11 Eylül 2022 Pazar

Haksızlığa Uğrayanın Öfkesi

 


İçimde inanılmaz bir öfke var. Haksızlığa uğramışlığın öfkesi.

Ben yaptığı işi iyi yapan bir insanım. Genellikle beklentilerim yoktur. Hile bilmem hurda bilmem. Stratejilere kafam basmaz ve ince göndermeleri anlamam. Hayatımın şu noktasında bunlara o kadar maruz kalıyorum ki midem bulanıyor. Beni ne annem böyle yetiştirdi ne babam. Şu saatten sonra da bunları öğrenmek gibi bir gaye de edinemem. 

 Asla ama asla hak etmediğim bir tavırla karşı karşıyayım. Allah'a güvenmesem, bir kapıyı kapatıyorsa diğer kapıyı açmak içindir cümlesine gönülden inanmasam belki bir sinir krizinden diğer sinir krizine savruluyor olurdum. 

En iyisi benken şu an en nefret edilen olduğumu hissediyorum. En sevilen benken en rahat gözden çıkartılan da  ben oldum. Bir yere kadar hakkımda düşünülmesi olası birçok olumsuz şey umurumda ama şu noktadan sonra kimsenin kararlarının sorumluluğunu alamam. İtsin beni, nereye itmek isterse. 

Tek duam var, zamanı geldiğinde yüzüme bakamayacak kadar utanç dolu olması.


not: yorumlarınızı okuyorum sadece google'ın bir ayarından dolayı cevap yazamıyorum, bu durumu en yakın zamanda halledip dönüş sağlayacağım. okuduğunuz ve yorum yapma nezaketinde bulunduğunuz için teşekkür ederim.

9 yorum:

  1. Bende de aynı sorun var şuan. Bloggera giriş yapıyorum ama yorum yaptırmıyor, anonim görüyor ya da giriş yap diyor. Ben de anlamadım sorunun ne olduğunu.

    İş konusundaki tutumun çok güzel umarım hep böyle devam edersin, bu tür baskılar yüzünden bezip boşlamazsın. Ben sorunun gerçekten kıskançlık olduğunu düşünüyorum. Kendileri oturdukları yerden hiçbir şey yapmadan senin gibi kendilerini göstermek istiyorlar ama bu mümkün olmadığı için sana tepiyorlar. Aslında herkeste gerçekten bir iş ahlakı olsa hiç böyle olmaz ama ne yazık ki yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözdüm sonunda *yeeyyt*

      Gerçekten iş ahlakı önemli. Ve insanlarla doğru iletişim kurabilmek..

      Sil
  2. hadi hadi sabır geçer bu günler :) yorum kutusunu da blog detektifi arkadaşımız çözer ona söleyim dur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günle geçti daha zorları geldi be deep :)

      Sil
  3. Merhaba Ben Dedektif. Yorum sorunu hakkında Deep bana ulaştı ve hemen geldim. Sorununuzu tam olarak burada yorumda belirtir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun için buraya bir link bırakacağım. O linke tıklayıp yazdıklarımı tek tek uygularsanız çözüleceğinden emin olabilirsiniz.

      Sil
    2. Blog adresim üzerinde olan linki buraya bırakıyorum. Normalde link bırakmam bloglara ama yorumlara cevap yazamadığınız için bırakmak zorundayım. Sonrasında kaldırmak isterseniz kaldırabilirsiniz.


      Yorum Sorununa Kökten Çözüm - Blog Dedektifi

      Sil
    3. Linki daha sonra kaldırmak isterseniz kaldırabilirsiniz. Düzelmezse lütfen iletişim sayfamdan benimle tekrardan iletişime geçiniz.

      Sil
    4. Çok çok teşekkür ederim, bir süre kendimi iyi hissetmediğimden bloga girip yazı yazıp çıkıyordum. Bugün hallettim çok çok sağ olun.

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?