20 Şubat 2016 Cumartesi

SADE SODA 1 YAŞINDA!!




Merhaba arkadaşlar.
Bugün bir doğum günü kutlamak için buradayım. Benim sevgili bloğum Sade Soda artık 1 yaşında.
Blogumu açtığımdan ve ilk yazımı yayınladığımdan beri tam 1 yıl geçti.
Ne ara bu kadar gün geçti bilmiyorum ama iyi ki bu bloğu açmış ve sizlerle tanışmışım. 
Belki hayatımda hiç gerçek manada tanışmayacağım, yüzlerini görmediğim, isimlerini dahi bilmediğim insanlarla sohbet etmek, ortak ilgi alanlarını paylaşmak oldukça zevkliydi.

1 yıl içerisinde toplam 63 yazı yazdım, film ve şarkı yorumları, kendi hayatımdan kesitler ve daha bir çok konuda şey paylaştım burada. Açıkçası ne demem, ne yazmam gerektiğini bilmiyorum. Mutluyum.. Bir şeyler başarmış gibi hissediyorum kendimi.


Bloğumu açma nedenimi ilK yazım olan hatta ''İLK OLARAK'' başlığını attığım yazımdan anlayabilirsiniz. Bloğumu açmadan önce takip ettiğim bloglar vardı ve ben oradaki samimiyeti oldukça kıskanıyordum. Benim de 1 yılda 47 takipçim oldu ve kıskandığım ortamı kendi bloğumda yakaladım. 

İlk yazdığım yazılara bakıyorum da oldukça çocukçaymışım. Yani onları okuyan biri benim o sıra 13-14 yaşımda olduğumu düşünebilir. Gittikçe yazı yazmak konusunda kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.  Mesela arkadaşımdan kalma bir alışkanlık olan ''kikiki'' gülüşünü bıraktım. Yada yazım yanlışları falan yapıyormuşum, yazarken onlara daha bir dikkat eder oldum ve bu günlük hayatımda da beni etkiledi. (Yazım yanlışlarımı gördükçe kendimi gömmek istiyorum. Aslında nasıl yazılacağını bildiğim halde önemsememişim galiba.)


İlk yazımda anime tanıtımları falan yapacağımı söylemiştim, söylemiştim ama 1 yılda 0 anime tanıttım. Acaba neden böyle oldu..? Neyse bu yıl yeni animelerden sizi haberdar etmek istiyorum. Bunun dışında EXO NEXT DOOR'un bölümlerini yorumlayacağım bir yazı dizisi oluşturmak istiyordum fakat hem oldukça vakit aldığından hem de fazla okunmadığından dolayı 1. bölümden sonra yazmayı bıraktım.
Ayrıca İSMİMLE BAŞIM DERTTE yazı dizisini de 1. bölümde iken bıraktım. Aslında buna devam edeceğim ama ben ne zaman bilgisayarın başında yazıyı yazmak için otursam kendimi başka bir şey yazarken buluyorum o yüzden yazamadım. Tabi bunun bölümleri gelecek taslaklara bir şeyler karaladım, onları tamamladıktan sonra.
Çok sevdiğim bias grubum GOT7 üyelerinin doğum gününü kutladığım bir yazı serisi vardı mesela onlara da devam edeceğim ama son 3 üyenin doğum gününü de kaçırdım, artık önümüzdeki doğum günlerine..
Yazmak istediğim yazıları bir türlü yazamadım, hala taslaklarda yatıyorlar, onları tamamlayacağım bu yıl..


1 yıl içerisinde sanırım 3 kere falan kaybolmuşum :D Ama her defasında döndüğüm için mutluyum.

Bloğumun tasarımı hala beni memnun etmiyor, üzerinde daha çok çalışmam lazım. Belki bu yıl içerisinde bloğumun tasarımına yeni bir şeyler katabilirim.

Ayrıca bloğumun ismini bu yazıda anlatmak istiyorum.

