31 Ocak 2016 Pazar

ÖZLEMİŞİM YAA :”D



Özlemişim.
Burada olmayı, burada yazmayı vallaha özlemişim.
Ne zamandır bilgisayarım bozuk ve telefonda da giremiyordum, aşırı derecede kastığı için.
Bugün bilgisayar tamirden geldi bende haliyle buraya damladım.

Ne yazacağımı da bilmiyorum. Kala kaldım şuanda.
Neyse size biraz bahsedeyim, bende olup bitenlerden.

Ders çalışamaz oldum. Ne zamandır çalışamıyorum. Yarın yada ertesi gün kitapçıya gidip yeni test kitabı alacağım. Belki yeni bir test kitabı beni tekrar motive eder diye düşünüyorum. Neden böyle oldu anlamadım, içimdeki o çalışma azmi gitti birden bire. Kitapların kapağını açasım gelmiyor, bir şey yaptığım da yok. Paso yeyip, içip, yatıyorum. Umarım yeni test kitabı yöntemi işe yarar.
Ha derslerden bahsetmişken karnemden de bahsetmezsem olmaz. 
Teşekkür belgesi alarak geçtim çok şükür. 3 yıllık lise hayatımın en başarılı dönemiydi diyebilirim.
9. sınıfta SBS sınavından çıkmanın rahatlığı ile ders çalışmayı bırakmıştım. 10. sınıfta da biraz arkadaş çevresine uymuştum. Pişman mıyım, değilim Allah var, yine olsa yine böyle yapardım. Bu sene de işleri sıkı tutup çalışmaya başladım ve karşılığını aldım. 
2 yıldır matematikten kalan ben bu sene 74 ortalamayla geçtim :D Bu benim için oldukça önemli bir başarı :D

Sınıfımdan da iyice uzaklaşmaya başladım. Ayaklarım okulu görünce ister istemez duruyor. Sınıfın kapısından içeri de öğretmen zili çalmadan girmiyorum genelde. Zilin çalmasını arkadaşımın sınıfında bekliyorum. O insanların yüzlerine katlanmak zor geliyor. Son anlattığım olaydan sonra bir olay daha yaşadım, şuan anlatmak istemiyorum, bir ara bahsederim. Okula karşı bu tutumumun böyle olmasının nedeni sınıfta yaşadığım bu olay büyük ihtimalle.
Neyse onları hatırlamaya hiç gerek yok bu gün :D


Ha bir de bu yıl ilk defa okuma listesi hazırladım kendime. 50 kitap hedef koydum bu yıl ama 1 ay oldu hedefimde olan sadece 2 kitabı okudum. Tabi ben 50 kitaplık liste hazırlamıştım ama bookstagramlarda, bloglarda dolana dolana bu listedeki kitap sayısı 80i aştı. O liste 100ü de aşar :D

Daha ne vaaar,.. Day6 in cb yapmasını bekliyorum, winner bugün yaptı. 3 mv yayınlandı, vakit bulursam bahsederim onlardan da :D
E hep ben anlattım, ben yokken neler oldu bakalım biraz da siz bahsedin :D


Unuttunuz mu beni merak ediyorum doğrusu :D


12 yorum:

