26 Temmuz 2018 Perşembe

GRUP TANITIMI: STRAY KIDS



Merhabalar, bugün size bayıla bayıla dinlediğim, izlediğim, takip ettiğim, çooook sevdiğim bir grubu tanıtıyorum. Başlıktan da gördüğünüz gibi: STRAY KIDS!!!


Burada bahsettim diye hatırlıyorum ama bahsetmediysem yada bloğuma yeni gelmiş ve bundan habersizseniz ben bir JYPstanım. Olur mu canım şirketin de stanı derseniz, oluyormuş vallaha. Tabii ki şirkete değil şirketin altındaki grup, solo, aktris, aktör ne varsa takip ettiğimiz için böyle bir adımız var. Bu grubu da JYPstan olduğum için taaa kemikken yani daha bu üyeler stajyerken takip etmeye başladım, o zamanlar ne grup var ne ad (bizim bildiğimiz) ama stajyerleri mvlerden konserlerden gördüğümüz kadar takip ediyoruz. Daha grubun adını geçtim oluşturuldukları programdan önce üyelerin bazılarından, 3rachadan haberdardım yani (bunun gizli gururunu yaşıyorum çaktırmayın rhlfnjkdsl)


Bu grubu nereden tutsam da anlatmaya başlasam açıkçası bilmiyorum. Önce 3rachayı mı anlatsam yoksa programdan mı başlasam..

Sanırım önce program.


Stray Kids survivor programı aracılığıyla oluşturulmuş bi' grup. Daha doğrusu oluşturulan grupta bakam kim hayatta kalıp çıkış yapacak grubu. Başta jyp baba bize ''eleme olmayacak, üyeler arasında çok geride kalan olursa grubun çıkışı ertelenecek'' falan fistan salladı ama program başladıktan bir süre sonra öyle olmayacağı ortaya çıktı, bu duruma karşı çok kinliyim anlatacağım, boşaltacağım içimi :d

Programın adı da STRAY KIDS, yani programa grubun adını veriyorlar. Program bittikten sonra grup adı bi değişecek falan dediler ama sonra kararlarını değiştirip böyle kalmasını istemişler. İyi de olmuş çünkü adı üyeler seçmiş oldu. Hem JYP'nin vereceği adı da tahmin etmeye çalışınca.. Wonderful9 mı olur, 9kids mi olur ben kararsız kaldım. Böyle olması iyi olmuş yani. Ha şöyle bir güzellik daha var isimde, şimcik bunun türkçesi ''Kayıp Çocuklar'' ya bizim fan ismimiz de Polaris (bildiğiniz gibi kutup yıldzı, yön bulmada yardımcı olur) gibi grup ismiyle anlamlı hoş bir isim olabilir. Şuanda ismimiz yok ama bu yönde olursa çok mutlu olacağım.

Programın bölümlerine gelirsek ( bu bölüm spoilerlı olacağı için isterseniz biraz aşağılara geçin ben bölüm bölüm başlık atacağım)

1. BÖLÜM

Showcase'den sonra (jypnin geleneksel stajyer showcase'i) erkek grubunun çıkış yapacağı açıklanıyor, daha sonra program üyelere duyuruluyor tabii oğlanlar bir şok, biz de şokuz çünkü programdan önce elenmeyecek elenmeyecek dendi, sonra ''debirıl haci muttanın çingudo sengil suga isso''.. (debut yapamayacak arkadaşlar da olabilir) sensin ''debut yapamıycak..'' deli etti orada bizi. 
1. bölüm mutluş mutluş geçiyordu oysa, üyeler ilk takma adlarını alıyor (for example bundle boy minhooo yıwerfukdjhc), biz üyeleri ufaktan tanıyoruz falan her şey çokseldi.. Neyse efem, sinirlenmeden devam ediyoruz, ilk görevlerini de alıyorlar bu bölümde, programdan önce yayımlanan (bu yüzden millet çoktan debut yaptı sanmıştı grubu :/ ) ''Hellovator'ı yapmaları (daha doğrusu şarkı yapın diyorlar onlar da bunu yapıyor) burada isteniyor. Böylece ilk bölümün sonuna geliyoruz.

bu 1. bölümde yaptıkları grup performansı

bu da pek sevgili 3rachamızın performansı

2. BÖLÜM

mvyi şuraya sıkıştırayım

2. bölüm bol bol kahkaha var, heyecan var, gerilim var (bang chan'a o may gat oldum) 
Ve büyük an, tehlikede olan 3 üye açıklanıyor, bir dahaki bölümde. Biz de 3. bölüme kadar kanser oluyoruz..

