1 Mart 2016 Salı

DAY6: AYRILAN ÜYE



Oldukça kötü hissediyorum.
Cumartesi DAY6 hakkında gerçekten kötü bir haber aldım. Bir üyemiz gruptan ayrıldı. Neden ayrıldığı ile ilgili hiç bir açıklama yapmadı şirket, sadece kişisel sebeplerinden ötürü olduğu belirtildi.

Cumartesi o haberi aldıktan sonra tek kelimeyle ''yıkıldım''. Ağlaya ağlaya bir hal oldum ki gözlerim şişti ve kızardı. Pazar gününe de ağlayarak başladım, neyse ki şuan biraz daha iyiyim.

Çok duygusal bir insan olmadığımı söylemiştim. Üzüldüğüm için ağladığım zamanlar bir elin parmaklarını geçmez. Ama Junhyeok'un gruptan ayrılması o kadar koydu ki. Ben bu çocukları çıkışlarından önce takip etmeye başlamıştım. Debutlarını onlarla birlikte bekledim. Debutlarını oldukça başarılı bir şekilde tamamladıler ve Come Back (Geri Dönüş) beklerken ayrılık haberi geldi.

'' Merhaba, biz JYP Entertainmet.
DAY6 üyeleriyle birlikte etkinliklere katılan Junhyeok, kişisel sebeplerden ötürü gruptan ayırıldı ve şirketle olan kontratını sonlandırdı. Lütfen yeni bir yola giren Junhyeok'a ve tüm fanlara en iyi hallerini gösterebilmek için hazırlanan, yeni bir albüm çıkarmak üzere olan DAY6 üyelerine destek verin!
*İnanın şoklardayız, inanmak istemiyoruz!!! ''

Cumartesi günü cidden benim için bir kabustu. Şarkıları hala dinleyemiyorum çünkü gözlerim dolmaya başlıyor, resimlerini görünce de aynı şekilde. Canım acıyor çünkü bunu hak etmemiştik, DAY6 bu ayrılığı hak etmemişti ve Junhyeok böyle bir şeyi hak etmemişti. 

 Neden ayrıldığı konusunda 3 gündür hiç bir açıklama gelmedi. Biz fanların bir kaç teorisi var sadece. 

Junhyeok'u DAY6'de görmeyi gerçekten özleyeceğim. Grupta vokalini sevdiğim 2. üyeydi ki sesi çok mükemmel. Kendisi de bir o kadar iyi kalpli ve düşüncelidir. Ama bu kadar düşünceli olması sanırım ayrılmasının nedeni oldu.

Bundan bir kaç gün önce bir dedikodu çıktı, Junhyeok hakkında. Fanlarına sarktığı ile ilgili. Buyurun haber şöyle:

