1 Mayıs 2016 Pazar

BİR KÜÇÜK ŞEBEK ŞEYCİK REŞİT OLDU!!





Merhaba!!
Nasılsınız blog sakinleri, iyi misiniz?
Bende hava biraz bulutu ama çok şükür halim vaktim yerinde.


Bu bloğu az çok takip eden biri GOT7'ı nasıl çok sevdiğimi, onları nasıl önemsediğimi bilir. Ne kadar doğru bilemem ama hayatta hiç yüz yüze gelmediğim bu insanlara o kadar bağlandım ki. Hayatımda ufak da olsa iz bırakıyorlar. Hatta diyorum ki müzik dinlemeyi bırakırım GOT7'ı bırakmam diye. Tabii ki büyüdükçe, zaman geçtikçe zevklerimiz değişiyor, ama ben bu insanlarla değişiyorum. Onlarla büyüyorum.


Bambam'in küçücük olduğu zamanları biliyorum mesela, Sesinin incecik olduğu zamanı, Korecesinin tuhaf olduğu -gerçi hala tuhaf- zamanları. Mesela bir fotoğrafını görsem hangi zamanda çekildiğini biliyorum yada bir video..

 GOT7 üyelerinin doğum günü için yazı yazmaya bundan tam 1 yıl önce Bambam'in doğum günüyle başlamıştım, bugün Bambam'in doğum günü. 20 yaşına girdi (Kore'ye göre).
Vay be zaman ne kadar çabuk geçiyor, o yazıyı yazdığım gün dün gibi aklımda.. 

Seninle 1 yıl daha geçirmek çok güzeldi Bambam. 20 yaşın kutlu olsun ve nice 1 yıllar geçirelim birlikte. Bu yaşına göre iyi idare ettin. Anneni hep gururlandırdın.. beni de. Baban olsaydı o da gurur duyardı. ''Tek başına güzel yetiştin Bam'' diyordur belki cennetten.

Ahgaselerini çok sevdiğin için teşekkür ederim, Yug'la birlikte üyelerle uğraştığın için de!


2 yorum:

  1. Bambam bir ara bir bayan idole küsmüştü biriyle çıkıyor iddiaları çıkınca :D Yeni yaşı kutlu olsun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin kişi SNSD Taeyon sanırım :D Büyük bir fanboy bizim çocuk :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)