11 Nisan 2017 Salı

EN SEVDİĞİM 3 MARKA SORUSUNA CEVABI OLMAYAN YAZI?



Selamlarrrrrr :D

En son 11 ay önce yaptığım bir şeyle geldim size! Sevgili Deep beni mimlemiş, iyi de etmiş. 11 ay. Bayağı olmuş vay be!!

Mimin konusu ''En sevdiğimiz 3 marka''. (Sevgili Deep'in yazısı.)

Ben öyle marka takıntısı olan biri değilim hatta alış-verişten de hiç hoşlanmam bu yüzden pek ''şuna ihtiyacım var'' deyip mağaza mağaza dolandığım olmaz.
...

Şimdi elbisede sevdiğim bir marka var mı diye düşünüyorum.. evden çıkmadığım için elbise almıyorum.. alırsam da giriyorum bir mağazaya işime hangisi uygun gelirse alıp çıkıyorum. Hatta elbise alırken büyük mağazalara girmem ben. Hem pahalı oluyorlar hem de hemen hemen herkesin giydiği şeyler oluyor, pişti değil de moda olan şeyleri giymeyi sevmiyorum. Bu mağazaların sattıkları ürünler de genelde patlama falan oluyor.. bir ara herkesde şu fosfor pembe püsküllü montlar vardı görmekten bıktığım.


işte bu, günde 3 kez farklı kişinin üstünde görünce soğuyorsun ki pembeyi de hiç sevmem

Sonraaa pantolon.. eskiden kot giyerdim ama artık giymiyorum, pantolona dair aldığım tek şey siyah, kumaşı hakkında fikrim olmayan pantolon (neden artık kot giymiyorum tek fikrim yok belki okulda siyah pantolon giydiğim içindir) hem rahat hem her yere giyinilebilidiği için işlevsel. Yani pantolonda da bir marka seçmiyorum. Mavinin kotları güzel ama benim şuanlık bütçem için epey pahalı belki üniversitede alırım (üniversitede part-time çalışmayı düşünüyorum da :D ).

Ama kırtasiye malzemelerinde Faber-Castell'dir en sevdiğim marka. Hem kaliteli hem renkleri falan çok güzel hatta bittiğim bir kalemleri var ennnn bi' sevdiğim. Arkadaşım yıl başında almıştı, kaybettim :( hem manevi hem çokkk sevdiğim bir model olduğu için kaybettiğimde aşırı üzülmüştüm.. 


İşte bu kalemler.. Benimki fosfor pembesi olandı :D (Pembeyi sevmiyorum deyip pembe kalem kullanmak :D, Arkadaşım kırmızı bulamayınca pembe almış :D))

Bu pek ''en sevdiğin 3 marka'' olmadı ama olsundu :D 

Sizin en sevdiğiniz 3 marka nedir? Mimi yapmak isteyenler mimlendi!!!!




10 yorum:

  1. Ne guzel bır mım olmus, bende yaptım bu mımı beklerım 😊

    YanıtlaSil
  2. bu mim bana da sekti ancak yapamadım henüz. Yapanlardan bi kopya cekeyim bari :)))
    Ay o paltoları ben de sevmiyorum (yeri gelmişken;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O paltolardan gına geldi gerçekten 😂 yazdığın zaman haber ver bana okuyayım ben de 😊

      Sil
  3. yaaa sen hep ne tatlı yazıyon amaaa çişliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha beğenmene çok sevindiiim :*

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gittirmeye çalışıyorum şu sıralar 😂

      Sil
  5. başarılar kolaylıklar yaaa :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz üşenme :)