4 Eylül 2016 Pazar

İYİKİ DOĞDUN MAKIYAĞĞĞ!!




Selamlarrrrr!!
Geldim çünkü bugün GOT7 Mark'ın doğum günü!!

Benim sevgili ponçiğimin doğum günü :')


İYİKİ DOĞDUN MARK!!

Mark 24 yaşına girdi. Onu tanıdığımda 21 ya da 22 yaşındaydı sanırım, ne çabuk geçiyor günler.. İlk tanımaya başladığımda sessiz ama sevimli diye düşünmüştüm, sesinin çekici olduğunu yazmışım günlüğüme. Bir de dansından ''fantastik'' diye bahsetmişim. Şuan 24 yaşına girdi ama hala sessiz ve sevimli geliyor bana. Taklaları da hala fantastik.

24 yaşına girdi bizim koca bebeğimiz, çakma maknaemiz!! Artık daha bir erkeksi sanki, daha bir çekici sesi. Yüzü güzel, kalbi güzel insan. Fiziği de kadınları kıskandıracak kadar güzel olan Markımız! tekrar iyiki doğdun!!


GOT7 TURKEY #Got7BiasımNesneOlsa diye bir tag başlatmıştı cuma günü. Benim got7 biasım olmadığı için hepsi için yapmıştım. Mark için ''kulaklığım'' olurdu dedim. Kulaklığım benim liseye başladığımdan beri en değer verdiğim eşyam. Bir yere giderken yanıma almamın dışında evde de hep yanımda , masamın üzerinde ya da baş ucumdadır. Kaçmak istediğim zamanlar oluyor bazen, masada otururken ders çalışır olurum ve arada dersler sınavlar konusunda endişelerim olur onlardan kaçmak istediğim zamanlar kulaklığıma sığınırım, müzik dinler ve bu endişelerimden uzaklaşırım. Geceleri bazen uyumakta zorlandığım, korktuğum zamanlar olur bunları kulaklıkla müzik dinlerken unuturum ve anlamadan uyuya kalırım. Mark da benim için öyle. Kaçmak istediğim zamanlarda, endişelendiğim anlarda sadece bir fotoğrafla bunlardan uzaklaştırabilir beni.

 Çoook uzun ve mutlu bir hayat yaşa makıyağğğ


2 yorum:

  1. nasılsııııın nabıyoooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ygs-Lys derdiyle uğraşıyoruuuuum :(( sen nabiyon :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)