6 Şubat 2016 Cumartesi

ÜZGÜNÜM SHINee..




Shinee*yi kpop takip edip de bilmeyen yoktur. Bilmeyenler de Shinee*nin bir kpop grubu olduğunu bir önceki cümlemden anlamıştır.

Bu postumda Shinee yi eleştirmeyeceğim, kpopdaki en kaliteli gruplardanır zaten kendileri.Bütün üyeleri ayrı ayrı severim. 

Ama bir şarkıları var ki, onu duyduktan sonra yerimden kakıp, üniformalarımı giyesim geliyor. Duyar duymaz kulaklarımı kapayasım, telefonumu fırlatasım geliyor. Aslında seviyorum ama içten içe kin besliyorum bu şarkıya.


Her şey *ben bu şarkıyı alarm sesim yapayım,* dememle başladı. Yılın başında annem çalıştığı için sabahları kendim kalkmak zorundayım. O yüzden böyle enerjik, bir o kadar da yüksek sesle başlayan bir şarkıyı alarmım yapmalıydım. SHINee*nin bu şarkısı tam aradığım özellikteydi ben de yaptım. Tabi anlatmıştım ben bir kerede kalkamıyorum, ard arda alarmlarım var diye. 5-10 dakikada bir bu şarkı çalınca benim sene sonuna kadar psikolojim bozuldu. Artık youtube da falan karşılaşırsam anca öyle dinliyorum, telefondan silmek zorunda kaldım, random çaldığı için, denk geldiğinde dayanamıyor değiştiriyordum.


Dediğim gibi şarkının kötü olması, beğenmemem falan değil dinleyemememin nedeni, bende bir travma yaratması :D

Buyurun işte o şarkı;


SHINee- LUCIFER

10 yorum:

  1. İşte bu nedenle kaybetmeyi göze alamadığımız şarkıları ne alarm ne de telefon zil sesi yapmalıyız. Aksi taktirde kısa bir melodisini bile duysan yerinden zıplayıp müziği değiştiriyorsun. SEN EŞİT BEN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa, ama ne bileyim ben güne böyle neşeli, güzel, eğlenerek başlarım diye düşünüyordum böyle geri tepeceği aklıma gelmemişti :D

      Sil
  2. Kanka şarkıya mı geçmiş olsun diyim sana mi bilemedim :D

    YanıtlaSil
  3. Ayy kötü olmu. Sevdiğim şey olursa daha kolay kalkarım demişsin ama uyku daha ağır gelmiş..

    YanıtlaSil
  4. neden uykusuz ve aç durdun öğlene dek yaa sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuyamadım maalesef, uykum geldiğinde de evi temizlemem falan gerekti -kuzenim gelecekti de-, yemek de yemeye vakit bulamadım :P

      Sil

Yaz yaz üşenme :)