyle milleti eğlendirmekten hiç çekinmiyor bu yüzden bol bol derp fotoğrafı var :D Çok güzel de sinek taklidi yapar bu arada :D


Çillere sahip, çok sevimli bir görünüşü var ama bir o kadar da sert. Bu sert olduğu zamanlarda konuşursa veya rap yaparsa tüğleriniz diken diken olabilir benden demesi çünkü benim öyle oluyor.

Avustralya'dan o da Bang Chan gibi. Ben bundan önce Bang Chanın aksağanından dolayı eriyorum demiştim ya Felix'in aksağanından dolayı resmen ölüyorum o ses ve aksan bir olunca üffff

Biraz yetenekleri hakkında konuşalım, rap yeteneği hakkında bir şey diyemeyeceğim çünkü şarkılarda 2 gıdımlık yeri var ama olduğu kadarıyla bizi tatmin ediyor bence ki onun asıl alanı rap de değil dans ki dans yetenekleri çok iyi, bunu çocukların v livelarını izlerseniz göreceksiniz. Şarkı da söyleyebiliyor ve tuhaf olarak şarkı söylerkenki sesiyle rap yaparken (veya konuşurken)ki sesi arasında dünyalar kadar fark var bu farkı görmek için de Glow izlemeniz yeterli.

WOOJIN


Woojin neden bu kadar underrated anlamıyorum asla. Yetenekli, görünüşü de gayet iyi, kişiliği de çok minnoş. DAHA NE İSTİYORSUNUZ?????

Woojinin bu kadar görmezden gelinmesinden dolayı gerçekten çok mutsuzum tanımak isteseler bence hemencecik düşerler Woojine. Bu yüzden sen, bu yazıyı okuyan sevgili tatlış insan lütfen Woojine karşı gözlerini ve kulaklarını kapatma. Özellikle kulaklarını çünkü çok tatlı bir sesi var.

Benim gözüme ilk gitar çalarken (bavul toplarken bir anda gitar çalmaya karar vermişti :D ) akorları karıştırıp sevimli sevimli kameraya bakarken takılmıştı :D  Bir de şarkı söylerkenki o buğulu gözleri :D


En büyük üye ama en büyüklerin en tatlısı resmen.
Lakabı ayı sanırım üyelerin benzetmesinden dolayı :D
Kendo ( japon dövüş sanatı) biliyor bir programda göstermişti.
Üyelerle yaptığı ingilizce muahabbeti dinlemek tadından yenmez :D
Yenmek falan deyince en çok yemeyi sevdiği şey CHICKEEEEN :D
JYP'den önce iki şirkette daha bulundu, Fantagio ve SM. NCT üyeleriyle stajerlik yaptı, ilişkileri ne derece iyi bilmiyorum ama NCT de sevdiğim bir grup aralarında bir etkileşim görmek çok isterdim :')


Day6 seviyor, şarkılarını seviyor, i smile'ı coverlamıştı piyanoyla bir v live yayınında.

Woojin'i sevin yaa, sevilmeyecek gibi değil çünkü.

HYUNJIN


Grubun visuali, daha showcase zamanında adı söylendiğinde bol alkış alan, kızların göynüsünü çalan 00'lı oğlanımız.


Büyük dudaklarıyla, artistik dans haraketleriyle, kahkahasıyla, gülüşüyle her şekilde kalır aklınızda Hyunjin. Kalsın da ama sadece görünüşüyle değil çünkü yaptığı işlerde de oldukça başarılı. Rap yaparken başlarda (ben belki koreceyi çok iyi bilmediğimden ama jyp'ye katılmıyorum bu konuda)  telaffuzu yüzünden jyp'den eleştiri alsa da kendini geliştirerek övülen bir rapçi oldu. Dansı da övülesi zaten alanı dans. Şarkılarda söz yazımında da yer alıyor.


Aynaların prensi bu arada bin tane ayna önünde çekilmiş fotoğrafı var :D
Kami adında benim sevmediğim tarzda bir köpeği var :D Cinsini bilmiyorum ama şu küçük süs köpekleri var ya onlardan. (süs köpekleriyle yıldızımız bir barışamadı, sevdiğim tek süs köpeği Coco o da Yonce yüzünden belki Hyunjin yüzünden de Kamiyi severim)


Rol modeli Got7'dan Jinyoung. İkisi bir olsa bir performans gerçekleştirse hem viual hem yetenek bombardımanından ölsek ne olurdu :')

SEUNGMIN


Bana her zaman Seungmin grubun annesi gibi gelmiştir, bunu çok defa da göstermiştir kendisi. Ama bir yandan da üyelerden (-Jeongin) nefret ediyor :D Özellikle Changbinden. Bunu da her zaman göstermiştir kendisi :D Üyeler de onunla uğraşmayı seviyor.