Bir mimde, sadece sade soda içebildiğimden bahsetmiştim. Çevremde babam dışında kimse sade soda içmiyor ve bu da beni, benim için sade sodanın özel olduğunu düşünmeye itiyor. Biraz çocukça ama bloğum da benim için özel olduğu için ona bu ad vermek istedim. Ayrıca bloğumu açtığım sırada da sade soda içiyordum :D (Yazar bu yazıyı yazarken de soda içiyor)

Umarım senelerce sıkılmadan blogda yazı yazmaya devam ederim.
Ha unutmadan yorumları ile beni motive eden  D.S.K sana burdan çoook teşekkür ederim :* Bloğumu ilk açtığım günlerde senin yorumların bende devam etme isteği uyandırdı :D

BLOĞUMUN 1. YILI KUTLU OLSUN!!





22 yorum:

  1. Bir yıl mı? Bana sanki daha da uzun zamandır buradaymışsın gibi geliyor ama eminim sen de bir yıl ne ara oldu ya diyorsundur :D
    Nice bir yıllara diyelim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Ne ara 1 yıl geçti anlamadım bile :D
      Nice yıllara o zaman :D

      Sil
  2. daha nice senelere inşallah.. :) :) iki aylık bir aradan sonra ben bile özlemişim bloğumu blog gerçekten kendini sevdiren bir ortam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :D
      Aynen öyle, sen de yeniden döndün, ne güzel yaptın :D

      Sil
  3. Kankaa 1. Yılın kutlu olsunn :)) 47 tapikçi de baya iyi bence her gün her gün yazmadığını düşünürsek :) inşallah çevren daha da genişler :))

    YanıtlaSil
  4. Birinci yilin kutlu olsun komsum daha nice yillara beraberce İnsAllah :)

    Eskisi kadar yorum yapamiyorum maalesef ama mahcup ettin beni adimi gorunce bir tuhaf oldum yuregi guzel komsum :*

    Bu arada isminle yasadigin olaylari merakla bekliyorum :D

    Bilgisayarim bozuk su ara telden anca bu kadar oldu :/

    İyiki yazmaya devam etmissin komsu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol komşum :D Amin İnşAllah :D
      Olsun, böyle deme utandırıyorsun beni :*
      Yazıyı bitirince yayınlayacağım inşAllah :D
      Bilgisayarın bozulması çok kötü yaa.. ben de o yüzden 2 ay ara verdim ya. Umarım en yakın zamanda tamir edilir.
      İyi ki devam etmişim değil mi :)

      Sil
  5. Nice mutlu yollara. Yeni yaşında umarım hedeflerine ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah^^

      Sil
  6. yaaaa bir yıl mı! ne harika haber bu! ^^
    ben de yokken ne çok şeyler kaçırmışım, düzenlenen etkinlikler, doğum günleri ve senin yazın gibi hoş havadisler.
    dilerim daha nice seneler boyu blogundaki yazıları okumak nasip olur Soda, sevindim çokcana. ve kaybolsan da kimi anlar, önemli olan dahs sonradan tekrardan buralarda olman değil mi. :)
    Blogunun birinci senesi kutlu olsun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Aynen öyle, kaybolmuş olabilirim ara ara ama tekrar burada olmak çok daha güzel, sen tekrar hoş geldin :D
      Hep beraber nice yıllara :D

      Sil
  7. Umarım çok uzun yıllar burda olurdum. İyiki doğmuş sade soda

    YanıtlaSil
  8. vuhuuu darısı başımaa :) nice nice sadesodalı yıllarrr :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısa başına komşum :D Birlikte kutlayalım.
      Nice nice Bi Poşet Kitap'lı yıllara :D

      Sil
  9. ciciş yaaaa tatlı sodaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen karıştırmışsın beni :D Ben sade ve çoğu insan tarafından sevilmeyen soda :D

      Sil
  10. D.S.K.ye bende teşekkür edeyim.Hep yazın bloglarda nice yıllara..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunuz için çok teşekkür ederim :D

      Sil
  11. 1. Yıl dönümünüz kutlu olsun. Dileklerinizin bu yıl gerçekleşmesi dileğiyle... Ben de bloguma beklerim.. Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, tabii kii :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)