3 Ocak 2021 Pazar

2021 Hedefleri

 


  2021 hedeflerini koymak için biraz geç oldu sanırım ama bunları buraya kaydetmeden geçmek de istemedim.

 Çok bir hedefim de yok, zaten ilk defa böyle bir şey yapacağım için benim için yeterli oldu. O zaman neymiş hedeflerim ona geçelim:

1- 40 tane kitap oku.

  Kendimce çok kitap okuyan bir insanım. Ama hiç yılda kaç tane okumuşum saymamıştım. Kitap okumaya motive eder diye düşünüyorum. Yılın ilk kitabını da okudum (George Orwell- Hayvan Çiftliği) kaldı 39.

2- 40 tane film izle.

  Bazı dönemler oluyor ki haftada 5-6 film izleyebiliyorum. Bazen de haftalarca izlemiyorum. Buna bi' düzen getirmek istedim. Hem listemi de eritebilirim böylelikle galiba. 

3- Her hafta S. Dergisi'ne yazı yaz. 

  Kendi kimliğimle bir dergide gönüllü yazarlık yapmaya başladım. Yazı girmemiz için herhangi bir süre kısıtlaması yok ama ben her hafta yazı yazmak istiyorum. Böyle şeylerin devamlılığını sağlamakta çok zorlanıyorum. Birazcık da kurumsal bir yer olduğundan bu hedefime sağdık olmak istiyorum.

4- En az haftada 2 kez bloğa yazı gir.

  Bildiğiniz gibi çok fazla gel- git yaptım bloğa. Bu yıl bunu daha derli toplu bir şekilde yürütmek istiyorum. Liseden beri bu bloğa sahibim ama çok az emek harcadım gibime geliyor ve bu beni çok üzüyor. Bu yüzden bu hedefi gerçekleştirmek benim için çok önemeli.

5- Daha fazla ders çalış.

  Sınav haftasına bir iki hafta önce başlıyorum ders çalışmaya. Artık daha düzenli ders çalışmak istiyorum. Bunun nedeni not kaygısı değil. 3. sınıftayım ve mesleğim için çok önemli dersler alıyorum, bunlara daha hakim olmam gerekiyor.

6- Bloğa düşünce yazısı yaz.

  Bloğumun içeriği daha çok yaşadıklarım, filmler, kitaplar, müzik, dizi gibi biraz somut içerikler. Hiç bir konu hakkında düşüncemi belirtmek için yazı yazmamışım. Bu yüzden kendime bazı temalar belirleyip bunlar hakkında yazı yazmak istiyorum.

7- Para biriktir. 

  Yazları köpek gibi çalışıyorum ama günün sonunda 0 kuruşum olmuş oluyor. Bunun nedeni aileme vermem ama artık bunu yapmayı düşünmüyorum, en azından bu kadar çok vermeyeceğim kendime de ayıracağım. Şu an boğazıma kadar borç batağına düşmüş durumdayım önce onları kapatıp az az da olsa kenara para atmaya başlayacağım, bakalım nasıl olacak.


Hedeflerim bunlar. Yapılmayacak şeyler değil. Çok da değil, zaten aklımda olan bazı şeyleri (2 haftada 1 sinemaya git, ayda 1 kez tiyatroya git gibi) pandemiden dolayı koyamadım. Umarım hedeflerime ulaştığım bir yıl olur. 





24 yorum:

  1. Evet öyleler inşallah devamlılığını sağlayabilirim :D
    Teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve gayet de mümkün hedefler. Umarım gönlünüzce gerçek olurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl yapılabilir hedefler koydum devamlılığı olsun diye :D İnşallah hepimizin gönlünden geçtiği gibi bir yıl olur.

      Sil
  3. gerçekleştirilebilir hayaller bunlar isteklerini düzene koymak için böyle listeler iyi oluyor en azından aklının bir köşesinde kalıyor ve yapıyorsun :) bir dergide yazman çok güzel bir şey derslerinde de başarılaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bakalım bende işe yarayacak mı :D

      Sil
  4. Hoşgeldin canım benim 🙂güzel hedefler dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim ..Ah bende koya bilsem böyle güzel hedefler ama bu bizim evde pek mümkün olmuyor 😊sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu ev halleri, ben de korkuyorum bu konuda. Her an her şey çıkartıp bütün hedefleri alt üst edebiliyorlar maalesef :(

      Sil
  5. Hedef koymak güzel fakat ben bir yerden sonra bırakıyorum :) Gelişine bıraktım bu sene de plansız programsız içimden geldiği gibi. Korona öncesi ve sonrası diye ayrılıyor artık hayatlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir şeyleri devam ettirmekte çok zorlanıyorum çoğu zaman, bakalım nasıl olacak bu yıl.

      Umuyorum ki senin de çok çok güzel gider, bazen plansız programsız yaşamak daha zevkli.

      Sil
  6. dergi ders para, en çok bunları sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl devamlılık arz ederse benim de en sevdiklerim bunlar :D

      Sil
  7. son yazımdasın şekeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim gerçektennn :'((

      Sil
  8. Çok güzel hedefler. Bunu daha gerçekçi ve karşında görmek için buraya tıklayabilirsin, kesinlikle yardımcı olacaktır.... https://konumuzkitap.blogspot.com/2020/12/2021de-zinciri-kirma.html

    YanıtlaSil
  9. e harika hadi tutsun hedefler inşallah..takipteyim...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi tutsun inşallah :D teşekkür ederimm

      Sil
  10. Hedeflerinizi gerçekleştirmenizi temenni ederim.

    YanıtlaSil
  11. Umarım gerçekleştirirsin hedeflerini, mutlu yıllar^^

    YanıtlaSil
  12. 'daha fazla ders çalış' ben de :/

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?