5 Mart 2024 Salı

Bir Erkek Meselesi

 



Selamlar, ben geldim.

Tabii ki iyi hissetmediğim için hahaha artık alışmışsınızdır siz de burayı her iyi hissetmeyişimde hatırlamama. 

Bu sefer epey farklı bir konuyla geldim size. Beni yıllardır okuyan okuyucularım eminim şaşıracaktır. Evet erkek meselesi sebebiyle buradayım bu sefer. Baştan anlatayım.


Hayatımda yaptığım en saçma şeyi yaparak yıllar yıllar önce üniversite birdeyken oynadığım oyunu indirdim yaklaşık 5 ay önce falan. Baya da kaptırdım kendimi. Bu oyun sayesinde de 3 ay önce (belki 4'tür) bir çocukla tanıştım. Kendisine S. diyelim (S nickiyle ilişkili, ismiyle değil). Bu S bana oyun oynarken konuştuğu kızlardan, günlük hayatında olan bitenlerden falan bahsediyordu en başta. Ben de anlattıklarıyla eğleniyordum açıkçası. Komik şeyler geliyordu başına kadınlarla ilgili. Epeyce de flörtöz biri zaman zaman bana da yavşıyordu ama ben kale almıyordum. Sonra instagramlaştık oradan da numaralaştık. Baya yakın arkadaş olduk ama nasıl anlatayım çok flörtöz, benimle flört ediyor ben de niyetinin ciddi olmadığını bildiğim için rahat hareket ediyorum zaman zaman ben de ucu flörte varan davranışlar yapıyorum. Bu arada normal hayatta hiç flörtöz değilim ama bu durum hoşuma gitmeye eğlenmeye başladım. Böyle yakın kız arkadaşlarımla falan da flört ediyorum inanılmaz komik şeyler oluyor.

En yakın arkadaşım olan Tavuk'a anlattım durumu. O çok hoşlanmadı çünkü çocukta çok fazla fail var. Bi yerden sonra böyle bir tipten hoşlanmamdan, hoşlanmasam bile alışkanlık olmasından korktu. Ben de tam tersi çok fazla faili olduğu için inanılmaz rahat olduğumdan, zaten hoşlanabileceğim bir tip olmadığı için çok da ciddiye almadığımdan bahsettim. Hatta Tavuk bana dedi ki "ciddi bi yere varacak olsa zaten konuşmazsın biliyorum".  Yine de bana söz verdirdi konuşmayı kesmeme yönelik, söz verdim ama konuşmayı kesmedim. Aslında kesecektim ama sonra vaz geçtim. Anlatacağım bu kısmı da ama önce bu S'in nasıl failleri var ondan bahsedeyim.

Öncelikle.. aşırı kadın.. çok kadın.. İnanılmaz fazla kadın. Daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama aynı anda 3- 4 kadınla konuşabiliyor, hepsiyle flört ediyor ve konuşmalar inanılmaz müstehcen noktalara varabiliyor (biliyorum çünkü ss atıyor bana). Ekstra olarak alkol, ot, sigara ne ararsanız var. Önceden alkolü çok sık tüketmiyordu mesela ama son zamanlarda (özellikle son 1 aydır) her gece alkol alıyor. Ben biraz rahat bir insanım, kardeşlerim falan da alkol alıyor o yüzden böyle şeylere çok takılmıyorum ama iyi kötü müslümanım yani bu tarz bir insanla romantik ilişkiyi düşünmem bile. Bunun yanında sadece anlatmayı seviyor, benimle ilgili hiçbir merakı yok. Naber, nasılsın bugün ne yaptın gibi klasik konuşmaların hiçbiri geçmiyor aramızda. O bir konudan, yaşadığı olaydan bahsediyor ben onun egosunu okşayacak tepkiyi veriyorum bu kadar. Herkese karşı genel tavrı da bu yani bana özel değil. Vakit geçirmek keyifli olduğu için ben de devam ettim iletişimde kalmaya. 


