9 Mart 2022 Çarşamba

Öyle Hissederken Böyle Yapmak?

 


Epeydir mutsuzum galiba. Dışarıdan bakıldığında bu kız mutsuz demezsiniz bu arada. İstediği şeyleri yapıyor, boş değil sürekli bir şeylerle uğraşıyor, espri yapıyor, gülüyor, eğleniyor dersiniz. Benim de modum yüksek gerçekten, öyle depresif depresif dolanmıyorum cidden, ama mutsuzum. 

Bazı dertlerim boyumu çok aşıyor. Eski mottoyla devam ediyorum o da olmasa edemem sanırım. "Elinden bir şey gelmiyorsa elinden bir şey gelmiyordur, üzerine düşünme". 

Önceden bahsettiğim bazı şeyleri atlattım, artık o kadar aklıma gelmiyor, insanların beni nasıl gördüğü de umurumda değil artık. Bencilleştim sanırım galiba ama ben nasıl bir tavırla karşılaşırsam öyle yaklaşıyorum artık. Kimseyle de iletişime gireceğim diye bir derdim yok. 

Ama genelde herkese selam veriyor, ayaküstü muhabbetlere giriyor ama kimseyle (puff dışında) bağ kurmuyorum. Gerçi şu sıralar kendimde rahatsız olduğum bir durum var. Bunu neden yaptığımı çözemedim.. Gerçi çözmüş de olabilirim. Ne yaptığımdan bahsetmeyeceğim ama nedeni sanırım "biri tarafından sevilme" ihtiyacı. Bunu nasıl anlatsam.. yani birinin beni sevmesini istiyorum galiba.. yani anlayacağınız üzere (eski yazılarımdan) birilerinin beni sevdiğini çok düşünmüyorum. Sanırım sadece babam beni gerçekten seviyor. O da hani nasıl desem.. beni ben olduğumdan çok ona gösterdiğim "iyi evlat" tarafıyla ilgileniyor.. Vay be bunu itiraf etmek biraz ağır geldi sanırım gözlerim doldu ıoesusjfdkd 

Böyle işte. Bu arada hayatımda kötü bir şey yok yanlış olmasın. Sadece bazı şeyleri neden yaptığımı anlamaya çalışıyorum..

9 yorum:

  1. Zaman zaman insan değişik hislere kapılıyor. Her şey iyi gibi giderken bile aklına gelip bir şey takılabiliyor. İnsan olmanın doğasında mı var bilmiyorum. Eskisi gibi insan insana iyi gelmiyor artık, herkes birbirine uzak çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bu yazıyı yazalı 3 ay olmuş ve çevremdeki insanlardan bıkmış bir vaziyetteyim...

      Sil
  2. Umarım anlamaya çalıştığın herşey için cevapları kolaylıkla bulursun kendinde.
    Bu aralar insanlar birbirine pek iyi gelmiyor gibi, pandemi süreciyle uzaklaştıkça insanların birbirine tahammülü mü kalmadı? Yoksa herkesin gerçek yüzü şimdi mi ortaya çıkıyor bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinin hepsi var bence, kimsenin kimseye tahammülü kalmadı o yüzden bir role bürünme gereksinimi hissetmiyorlar.

      Sil
  3. Yazmak insana iyi geliyor. Bazen yazmadan fark edemediğin pek çok şeyi fark ediyorsun. Hepimiz birileri tarafından sevilmeyi istiyoruz ama bazı dönemle bu duygu iyice yoğunlaşıyor. Umarım bu dönemi güzelce atlatıp mutlu olduğunu hissedersin. :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi anlamakla birlikte insan bazen farklı duygu hallerine bürünebiliyor.Kötü bir şey olmasına gerek kalmıyor... Neyseki sizin için kötü giden bir şey olmadığını okumak içimi ferahlattı. Dilerim en kısa zamanda her şeyin yoluna girmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Artık düşünmüyorum ama izlerini hissediyorum sanırım :D

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?