3.BÖLÜM

Öğreniyoruz ki tehlikede olan üyler minnak Jeongin, yauşuklumuz Hyunjin, Bunle Boy Minho :(
Tehlikede olan üyeleri baz alarak 3 gruba ayrılıyor üyeler ve 3:3:3 görevi için hazırlanmaya başlıyorlar. Ortaya çoksel şarkılar çıkıyor.

gruplar: 
Jisung, Woojin, Jeongin
Bang Chan, Seungmin, Hyunjin
Changbin, Felix, Minho

4. BÖLÜM

Sıra geldi yaptıkları şarkıları sergilemekte, bu bölümde maalesef  Minho eleniyor, önceki bölümde mimlenmiş olduğundan ve bu bölümde de şarkıyı sergilerken küçük bir hata yaptığından dolayı..
ANA DANSÇIYI NİYE ELİYON MANYAK ADAM ANA DANSÇI O, O KOREOGRAFİLERDE ÇOK BÜYÜK KATKILARI VAR O ÇOCUĞUN, AL İŞTE AL NASIL AĞLATTIN, KIRDIN ONLARI BOŞ YERE!! REYTİNG İÇİN DEĞİLSE ADIMI DEĞİŞTİRCEM HE! :d

minho takımı

jeongin takımı

hyujin takımı

5.BÖLÜM

Bu bölümde genel olarak ağlıyoruz, herhangi bir görevleri falan olmuyor, üyeleri Minhosuz kafa dağıtmaya yolluyorlar sonra Minhodan bi mesaj koyuyorlar üyeler izlesin diye yine ağlıyorlar, bu bölüm çok ağlamaklı az kalsın ben de ağlayacaktım, sinirlenmekten vakit bulamadım.

6-7. BÖLÜM

Bu bölümlerde de YG'ye konuk oluyor bizimkiler ve geleneksel JYP vs YG gerçekleşiyor, bence benim oğlanlar kazandı, sizce? Aşağıya koydum performansları?

benim oğlanların rap performansı 

VS

bang yedamın performansı

oğlanların vokal karşılaşması

oğlanların dans karşılaşması

8.BÖLÜM

Bu bölümde ''sokak performansı'' görevi var. Yeni yaptıkları bir şarkı ve eski şarkılarla birlikte bir sokak performansı gerçekleştiriyorlar. Onları izlemeye 2pm'den Jun K.de dahil olmak üzere gelen 2-3 kişilik bir jüri grubu var. Bir de desteklemeye gelen benim öteki minnoşlar: Bambam,Yug, Young K. ve Sungjin :*

Sonra.. Bu sefer de Felixi eledi manyak adam. Tamam performans sırasında küçücük minicik bir hata yapmış olabilir ama eleme nedeni KORECESİNİN KÖTÜ OLMASI.

MANYAK ADAM TWICE ADLI SENİN ÇOK SEVDİĞİN BİR GRUP VAR YA HANİ, O GRUPTA SANA VAR ONUN KORECESİ ÇOK MU İYİ!! ULAN FELIX GİBİ BİR SESİ ACIMADAN HEM DE BÖYLE SALAK BİR NEDENLE NASIL ELERSİN???

Şuan çok duygusalım, bu yazı için tekrar bi gözden geçiriyorum programı arka planda ağlıyor çocuklar :(((

yayaya!

9. BÖLÜM

9. bölümde biraz hüzün bol bol minnoşluk var çünküüü büyük buluşma: HYUNJIN <3 JINYOUNG(got7) rwufydısajkx

Ha bir de :) bizim :) oğlanlar geri dönüyor :)

10. BÖLÜM

Büyük final!! Daha fazla uzatmak istemiyorum bu  yüzden söyleyeceğim 2 cümle bir şey var onları diyip gidiyorum.

ÇOKSEL PERFORMANSLAR SERGİLEDİLER, OĞLANLARIMIN HEPSİ DEBUT YAPTI BİR DE PROGRAMI SUNAN SUNUCUYA UYUZ OLDUM.