Tabii sadece bu yüzden iletişimde kalmadım. İtiraf edeceğim ilgisi hoşuma gitti. Bi yandan da kendimi de tartıyorum. Romantik ilişkiler bana göre değil öncelikle bunu söyleyeyim, hala evlilik falan düşünmüyorum. Ama yaş malum, arkadaşların çoğu evleniyor, nişanlanan var ne bileyim bebeği olan var üstümde bi baskı da hissetmiyorum değil bu konuda. Hazır flörtöz davranabileceğim biri bulmuşken de kendimce bi deneye kalkıştım.  Hep de merak etmişimdir romantik bi ilişkim olsa nasıl davranırdım. Çünkü ben canımlarla, cicimlerle konuşabilen biri değilim, hiç olmadım. Ama bu çocuk bana böyle cümleler kura kura ben de alıştım, kendimi bu tarz konularda tarttım böyle. Diyorum a evet ben birine canımın içi diyebiliyormuşum, a evet ben birine güzel söz edebiliyormuşum, a evet biri için sabah erken kalkabiliyormuşum diye. Bu arada hala çocuğa karşı hisler beslemiyorum, kalbimi hızlandırmıyor, ne bileyim durup durup onu düşünmüyorum, karnımda kelebekler uçmuyor. Anlattığı kadınlardan kıskanmıyorum, yanımda oyundaki diğer kızlarla flört ediyor umurumda olmuyor falan. Hani çocuktan hoşlanmadığıma gerçekten inanın. Hoşlansam dürüst davranırdım size. Aynı zamanda kendime de. 


Neyse ortak ilgi alanlarımız da çıktı bi yandan. Motor seviyoruz birbirimize bununla ilgili reels atıyoruz, boks seviyoruz bununla ilgili atıyoruz işte böyle bir sürü şey. Ama bi süre sonra ben sıkılmaya başladım, dedim artık salayım bu çocuğu, eskisi kadar da ilgi vermiyor zaten salla. Buna ben yazdım seninle tanışmak güzeldi kendine iyi bak. Sonra bu bir şeyler yazdı kaybettiği ilgisi geri geldi ben de dedim neyse Tavuk'a söz vermiştim ama eski haline geri döndü bir süre daha takılayım nolcak. 

İşte böyle 2 ay daha devam ettik konuşmaya. Ben baya eğlendim onunla geçirdiğim süreden ama son zamanlarda sıkmaya başlamıştı zaten. Oyundan başka bi kızla tanıştı. Öncesi kadar benimle ilgilenmemeye başladı, hep arar söyler oyuna girelim diye artık aramamaya başladı. Bakıyorum bu kızla giriyor oyuna. Birlikte oyuna girdik sanki ben yokmuşum gibi davranıyor. Arada laf atıyorum kızla ilgili beni kıskanmakla suçluyor falan. Aslında kız umurumda değil, beni sıkan şey ben zaten oyun oynarken yaptığımız muhabbet için senle iletişimde kalmışım benimle konuşmayınca ben sıkılırım her türlü. İşte bugün de tartıştık gibi bir şey. Bana diyordu ki ya o zaten şöyle şöyle bir iş yapıyor (cam girl), ben o kıza bakmam senin yerin ayrı falan filan. Bütün bu sözleri havada kaldı bugün diyor ki bana sen değiştin, önceden kıskanmazdın. Sen de değiştin önceden benimle muhabbete devam ederdin diyemedim tabii. Onunla konuşmak hoşuna gidiyormuş böyle dedi bana. Ben de buna üzüldüm biraz çünkü kıza hayatıyla ilgili sorular sorarken bana hiç böyle davranmadı. Numarasını falan sildim hep, instayı da sildim, oyunu da sildim. Zaten çocuğu salmak için yer arıyordum bugün bunu başardım. Arkadaşımın dediği gibi oldu galiba, çocuktan hoşlanmıyorum -evet inatla bunu söylüyorum- ama alışkanlığım olmuştu. Şimdi tekrar kendime odaklanma vakti.


Hayatımdaki diğer daha önemli gelişmeleri de yakında anlatırım. İyi geceler. 









2 yorum:

  1. iyi olmuş bu iletişimin bitmesi. böyle insanlarla konuşmasan daha iyi :)

    YanıtlaSil
  2. Erkekler kapatılsın...nedir bu kişinin burcu yay mıdır sanki yay hevesi gördüm kendisinde. İradene hayran kaldım sodacım, numara sil, insta sil, oyun sil falan düşünüyorum da benim yapamayacağım şeyler olurdu herhalde, tebrik ederim.

    Karakteri oturmuş, düzgün insanlara denk gelmen dileğiyle^^

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?