3 Haziran 2017 Cumartesi

ÇİÇEK ÇOCUKLAR: MELON5



Bu yazıyı teeeeee ne zaman telefonumun not kısmına yazmıştım işim bitsin yayımlarım diye ama unutmuşum öylecene kalmış. Ben de boşa gitmesin bari diyorum ve te ne zamanın yazısını şu an sizler önüne koyuyorum..


Şu performanstaki herkesi bir fan kadar seviyor ve destekliyorum. Bunu arada açar ve kulaklarıma hediye ederim. (Bu grup Melon'nun şuan hatırlayamadığım bir etkinliği için oluşturulmuş bir grup. Ben bu yazıyı yazarken hem çocukları hem gruplarını biraz anlatayım istemiştim.  B.I.G, DAY6, NFLYING çok popüler gruplar değil belki bu sayede birkaç kişiye daha ulaşır müzikleri diye düşünmüştüm. Normalde bunu adam gibi bir giriş yapıp yazmayı düşünüyordum ama üstünden çok geçti diye direk yazıya çocukları anlatarak dalıyorum efenim)

BENJİ


Benji oldukça renkli bir çocuk, Grubu B.I.G.'de öyle -özellikle 'are you ready' şarkılarını dinlemenizi öneririm benim günlerce dilime dolnmıştı junbidennayooooooo diye. Bu performansta yer alacağını öğrenince demiştim ki ''wuwuwuwuwuw kemannn -bir sürü gözünden kalp çıkan emoji- Henry ile çok iyi iş çıkartacaklar'' gerçekten öyle oldu. -Yakın zamanda cb yaptılar umarım bir göz atarsınız-

HENRY


Henry galiba Suju'dan en sevdiğim üye. Galiba değil gerçekten Sujudan en sevdiğim üye. Suju çok sevilen, değer gören bir grup ama Henry hiç hak ettiği değeri almıyor, yani ben öyle hissediyorum. -ki kendisi de öyle hissediyormuş, geçenlerde -biraz oldu- SM'e sitem etti-  birçok konuda yetenekli biri umarım onu böyle etkinlik/performanslarda daha çok görürüz. Oyunculuğu da gayet iyi ''Go Hae Ra'' dan başka dizisi var mı? ( o sıralar bilmem bilmem ne Go Hae Ra diye bir dizi var, onu izliyordum)

JAEHYUN

Jaehyun.. Bu çocuğu bateri çalarken izlemeye BA YI LI YO RUM!! Çok yetenekli bir çocuk ve grubu da aşşırı yetenekli. Keşke cb yapsalar -ağlamaya gider.- (bunu taaaa ne zaman yazmıştım ve bu çocuklar hala cb yapmadı, -tekrar ağlamaya gider-) Young K. ile sahne alacağını öğrenince tabii bi' havalara uçtum çünkü -hala daha olduğu gibi- nflying ve day6'ten ortak bir sahne bekliyorum, inşallah olur -amin deyin-  (hala yapmadılar). Nflying tanımayan bilmeyen varsa gitsin bir göz atsın aşık olacaksınız. Keşke fnc de çocuklara az değer verse. Adam mükemmel gruplara imza atıyor ama sonradan grupları hırçın kpop sektörüne emanet ediyor. N FLYİNG COME BACKKKK -ağlayan bir sürü emoji- (cb beklemekten kök salan emoji de yapmalılar)

EUNWOO


Eunwoo sadece yüzden ibaret olmayan bir çocuk, çok hoş bir sesi var, böyle huzur veriyor insana. Oldukça yetenekli (Allah benden almış almış onlara vermiş bu ne yaa). Umarım yüzü kadar yeteneği de fark edilir. Üyesi olduğu Astro da beni neşelendiren bir grup. Herkes daha erkeksi bir konsept isterken ben böyle kalmalarını istiyorum çünkü şuanki tarzları beni mutlu ediyor. Gerçekten. Moralimin çok bozuk olduğu bir durumda bile olsam onların şarkıları beni güldürüyor, lütfen biraz daha böyle kalın -dua eden emojiler-

YOUNG K.


Young K. tanıyorsunuz zaten onu. Tanımıyorsanız da bu yazıyı okumaya bi' ara verin ve bu yazıya bir göz gezdirin. Young k. efsane yetenekli bir çocuk. Şarkı sözü yazıyor, besteliyor, rap yapıyor (idol gibi değil gerçek bir raper gibi) vokali cidden çok iyi, gitar çalıyor.. say say bitmez.
 Tanımamakta ısrarcıysanız ben de ısrarcıyım gerçekten tanımaya değer biri. Grubu da öyle. Day6 şuan gözümde en en en en yetenekli çaylak grup. Çaylak demeye utanıyorum, albümlerini dinlerseniz anlarsınız. Bir grubun çıkış albümü bu kadar mı profesyonel kokar? Dinleyin!! DİNLETTİRİN!!



Grup üyelerimiz bu kadar. Çok kısa oldu ama -daha fazla uzatabilirdim gerçi ama vaktim yok :(- umarım okurken eğlenmişsinizdir. Görüşmek üzere.