3 ay Amerikada yaşamış bu yüzden ingilizce biliyor (ASC'de sunuculuk yapmaya başladı). İngilizcesi de 3 ayda öğrenilmiş gibi değil gayet akıcı.

Tam bir çalışkan, ödevlerini asla aksatmayan öğrenci tipi var. Stajyerken bu hafta ne yaptı, ne çalıştı bir deftere not alıyormuş sonra onu hocasına gösteriyormuş ve bunu aksatmadan yapıyormuş (ben beceremezdim :D )


Day6'e bayılıyor. Woojini anlatırken dedim ya I Smile'ı coverladı diye, Day6 şarkısı ya nasıl büyülenmiş dinliyor, o hali hem çok komikti hem sevimli :D

Üyeler çok titiz olduğunu bu yüzden de yurtta en çok ses çıkaranın Seungmin olduğunu söylediler. Yatağı az bozuk mu ''Yatağıma kim oturduuu'' diye bağırıyormuş :D

Vokali gayet iyi, genelde Stray Kids vokallerinin yetersizliğinden dolayı eleştiri alıyor ama bence yaptıkları müzik tarzına göre gayet yeterli vokalleri var. Solo şarkılar çıkardıklarında, coverladıklarında insanların bu görüşünden vaz geçeceği inancındayım.



Böyle sevimli de bir tipi var. Woojin kadar olmasa da Seungmin de underrated o yüzden bence ona da bol bol sevgi gösterin <3

JEONGIN/ I.N


Minnak maknae Jeongiiiiiiiin. Yani I.N.

Jeongin 2001li sanırım bu yıl 18 oluyor ama benim gözümde minnak maknae. Şu tipe baksanıza kim 18 der buna :D Küçükken ona trot (bizdeki türküye benzer, geleneksel müzik;) söyletiyormuş büyükler öyle öyle şarkıcı olma hayali kurmuş. Ve oldu!!

Trot sevgisini her yerde gösteriyor, bir şarkı söylemesini istediklerinde trot söylüyor hatta bir programda çalışanlardan biri kaç yaşında olduğunu sormuştu bu tarzı genelde yaşlılar dinlediği için tuhaf gelmiş olacak :D


Busanlı, arada oranın ağzıyla konuşuyor çok sevimli oluyor.

Biraz evil bir maknae, her JYP maknaesi gibi :D ''SOİCİMARU!!'' demesini arada kendi kendime hatırlayıp gülüyorum rıfgşmcç

Takma ismi Desert Fox (çöl tilkisi). Tilkileri sevdiğimi söylemiştim dimi :D

Çok tatlış diş telleri var, kendisi de bunun çekici tarafı olduğunu söylüyor, biliyor kerata :D


Üyeler I.N'e bayılıyor ya, kucağına oturtan mı dersin, çenesinin altını kaşıyan mı, kulağını koklayan mı :D


Böyle de minnoş bir maknaemiz var işte.



Üye tanıtımı da bitmiştir!! Bu yazıyı 3 gündür falan yazıyorum galiba :D Demiştim söyleyecek çok şeyim var diye :D Eksik bir şey kalmasın istedim ama tabii ki uzatmamak için yazmadığım çok şey var. Umarım bu yazı sizin çocuklar hakkında bilgilenmenizi ve meraklanmanızı sağlamıştır.
Okuduğunuz ve Stray Kids'i tanımak istediğiniz için tekrardan teşekkür ederim.

YENİ ALBÜM İÇİN YAYIMLANAN TEASER FOTOĞRAFLARI:




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


TRACK LIST




8 yorum:

  1. Kuzularımı öyle güzel anlatmışsın ki ♥.♥ Gidip funnyli videolarına bakasım geldiiii ♥.♥ Kalemine sağlıııık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm, bak bak ben de her gün bakıyorum :D

      Sil
  2. ne ciciş şirin sempatik komikler diyil mi amaa :)

    YanıtlaSil
  3. Felix'e ve Bang Chan'a fena düşüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sen düşme aramıza sağlam da lazım derdim de boş ver sen de düş, hep birlikte düşelim :D

      Sil
  4. Lee know biasım harika biri cidden. Dansı zaten ne desem az kalır o kadar muhteşem ötesi. Tipi desen zaten nasıl visual olamadı şaşkınım. Sesi desen bayılıyorum bence harika. Dinledikçe dinleyesim geliyor. Hareketleri sözleri falan zaten şapşal yaaa. Buarada kendisi resmen sexy dans kralı😄... Dansı resmen yaşıyor. O kadar yaşayarak dans ediyorki resmen insanı içine çekiyor ve tabikide bir daha ordan kurtulamıyorsunuz. 😂😂😂💙💙💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahaha kesinliikle dediklerinin hepsine katılıyorumm

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?