21 Temmuz 2018 Cumartesi

ÇİNLİ DİZİLER





Şu sıralar bende bir Çin dizisi merakıdır gidiyor, Kore'den sıkılmadım ama izlediğim diziler sarmayınca, ''Koreli'' bir şeyler izlemek istemeyince çok önceden rastladığım Koreli olmayan bir diziyi hatırladım ve onu aramaya başladım tabii onu bulamadım ama onun yerine başka bir şey buldum. ''Tayvan Drama''.


Başta çok dikkatimi çektiğini söyleyemeyeceğim ama sonraları burada Çinli olmayan -sanırım Taylandlıydı- bir dizi izledim. O da çok sarmadı ilerlete ilerlete izledim, ondan sonra yine o dilde bir şey izledim o da sarmadı :') Öyle sayfada takılırken Çinli bir beyefendinin posterini gördüm ve atladım diziye :D
Hem dizi sardı hem de dizideki beyefendiler, hal böyle olunca ''Şunun başka dizisi var mı? Aaa bunun bir filmi varmış!!'' cümleleri aldı başını gitti.

İzlediğim dizilerden kısa kısa bahsetmek istiyorum, aralarında beğendiğim, bazen ilerletmek durumunda kaldığım, bazen hızımı alamayıp çevirisi yok diye ingilizce altyazılı izlemek zorunda kaldığım diziler var, dikkatinizi çeker mi bilmem ama bir şans vermeye değer bence.

not: neyi ne zaman izlediğimi, izlemeye başladığımı bilmediğimden sıralama karışıktır.


WHIRLWIND GIRL

Çok emin olmamakla birlikte muhtemelen ,ilk dizim budur Çin sahasından çünkü başroldaki çocukweufrışjkclnrsşuovhcjn

Ben erkeklere karşı gerçekten çok ilgisiz bir insanım ama çekikler bir ayrı, platonik sevmeyi seviyorum galiba hep uzaklardaki diyarlardan oğlanları beğeniyorum. Bu oğlan da bir naif, tatlış, minnoş geldiydi gözüme -ki hala öyle gelir :D- o yüzden çekti ilgimi. Sonra dizinin konusunu da okuyunca aha ben bunu izlerim dedim.

Dizi Qi Bai Cao'nun hayatını, tekvandoya olan aşkını, ustasının yanında onun suçsuzluğuna inanarak nasıl yaşadığını sonra ekşınlı bir şeylerin ardından Ruo Bai (benim tatlış,minnoş bulduğum çocuk) ve diğerleriyle nasıl tanıştığını vs vs anlatıyor. (isimleri asla ezberlemedim bu arada) 2 sezonu var dizinin ama ben sadece 1. sezonu izledim, dizi sonlara doğru tam benim istediğim kıvama girmişti ama dizinin bölümleri uzun olduğu için -32- ve ben bu sayılara alışık olmadığım için ve bu Çinliler her şeyi yavaaaaşş yavaaaaşş ilerletmeyi çok sevdiği için sıkılmaya başladım, 2. sezonda da benim minnoşun dizide olmadığını da öğrenince dizinin devamını çok sallamadım açıkçası. Önerir miyim? Belki, siz ben sıkılmam yavaş anlatımdan, baş roller arasındaki yakınlaşmanın uzun sürmesi de umurumda değil diyorsanız, zevk alabilirsiniz bence. 

LOVE O20

Bu diziyi de yukarıda anlattığım şekilde ''acaba bu oğlanın başka hangi dizileri var?'' diyerek buldum. Başta bölüm sayısı -30- gözümü korkutsa da oğlanı izlemek için değerdi, konu da güzeldi. Oyunlu moyunlu. Her ne kadar ben oynamasam da en yakın arkadaşlarım oyun delisiydi ve bence bir şeyler öğrenebilirdim çünküü ben de oynamak istiyordum artık. Öyle daldım diziye işte :D

Dizi inanın ki çok tatlı. Hele oğlanın WG'den farklı olarak daha sevecen tavırları, daha bir duygusunu belli etmesi falan çok hoşuma gitti. Tabii her uzun dizi gibi sonu ilerlete ilerlete izlemekle bitti ama bitti sonuçta :D Önerebilirm -baş parmak yukarı-

Konusu da özet olarak: bir oğluşumuz var adı çok önemli değil (hatırlamıyorum :( ) bir de kızçemiz var, oğluşumuz bu kızçemizi oyun oynarken görüyor ve alevler alevler :D


THE BIG BOSS

I-ıh. Sevemedim. Başta eğlenceliydi, izlemesi zevkliydi, komikti, gülüyordum.. Sıkılmaya başladım, bir süre ilerlete ilerlete izlemeye devam ettim ama sonra elim yeni bölüme gitmedi, hala dizi yayınlanıyor (tr'si) ama hala içimden izleme isteği gelmiyor, belki final olunca bi' ne olmuş diye bakarım onun dışında izlemeyi düşünmüyorum, size de tavsiye etmiyorum.


