18 Şubat 2016 Perşembe

KİTAPLARIM!! CANIM KİTAPLARIM!!





Bu gördüğünüz 4 kitap dün elime ulaştı. İlk defa internetten kitap aldım ama tek değil. Mahallemde Okuoku'dan kitap alan biri varmış meğersem, benim de almaya niyetlendiğimi öğrenince ''E o zaman birlikte alalım, kargodan kar ederiz'' dedi ben de seve seve kabul ettim.
Kitapları onun evine teslim edildi, geldiğini son ders öğrendim, tabi ben bir mutlu bir heyecanlı, okul bitsin de çabucak kitaplarıma ulaşayım diye sabırsız sabırsız arkadaşlarıma söylendim.
Kitaplardan biri sürpriz oldu benim için de.
Şimdik geçelim kitaplara.


KÜL

Kaç haftadır istiyorum bu kitabı...?
Sonunda almak nasip oldu. Okuoku'da görüp, tek kelimeyle mühteşem olan kapağına vurulup -flas patlamış kötü çekim için üzgünüm :/- ,uzun süredir almak istediğim bir kitaptı.
Bir distopya. Eve gelir gelmez başladım kitaba. E o kadar bekledim almayı, okuma sırasının tabii ki başında olacaktı :D Dün biraz okudum, bugünde kitabın 3'de 2'sinden çoğunu bitirmiş bulunmaktayım. Kitaplar hakkında, onları okuduktan sonra yazı yazacağım, bu yüzden burada ayrıntıya girmiyorum.


KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM

Bir aşk romanı oluğu için başlarda pek dikkatimi çekmemişti fakat kitap hakkındaki yorumları okuduğumda bir şans vermeyi düşündüm. Okuoku'daki fiyatı 7.90 da olunca da attım sepete :D


KİTAP HIRSIZI

İndirimdekiler kısmında bu kitabı da görünce, listemde olmasa bile alasım geldi. Geçen sene ingilizce dersinde filmini izlemiştik, tabi gürültüden pek anladığım söylenemez ama beğendiğimi hatırlıyorum. Bu yüzden kitabını da alıp okuyayım dedim.  Nabrut pek beğenmemiş bakalım ben beğenecek miyim?


DUYGU

Sürpriz olan kitabım bu. Hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Normalde, sadece yukarıdaki kitapları alacaktım fakat arkadaşım ''İstersen bunu da al, instagramda fidan yapıyoruz, sen de katılırsın'' dedi. Sanırım Mart'ın 5'inde hepimiz birlikte başlayacakmışız kitaba. Madem öyle dedim alayım bende. Açıkçası ben 300-400 sayfalık bir kitap bekliyordum ama 600 küsürlük kalın bir kitap çıktı :D
Martın 5'ine kadar bekleyip, hakkında hiç bir araştırma yapmadan başlayacağım kitaba :D
Bakalım nasıl bir şey çıkacak...

Şimdilik aldığım kitaplar bu kadar ama okuoku'dan kitap almaya devam edeceğim kesin. Kitapların yanında çok hoş ayraçlar ve bir de Nescafe göndermişler. Ayraçları çok beğendim ama Nescafeyi anneme verdim, maalesef ki Türk Kahvesinden başka kahve içmiyorum.

Kitapları okuduktan sonra yorumumu gireceğim.

GÖRÜŞÜRÜZ!!





12 yorum:

  1. Kitap alışverişi yazısı okumaya bayılıyorum yaa :) Kurtlara Söyle Eve Döndüm ve Kitap Hırsızını okumuştum :) Kurtlar'ı 7,90 a alman çok iyi olmuş öncelikle çünkü ben öyle ayılıp bayıldıkları kadar çok sevemedim maalesef. Evet okunabilir ama aşkından ölünmez :) ama birsürü hayranı var bakalım sen ne diyeceksin okuyunca :) ama Kitap Hırsızına aşık da olunabilir bak :) dili ilk başta biraz tuhaf geliyo ama bi alışınca elinden bırakamıyorsun :) Keyiflice oku hepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumasını seviyorum, hem yeni kitaplar keşfetmek için hem okuması zevkli olduğu için :D
      Bugün Kül'ü bitirince Kurtlara başladım ben de. Bitirince kitap hakkında fikirlerim netleşir.. Kitap Hırsızından ben de ümitliyim, filmini beğenmitim :D
      Teşekkürler :D

      Sil
  2. Her birine ne yazacaksın çok merak ediyorum. :) Ben de Kül kitabını merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum açıkçası :D
      Kül'ü bugün bitirdim, yakın zamanda yazıyı yazmayı planlıyorum :D

      Sil
  3. Oku oku benimde takibimde iyi bir sayfa . keyifle okursun insallah. En sondaki.kitap ismini cok duydum saniri. Serrii halindeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de ordan yapmayı düşünüyorum alış-verişlerimi, hem uygun hem güvenli :)
      Evet, seri olması lazım.

      Sil
  4. yaaa çok heyecanlı, hele o bekleyiş yok mu :))) oh mis böyle komşulara can kurban ;)
    Hızlı biter o kitaplar eminim, keyifli okumalar, yorumlarını da bekliyoruz ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah tatlı bir bekleyiş o zaman :D
      1'i bitti 3'ü kaldı :D

      Sil
  5. Herkes aynı şeyi söylüyor olabilir fakat , annem güvenli bulmadığından ben internetten alamıyorum kitap.Reşit bir varlık olana kadar -1 yılım kaldı- internetten alamayacağım. Yoksa fiyatlar gayet uygun gözüküyor.T.T...
    Kitapların çok tatlışmış ^^ .Senin için sevindim.Kurtlara Söyle Eve döndüm hakkında yazarsan mutlaka okuyacağım.Güzel olduğunu duymuştum.Ben de alabilirim .^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de annemi ikna ettiğim bir aşama var. O çalışıyor, benim de okulum var bir türlü vakit bulamıyoruz ondan dolayı almaya biraz zorunda kaldı :D
      Değil mi :D Çok teşekkür ederim, Kül'ün yorumunu yazdıktan sonra Kurtlar'ı yazacağım. Şuan Kurtlar'ı okuyorum.

      Sil
  6. kitap hırsızı filmine de kitabına da hastayım ya. kitap bence gelmiş geçmiş en iyilerden yani klasik olacak bu kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi çok güzel cidden. Ben şuan Kitap Hırsızını okuyorum, bitmedi daha 1-2 güne bitiririm :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)