15 Haziran 2016 Çarşamba

KİTAP ALIŞ-VERİŞİ




Bundan bir önceki yazımda demiştim ya ''yarın görüşürüz (bir aksilik olmazsa)'' diye. Oldu o aksilik. Eve döndüm, bilgisayarın başına geçtim ve bir de ne göreyim.. internet yok! 4 gün boyunca bilgisayarda internet yoktu, bugün erkek kardeşim geldi ve halletti. Bilgisayarla ilgiliymiş. Ben de o interneti düzeltir düzeltmez oturdum bilgisayar başına yazıyorum şimdi.

Kitaplarım tahmin ettiğim üzere salı günü geldi. Tabi ben nasıl seviniyorum nasıl seviniyorum :D Hemen attım snape şu fotoğrafı :D


Aslında salı günü yazacaktım bu yazıyı ama internet saolsun :P Neyse size göstereyim hangi kitapları aldığımı. Hatta birini okudum bile. Okula gitmemek bol bol boş zamanım olmasını sağlıyor.



CİNDER

Ay günlüğü serisini deli gibi merak ediyorum. Geçen okuoku indiriminde herkes seriyi aldı ama ben annemden izin alamadığım için kaçırdım ve sadece indirimde kalan ilk kitabı alabildim.
Seriyle ilgili birkaç bir şey biliyorum. Özellikle içinde sayborgların olması beni iyice meraklandırıyor.
Kitap beklediğimden ince çıktı, videolarda hep kalın gözüküyordu. Göz yanılması herhalde.
En son Cindir'ı okuyacağım çünkü bir serinin ilk kitabı ve ben 2. kitabı okuyana kadar olayları unutmak istemiyorum, ayrıca tatlı en son yenir değil mi? :D


İYİ KIZ

Gerçek şu ki bu kitap hakkında bir şey bilmiyorum ama hakkında iyi şeyler duydum ve arka kapak yazısı biraz dikkatimi çekti. Hazır 9.90' a inmişken de alayım dedim. Kapağı da çok hoş ama ben kapaklarda yüz, beden vs. sevmiyorum. Umarım güzeldir.


OTOMATİK PORTAKAL

Bu kitabı instagramda görmüştüm. Rengi ve kapağı ve özellikle adı çok dikkatimi çekmişti. Konusu hakkında hiçbir fikrim yok ama modern klasiklerden olduğu için iyi çıkacağını düşünüyorum.


PİYONUN SON HAMLESİ

Okuduğum kitap Piyonun Son Hamlesi. Acayip sürükleyici ve güzeldi. Aslında kargo parası vermemek için 1 kitaba daha ihtiyacım vardı bu yüzden sitede kitap araştırıyordum. Ne adı dikkatimi çekti (Satranç sevmem çünkü bilmem) ne de kapağı, ama kapağında Tess Gerritsen'ın adını görünce attım sepete. Pek bir beklentim yoktu ama gerçekten mükemmel çıktı. Yorumunu yazdığımda bahsedeceğim zaten o yüzden geçiyorum.


SO JI SUB'UN YOLU

Çıktığından beri istiyordum ve sonunda kavuştum. Normalde çok pahalı (30 lira) ama kitabın kalitesi çok iyi değer yani 30 TL'ye ama ben o kadar zengin değilim T.T Hazır 9,90 a düşmüşken de attım sepete.


SÜPER İYİ GÜNLER
Ya da Christopher Boone'un Sırdışı Hayatı

Ben bu kitabı bir booktube'da görmüştüm. Hangisi olduğunu hatılamıyorum ama gerçekten hak ettiği değeri görmeyen bir kitap olduğunu söylemişti ve okumamızı tavsiye etmişti. Konusu da dikkatimi çekti, otistik bir çocukla ilgiliymiş. Bu yazı bittikten sonra buna başlayacağım, içeriği oldukça farklı (matematik soruları falan var :D )


TERS DÜZ

Sonunda benim de bir Ters Düz'üm oldu. Mert Ofluoğlu severek takip ettiğim bir bloggerdır ve kitabını çıktığı günden beri merak ediyordum. Büyük ihtimal Süper İyi Günler'den sonra Ters Düz'ü okuyacağım. Oldukça meraklıyım bu kitap hakkında malum okuyup da beğenmeyen yok.


GÖLGE VE KEMİK

Alış-verişimin son kitabı Gölge ve Kemik. Bu da bayağı merak ettiğim bir kitap. Arkadaşım benden önce aldığı (gerçi o da okumadı daha)  için biraz kıskandım ve artık erteleyip durmayayım alayım şu kitabı dedim ve attım sepete. Aslında kitabın konusu hakkında bir şey bilmiyorum sırf yorumlardan kaynaklı olarak merak ettim. Umarım devamını almamı sağlayacak kadar güzeldir. Büyük beklentilerim var!!

Benim alış-verişim bu kadardı. Aldıklarım arasında sizin merak ettikleriniz yada okuduklarınız var mı?

Görüşürüz.



11 yorum:

  1. Kanka bayağı alıveriş yapmışsın çokta uyguna almışsın hadi hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, verdiğim parayı kardeşlerim kafama kakıp kakıp duruyor ama dfghj

      Sil
    2. aman kapasınlar çenelerini oraya gelirsem ikisini de hallederim :D

      Sil
  2. Bende Piyonun Son Hamlesi kitabını merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. Iclerinden sadece otomatik portakal
    Ile ilgili fikir sahibiyim. Keyifli okumalar ;)

    YanıtlaSil
  4. So ji Sub'un yolu, vay be ülkemizde kore iyice tanınır reklamlarda bahsedilir hatta ve hatta koreli bir ünlüye dair kitap basılır olması oldukça ilginç değil mi? Bence ilginç O.o Bu arada iyi okumalar efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen katılıyorum, bence de ilginç.
      Teşekkürler efendim :D

      Sil
  5. maşallah maşallah güzelmiş kitaplarıın. hepsinin yorumunu da yaz amaaa unutmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendiim :) unutmam unutmam :D

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?