       
      
not: eleme olayının ilk nedeni reytingse, 2. nedeni bunu anlatmaktır. Kalıbımı basarım .   
2.not: yazı uuup uzun oldu resmen, bu yazının ilk bölümü olsun 2. bölümünü başka bir post olarak yayınlayayım, böylece debut aşaması 1. bölüm, grup 2. bölüm olur güzel olur bence.  

okuduğunuz için ve Stray Kids'i tanımak istediğiniz için teşekkür ederim bir sonraki yazıda görüşmek üzere, anlatacak çok şeyim var :D

24 yorum:

  1. heey dinliyodum ama tamam hepsini dinliyceeeem holeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sarkilar da geliyor onlaricda dinleeee :)

      Sil
  2. Çok iyi bir yazı olmuş :D Bende debut öncesi tanıyorum. JYP gruplarının hepsini severim. :D 2PM ile başladım stanlemeye, sonra JJP , derken GOT7 ♥.♥
    Ah ah Minho'nun elendiği zaman... hatırlamak istemiyorum o anı, o duygularımı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle tesekkur ederim♡

      Jyp gruplari candir yaa♥♥

      Ben minho elendiginde sey kafasindaydim "gostermelik eliyor alcak zaten" o yuzden cok uzulmemistim sadece sinirliydim sonra felixi de eleyince ben tutusmaya basladim, cok korktum harbi harbi eledi diye :(((

      Sil
    2. Ayy evet yaa, ilk göstermelik yapıyor geri getirir bir kaç bölüme diye düşündürdü daha sonra minho geri dönecek diye beklerken felix gitti o an dedim yok bu sefer gerçek elendiler dedim neyse ki OT9 çıkış yaptı 😍😍

      Sil
  3. son yazıma bi bak cicişkooğğ :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle programlar çok hoş oluyor. Uzun zamandır izlemiyordum. Bir bakmalıyım buna da. :)
    Bu arada sevgili DeepTone 'dan geliyorum bloguna. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum, vaktim olursa kaçırmıyorum :D Hemen geliyorum!

      Sil
  5. Merhabaaaa,
    Deep'in önerisi üzerine geldim. Ben de beklerim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. Yayınlandığı zaman izleyecektim güya ama ben izleyene kadar program bitti :D Sonra da kaldı öyle ama şarkılarını severek dinliyorum. Bu yazından sonra programı izleme aşkı geldi gerçi :D Stray Kids'ten bir Felix'i (Nasıl derin bir sesi var onun öyle o.o) bir de liderleri Bang Chan'ı tanıyorum, ikisi de çok sevimli :)))

    Böyle survival tarzındaki programları çok keyifle izliyorum Sixteen, Produce 101, Pentagon Maker falan<3

    JYPstan diyemem kendime çaylakları falan takip edemiyorum ama JYP'den çıkıp da sevmediğim grup yok :D Solo sanatçılarını da çok severim. Ben de bu aralar Real GOT7 izliyorum, dışardan göründüğü kadar şebek bir grupmuş GOT7 da :D

    Son olarak blogtaki çalma listende Loner'ı gördüm, galiba blogunu kapayamayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın bitirebilirsem üye tanıtımlarını yayınlayacağım o zaman diğer üyeleri de en azından ucundan tanımış olursun :D Programı da izle izle, ben izlerken çok kanser oldum ama çok da keyif aldım :D

      ben yakınlarda produce 101'in Çin versiyonunu izlemeye başladım inşallah yakında bitiricem :D

      Real Got7 çok güzeldi yaaa, ben de izleyip nostakji mi yapsam :D Hard Carry de izle en az onun kadar eğlenceli bir program

      ordan müzik dinleyen var mıdır acaba diye merak ediyordum mutlu ettin beni :D

      Sil
  7. Deep'in önerisi üzerine geldim :D Stray Kids'i ben de severek takip ediyorum. JYP'ye az gıcık olmadım programda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin^^ Jyp'ye herkes gıcık oldu o programda, en seven bile :D

      Sil
  8. Benim profilim neden olmuyor ki? yorumunu da yanıtlayamıyorum

    YanıtlaSil
  9. Deepten haber alıpta geldim:) yazının hiç bir bilgim olmadığı konuda olması da çok iyi oldu :) banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben bu Kore dizileriyle halen daha bağdaşamadım. Not aldıklarımı bile izleyemedim.

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?