THE ETERNAL LOVE

Bu dizideki oğlanı bir yerde izledim ama nerde izledi.. hatırladım :) İsmini hatırlayamadığım bir tarihi dizide general gibi bir şeydi :D Taaa oralarda takıldıydı gözüme burada rastlayınca da izleyeyim dedim. Diziyi çok hatırlamıyorum.. hatırlıyormuşum. Bu diziyi anlatırken hep unuttuğum şeyleri hatırlıyorum bu da ilk izlediğim dizilerden herhalde. Neyse, bu dizi de ağırlık olarak tarihi bir dizi ama günümüzden bir şeyler de var. Konusu ilginçti, kız gelecekten geliyor aynı ona benzer -hatta tıpa tıp aynısı- bir kızın zihninde buluyor kendini sonra başrol oğlanla olaylar gelişiyor, asıl kendisiyle bedenin sahibi arasında da bir şeyler geçiyor falan fistan. İzlenilebilir, çerezlik bir diziydi -baş parmak yukarı-


WITH YOU

Ay bir minnoş dizi daha! Nasıl izlemeye başladığımı hatırlamıyorum ama iyi ki izlemişim, çok minnoş bir diziydi. Son birkaç bölüme kadar. Bunun nedeni de sıkması falanı filanı değil -ay çok spoil olacak, ben bunu beyaz renkle yazıyorum okumak isterseniz üstüne tıklayarak okuyabilirsiniz- karakterler hakkında üzücü olayların olmasıydı. Dizide sevdiğim şeyler çok, sınav gününe kadar bu diziyle motive oldum bile diyebilirim, hatta baktım çeviri gelmesini bekleyemiyorum hazır bitmiş dizi oturdum kalan tüm bölümleri ing altyazılı izledim -ingilizcem de iyi olsa edujvbksjnx- hala yayınlanıyor tr alt yazılı hali, o şekilde de izleyecektim de işe başladım, izlediğim bir dizi yerine yeni dizi izlerim kafasıyla başka dizilere başladım.

Konuya gelirsek eğer, çok tatlış bir kız var, bu tatlış kızın okul hayatı diye özetlenebilir bence. Okul dizilerini sevenler bunu da beğenebilirler. A bu arada fotoğraf çekmeyi yada fizik dersini seviyorsanız başrollerle  ortak noktanız var demektir!!

İzlediğim, izlemekte olduğum 3 dizi daha var ama yazı çok uzun oluyor, onları da başka bir post olarak yayınlarım artıkın.

Buraya kadar okuduysanız da teşekkürler valla


8 yorum:

  1. yaa ben de Love o20'den sonra yangyang'ın başka dizileri var mııııı diyerek whirlwind Girl'ü izlemiştim, çok laiteli bir oyuncu gerçekten :D Aralık-Ocak gibi yeni dizisi çıkacak onu bekliyorum merakla :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bunu senden duydum şimdi, çok mutluş ettin beni <3
      oyunculuğu çok iyi, ben gerçek kişiliğine de bayıldım çok matrak çocukmuş dizilerdekinin aksine

      Sil
  2. ay ben de çok seviyom yaaa çin tayland tayvan dizilerini vee hatta pakistan da. şeyi izleseneee, 15 years of waiting for migratory birds :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tayland dizilerine alışamadım ben ya, belki iyi olmayan denk gelmiştir? hemen izliyorummm

      Sil
  3. Tayvan Drama'yı birazcık hatmettim xudjjd Dizi istediğinde birkaç öneri yapabilirim. Love O2O önermeye gelmiştim ki onu da izlemişsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde 4 tane dizi var suanda onlar bitince tiklatirim kapini 😂

      Sil
  4. Whirlwind girlin 1. Sezonunu nerden bulabilirim bilen var mı,ben çok aradım bulamadım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben muhtemelen tayvan drama'dan izlemişimdir oraya bi bak istersen

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?