[ÖNEMLİ !!! ]
Bir süre önce sitelerde Junhyeok ile ilgili birçok dedikodu çıkmıştı, ama kesin olmayan, varsayımlardan ibaret şeyler olduğu için sayfamızda herhangi bir bahsinde bulunmamıştık. Hatta olayı birçok kişi farklı farklı yansıtmıştı. Bir fanın Junhyeok ile görüştüğü iddia edilmişti. Kız sürekli herkesten önce DAY6 programlarından haberdar oluyordu, sürekli Junhyeok'un olduğu mekanlardan fotoğraf atıyordu, Kiss the Radio'da söyleyecekleri coverları önceden bildiriyordu falan. Bir kısım kızın Junhyeok ile görüştüğünü, flörtleştiğini söylemişti. Bir kısım da şirketten tanıdığı sayesinde bilgi alabildiğini falan. Daha önemlisi kız güzel olduğu için hayranlar tehlike olarak görüyordu tongue ifade simgesi
Şimdi de Koreaboo'da yine Junhyeok ile ilgili bir haber var. Öncelikle şunu belirtelim grup daha çıkmadan çocuklar instagramlarını ilk açtıklarında Junhyeok instagramdan tüm mesajları okuyordu ve cevap yazıyordu ya da '^^' , 'heart ifade simgesi' böyle okudugunu belirten şeyler yolluyordu. Ki biz adminlere de sayfamızdan birçok kişiye de böyle cevap vermişliği vardır, ilgisini çeken şeyler olunca da fanlarla konuşuyordu.
[HABER]
~ Fan ile flört etiği iddia edilen JYP'li erkek idol ~
Netizenler internet üzerinden hayranıyla flörtleşen bir erkek idol hakkında konuşuyor.
Birçok fan en azından bir kez cevap alırım umuduyla biaslarının internet hesaplarına yorumlar bırakıp mesajlar atıyor.
Ama bir erkek idol konuşmak için bir hayranını seçip onunla flörtleşmiş olabilir mi?
Pann'daki orjinal postta , netizenler bir erkek idolü bayan hayranlarıyla flörtleştiği için eleştiriyorlar.
Başlık 'İnternette Hayranlarıyla Flörtleşen Erkek İdol' olan postun çevirisi ve yorumları :
Junhyeok : Oh, seni hatırlıyorum nedeni de ilk kez instagramda görmüştüm haha .
Hayran : Oh, performansınız sırasında beni görmediğini sanıyordum T_T
Hayran : Ondan neden Instagram paylaşımımı beğendiğini düşündüm haha
Junhyeok : Hayır hayır! Daha önce seni görmüştüm ve kendi kendime 'Oh tekrar gelmiş!' dedim. Bu yüzden o zamandan seni hatırladım haha.
Junhyeok : Evet, instagram paylaşımına kalp yolladım haha ve sonra sildim hahahha
Hayran : Oh anladım! Onur duydum hahahaha
Junhyeok : O ne... hahaha bu hahaha
[Not: Normalde koreliler gülme olarak bu ' ㅋ ㅋ' keke olanı kullanıyorlar kız da hahayı ' 하 하' böyle yazmış haha diye ]
Hayran : Oppasın demek istiyorum haha Lim Junhyeok!
* Bu konuşma facete gerçekleşiyor, ekran görüntüsü face konuşmasından yani. Ama Junhyeok'un kendi hesabımı cidden böyle bir hesabı var mı ve bunlar gerçek mi herhangi bir kesinliği yok.
Instagramda geçen bir konuşma ise :
Hayran : Bunu garip bulmadığımı kastediyorum haha
Hayran : Hahaha
Hayran : T_T Rahatsız mı ediyorum? ha
Junhyeok : Hayır hayır sadece diğerleri hayranlar arasında ayrımcılık yaptığımı düşünebilir....
Junhyeok : Sana cevap verirken kimseye bahsedemezsin hahahah
Hayran : Tamam!!
Hayran : Usulca saklıcam bunları
Junhyeok : Her neyse, her zaman performansımızı görmeye geldiğin için çok teşekkür ederim
[ +175 / -1] Lim Joon Hyeok denen halt da kim ve Day6 ne?
[ +80 / -3] Biliyorum çok alakasız ama JYP harbi sayıları seviyor... GOT7, SIXTEEN, Day6, 2PM, 2AM
[ +56 / -1] O kadar masum görünüp bunu yapmış olması şok edici. Harbi çok iyi şarkı söylüyor ve önceden ben de ona ilgi duyduğumdan araştırmıştım onu.
* Olay bu şekilde, Junhyeok dediğimiz gibi birçok hayrana cevap verebiliyor. Açıkcası biz kesinlikle yalan, kuru iftira deyip gözümüzü kulağımızı kapatmıyoruz. Hatta bize aşırı anormal gelmedi bile. Çocuklar birçok kez küçük alanlarda sahnelerde performanslar sergilediler ve sürekli her performansa gelen birini hatırlamak çok da zor olmasa gerek. Ki birçok idol de büyük fan site yöneticilerini tanıyor ve onlarla defalarca kez sohbet ediyor. Düşününce rastgele mesajlarınıza yorumlarınıza bakarken sürekli performanslarına gelen bir kıza rastlayıp hatırlamanız acayip absürt bir şey değil. Ve instagramdaki mesajlardan da anlaşıldığı üzere Junhyeok hayranlarımız yanlış anlayabilir diyor ve performanslarına geldiği için kıza teşekkür edip sohbeti sonlandırıyor. ''

Biz bu haberi hiç ama hiç önemsemedik ki yukarıda da adminin belirttiği gibi Jun fanlara cevap veren en kötü okuduğunu göstermek için ''^^'' yada ''<3'' atan birisi. Hatta dalga geçtik '' Yahu fan servis dedikleri şeyden skandal çıkartmaya çalışmışlar. '' diyerek..
Bu haberden tam 8 gün sonra Jun'un ayrılık haberi geldi. Ayrılık haberinin geldiği gün netizenbuzz'da yeni bir haber yapıldı;
SS;
Kızın instagram hesabı;
8. fotoğraf Jun'un sembolü gibi bir şey. Üstte görüldüğü gibi instagram fotoğrafında bu kalp var. 3. fotoğrafdaki oyuncaklar da Jun'un 4 Ekim tarihinde instagramda paylaştığı oyuncaklar;



Tam olarak ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok. Kızın paylaştığı ss'lerin arası çok boş ve gerçekten sevgililer mi anlayamıyorsun. İlk konuşmada gayet fan-ünlü arasındaki bir konuşma ama 2. konuşmada mahkemeden bahsedilmiş. Kız işine gelen kısımları paylaşmış sadece, hem de Jun ''paylaşma'' dediği halde.

Jun ayrılık haberi gelmeden birkaç gün önce instagram id'sini değiştirmiş, piyano çaldığı videolar dışında bütün fotoğraf ve videoları silmiş, taglardan #Sundays etiketini ve profil fotoğrafını kaldırmış.
Ben yine de Jun'un bir suçun olduğunu düşünmüyorum. Fanı ile çıkmışsa ne olmuş, hoşlanmıştır, bunlar da insan. Belki JYP 3 yıl sevgili yasağını ihlal ettiği için kontratı iptal edilmiştir..

