4 Ocak 2020 Cumartesi

Bilememişlik



Birkaç konu hakkında bir arkadaşıma aşırı haksızlık yaptığımı düşünüyorum. Ama bu birkaç konu beni rahatsız ediyor. Şimdilik ona bunları direkt açmadım ama küçük küçük ünlemlerden bahsettim. Ve bazılarını ona açmamaya karar verdim. Fakat devam ederse direkt konuşmayı düşünüyorum.

Bu şeyleri düşündüğüm ve Tavuk'a bunlardan bahsettiğim için bile üzgünüm. Haksızlık yaptığım hissinden kurtulamıyorum ama içimdeki o ''kötü'' hislerden de kurtulamıyorum.

Çok iyi bir insan olduğunu düşünüyorum. Önemli konularda benden daha duyarlı.  Daha düşünceli ama pamuk suratının altında onun bile fark etmediği bir kişinin yattığını düşünmeye başladım. Bilemiyorum. Galiba gerçekten haksızlık yapıyorum. 

7 yorum:

  1. En iyisi konuşmak, bir arkadaşım benim bazı davranışlarından rahatsız olmuştu geldi konuştu. Bende o davranışı neden yaptığımı açıklamıştım. Geçen bu konuyu konuştuğumuzda hak verdiğini söyledi. Belki hak verirsin. Hak verilecek bişey değilse de belki o kendini düzeltir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirilmesi gereken bir şey değil galiba. Bu biraz benimle ilgili, çok önemsemiycem.

      Sil
  2. hımm yani hem iyi hem canavar, nasıl oluyoooo hihhii :) ay git konuş söyle rahatlaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Yazıda Tavuk demişsin,arkadaşının ismi Tavuk mu nedir onu pek anlamadım? 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, Tavuk benim en en en yakın arkadaşım ve ''Tavuk'' ona taktığım lakap :D

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?