9 Kasım 2016 Çarşamba

UZUN ZAMAN OLMUŞ BEH!!






Sevgili okuyucular;

12. sınıf olmak zormuş be :'(


Uzun, çok uzuuuuuun zamandan beri ilk defa oturdum bilgisayarın başına. Misafir geldi, ders çalışamıyorum haliyle, küçük kuzenlerime bilgisayardan Pepe açmıştım onlar kalkınca bana kaldı. Amacım misafirler gitmeden yazıyı yazıp yayınlamak çünkü onlar kalkınca direk odama gidip matematik çözmem lazım :'(

Şu sıralar oldukça yorgun ve uykusuzum. Şuan dinlediğim GOT7- Just Right bile beni kendime getiremiyor. Haftanın 6 günü okuldayım (dershaneye değil okulun verdiği kursa gidiyorum). Sabah 5.30'da uyanıp 6 da yatağımdan çıkıyorum (bahsetmiş olmam lazım yataktan çıkmak için yatakta kendime vakit ayırıp kendimi hazırlamam gerekiyor kdfvnc), yarım saatte hazırlanıp 6.30 da evden çıkıyor 6.35-40 gibi otobüse biniyorum. Akşam da en erken 18.30'da eve geliyorum. Kendi anne babamı bile görmeye vaktim olmuyor :'(

Çok yoruluyorum ama yeterince çalışmadığımı düşünüyorum, stresli hissetmiyorum ama her sınav düşüncesi aklıma geldiğinde bir gün sonra yüzümden fırtlayacak sivilcelerin kıpraştığını hissediyorm :(

Birkaç gündür otobüste sevdiğim blogları tekrar okumaya başladım, kendimi blogdan çok uzak tuttuğumu düşünüp sevdiklerimi bir yoklayayım dedim. Bugün de fırsat bulur bulmaz başladım yazmaya zaten.
Yazmaya yazmaya paslanmışım, kuzenler de kıpraşmaya başladı kalkarlar yakında. Bir sonraki yazıya kadar görüşmek üzere, sağlıcakla kalın.

18 yorum:

  1. Hoşgeldin o zaman :) Yani okumanın elbet zorluğu var ne yaparsın her şey okumadan geçiyor :) Kendini çok fazla strese sokma öyle her şey olacağına varır sen yüreğini kalbini ferah tut hepsi olur daha yolun başındasın önünde seni bekleyen kocaman bir hayat var güzellikler var Dilerim her şey güzel gönlünce olur Bekliyoruz seni ve yazılarını sevgiler ....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum :D
      Aynen okumak zor ama keyif almaya çalışıyorum. Ayrıca okumaktan başka seçeneğim mi var ki :D İnşallah hepimizin dileği olur, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Merhaba! 'Stres yapmıyorum'u görünce sevindim, stres sınavını daha zor yapar sonuçta. Ama kendini çok da yorma ya, yıpratma kendini. Benim daha 3 senem var ondan rahatım tabii lkdjl Ay bir de sizin sınavınız test değil klasik sınav olabilir diyorlar ben n'apayım? T^T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben de bütün emeklerimin stres yüzünden gitmesini istemiyorum :'( 3 sene önce ben de çok rahattım anlatamam 😂 pişman değilim ders calışmadığım için güzel animler, diziler, filmler izledim 😂
      Klasik olmaz, nerdeyse 3 milyon insan girecek o sınava klasik olsa hangi birini okuyacak görevliler, o iş yaş bence. Ha klasik adı altında yeni yeni icatlar çıkarabilirler orası ayrı. Sınav sistemi başta olmak üzere okul ile ilgili hiçbir şeyi yerine oturtamadık ki. Bizim neslin bahtsızlığımı bilmem ama deneme tahtası olduk sanki :/

      Sil
  3. kolay gelsiin başarılaaaar :)

    YanıtlaSil
  4. 12. sınıf sevmezdim yaa :D
    bu arada ben de blogumda yılın kitabını seçiyoruz, sen de yorum yaparsan mutlu olur sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum sanki, gecen seneye gore cok daha iyi :) Aaa hemen bskiyorum umarım kaçırmamışımdır 😔

      Sil
  5. kolay gelsin canım bu günlerde gececek ama kendını çok yorma arada dınlenme molasıda var psıkolojık olarak etkılenmeden calış.. :) fighting :)

    YanıtlaSil
  6. eveeeet seneyeee her şey istediğin gibi olsuuuun :)

    YanıtlaSil
  7. bende uyandıktan sonra yataktan kalkmak için yaklaşık 15 dk harcıyorum gözlerim kapalı hemde :D sınavda başarılar her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalkmak nefen bu kadar zor? :D
      Tesekkür ederim ♡

      Sil

Yaz yaz üşenme :)