Şöyle bir şey de var bu olaylardan çok önce gerçekleştirilen konserde (Son konserleri) Jun fanların yüzüne bile bakamamış ve göz yaşlarını tutmuş Bu da ben de dahil olmak üzere fanların ''ayrılmaya çok önce karar verdiği''ni düşünmemize neden oluyor.

Day6 Turkey bunu şöyle açıklamış;

''Biliyorsunuz ki Mart'ın başına comeback için bekliyorduk, ve comeback Mart'ın başında olursa şöyle bir düşüncemiz var. Junhyeok o kararı bugün almış olsa albüm için tekrar kayıtlar düzenlemeler başlar ki bu da comeback'in yakın zamanda gelemeyecek oluşudur. Bu kadar kısa sürede comeback için tekrar hazırlanmaları ve bu riski almaları delilik olur. Ayın sonuna doğru GOT7 comeback yapacağı için de tarihi ötelemeleri de zor olur. Yani eğer gerçekten cb martta gelecekse Junhyeok bu kararı daha önceden vermiş demektir, sadece açıklanması için beklenilmiştir. 
Şayet bu fancam de son konserden...
Junhyeok gözyaşlarını tutamıyor ve kalabalığa bakamıyormuş bile...
Bu kararın alınması biraz daha önceki bir zamana ait olabilir diye düşündük bizler de''
VIDEO;
''BU VIDEO'YU TEKRAR İZLEMEK...''

İşte böyle. Eğer kızla sevgiliyse gerçekten ayrıldıklarını umuyorum. Çocuğun hayallerini, kariyerini çaldı. Kaç yıl stajyerlik yaptığı arkadaşlarından, kardeşlerinden ayrılmasına sebep oldu, tam güzel bir başlangıç yaptık derken yolumuza taş koydu.

Büyük ihtimal size çocukça, ergence ve gereksiz geliyor olabilir ama onların sevincine üzüntüsüne ortak olduğunuz zaman bir süre sonra onların hayalleri sizin hayaliniz oluyor.

Grup yine DAY6 olarak devam edecek belki ama günlerden biri eksilirse nasıl yaşarız?

Üye eklenmez tahminimce, ya da Dowoon gelmeden önceki adlarına dönmezler (Live5) . DAY6 olarak 5 kişi devam ederler. 
Çocukları çok merak ediyorum. Özellikle Lider Sungjin ve maknae Dowoon. 
Kim bilir nasıl suçlu hissetmiştir Sungjin, ve abisini kaybetmek nasıl üzmüştür Dowoon'u..

Şu anki tek isteğim, DAY6'in yapacağı CB'de başarlı olması ve Jun tekrar aktif olması. Ben 1 yıla yakın bir süre su yüzüne çıkmayacağını düşünüyorum ama inşallah yanılırım ve en yakın zamanda o mükemmel sesini dinlememize izin verir.
Ve tekrar umuyorum ki Jun, kardeşleriyle görüşmeye devam eder.

8 yorum:

  1. ayy yaa hayrana sarkmak kötü bişi mi oluyo ki yaa yasak mı kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birine sarkmak iyi bir şey değil ama bunlar bayağı abarttı. 3 yıllık sevgili yasağı var JYP'nin sarkmak yasak mı bilmem ama sevgili yasak. Ama gruptan çıkmasına gerek yoktu ki T.T

      Sil
  2. Açıkçası day6yi ilk defa duydum ama zaten benim kpop bilgim güncel değil bu nedenle bilmemem normal. Yine de şu an baya üzüldüm. Açıkçası bi fanla konuşması bana anormal gelmedi fakayt keşke düzgün bir şekilde konuşmuş olsaydı her şey daha iyi olabilirdi.
    Bu kadar üzücü şeyin arasında tebessüm etmeme neden olan jypnin sayı sevme yorumuna bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer korece dinliyorsan şarkılarını öneririm. Zaten 1 tane albümleri var ve içindekilerin hepsi birbirinden güzel.
      Keşke daha çok dikkat etseydi dimi..
      O espri her jyp haberinde orada :D Benim de sırıtmama neden oluyor :D

      Sil
  3. Yazıyla ilgili değil de benim blogdaki yorumla ilgili - olsun diyeceğim ama neden ki merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okuyacağım, ama daha alamadım bile T.T
      Öğrencilik zor yaa T.T Harçlığımla almak istiyorum :P

      Sil
  4. Ben cnblue ve n flying faniyim ama day6 yida seviyorum ve şuan o kıza ne diyim yanı yaptığı terbiyesizlikten başka birşey değil day6 yida cnblue gibi bir grup olduğu ve ayrica kendilerine özgü bir tarzı oldukları olduğu için çok sevmiştim şimdi çok üzüldüm ya tuh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun benim fanı olduğum ilk grup Cnbule bu yüzden bende ayrıdırlar, N flying'i de çok çok severim. Kesinlikle terbiyesizlik...
      Aynen öyle, yakında cb yapacaklar!(30 martta)

      Sil

Yaz yaz üşenme :)