  1. yeeyy Soda! bizde seni özledik! ^^ hem o nasıl bir soru öyle unutulur musun hiç sen?
    bilgisayarsızlık güç, ben de telefondan giremem, fakat bu ağır olduğu için değil, yazılar ufak olduğu ve benim de dakika başı büyültmeye üşendiğim için. derslerin açısından sevindim, sevindim derken demişsin ya matematiğim de yükseliş var diye, o açıdan. umarım ki test kitaplarında aradığın neticeyi bulabilirsin.
    açıkçası sen yokken buralarda pek değişiklik yok be Soda. tek fark senin yazılarını okuyamıyor olmamız. kitap açısından benimde liste aldı başını gitti, ha biliyor musun mugilock (kafamdan sesler) hoş bir etkinlik düzenledi bu arada. hazır kendine bir liste çıkarmışken bir bak derim. ben baktım ama epeeeyy bir ağır ilerliyorum şu an. galiba etkinliğin sonuncusu olacağım bu gidişle. tam tamına dört kitap okuyabildim ve listede o kadar fazla da kitap yok. otuz tanecik çeşitlilik mevcut. umarım onu tamamlayabilirim. bu arada; tekrardan hoş geldin! nabersin? (hatırsız, selamsız ayrılmayayım bari dedim. şimdi riv iki saat çene çalmış bir hal hatır sormamış deme istemedim. hem gerçekten havadan sudan olsun diye de demiyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir şey özlendiğini bilmek, ben de seni özledim. Bu bilgisayarsızlık bazı yönlerinden gayet iyi olabiliyor aslında,mesela hiç kitap okumayan kardeşim 2 kalın kitap bitirdi :D Tabi benim açımdan oldukça zordu bu süreç :D Benim bir sözüm var, artık kimden esinlendiysem *Okunacak bir sürü kitap, yaşanacak tek bir hayat var* artık o hayata kaç kitap sığdırabilirsek :D Bakarım Kafamdan Seslerin etkinliğine, umarım fazla gecikmemişimdir :D Sana da kolay gelsin, okursun yaa, güveniyorum ben sana :D Hem bak benden 2 kitap fazla okumuşsun, yani sonuncu sen olmayacaksın ben varken burda hehehe Saolasın vallaha, iyiyim Allaha şükür. Yuvarlanıp gidiyoruz :D Asıl sen nasılsın?

      Sil
    2. ben çapraz bulmaca gibi, ortaya karışık. şu aralar fazla üşengeç. boş vakti nivanalarda olup ne hikmetse bu vakti yinede beyhude bir çabayla harcamayı başaran ve nasıl o kadar vakit gideerr diye hesap kitap işine gömülen biri olarak çıktım. uvv. sevdim bu sözü! böyle sahih ve öz sözleri severim, ne güzel demişsin Soda. benim aklıma hep gelecekte yazılacak kitaplar gelir, benim okuyamayacağım ve benden sonrakilerin okuyacağı. o vakitler keşke geleceğe dönüş filminde ki gibi bir arabam olsa da, geleceğe gidip merakıma son versem derim.

      Sil
    3. Benim de boş zaman çok da bir şey yaptığım yok ya. Kitap da yok şuan okunacak, yeni kitap almam lazım. Bak bu da iyiymiş. Bizden sonra kim bilir kaç tane kitap yazılacak, geleceğe gitmek bu yüzden işe yarayabilir. Umarım biz tarihe gömülmeden öyle bir araba yaparlar :D

      Sil
  2. Kanka hoşgeldin :D bayağıdır konuşamıyorduk hee teşekkür aldığını bile buradan öğrendim. Üzülesi bir durum olsa da neyse artık takmamalıyız :D seni tebrik ederim canısı sonunda şeytanın bacağını kırmışsın. Darısı başıma :/ bu arada sadece sende ders çalışamama durumu yok ben de öyle oldum. Bu arada çok fazla kitap okuma onun yerine git paragraf çöz daha mantıklı :D haa bu arada hemen seni unuttum hatta bu yazıyı kim paylaşmış diye de düşündümm :D şaka şaka ama arada da ara yanii baya hayırsız çıktın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :D Aynen yaa, whatsappı sildim sileli kimseyle konuşmuyorum knk. Sen de kırarsın canım, senin okul benim okuldan zor, eminim benden fazla net çıkaracaksın sınavda, bak demedi deme. Hele bir kitap alayım da, zaten paragraf benim en sevdiğim soru tarzı heheh. Vay be unutulacak blog mu benimkisi hıh dfghjk Kız benim kendime hayrım yok şu sıralar, sana nasıl olsun fghjkl

      Sil
    2. Kanka ben bu çalışmayla işletme bile tutturamam o yüzden hiç boşuna sen benden yüksek alırsın deme :D belli olmaz. Bir de kanka kesik kesik yazmışsın ya yazıyı çok komiğime gitti okurken :D

      Sil
    3. Ay o gün bir gelsin de o zaman konuşuruz :D Neyi kesik kesik yazmışım kız :D

      Sil
  3. Ben de ne zamandır yazı yazmıyorum ya, senin durumundayım:yiyip içip yatıyorum.Kitap okuyamıyorum.Ama bugünden itibaren uyuşukluğu bırakacağım:) Okul açılacak tekrar,az kaldı.Kalan kısa zamanı değerlendireyim.Bu arada matematikte kendini geliştirmiş olmana sevindim.Ben lisede geometriden hiç bişi öğrenememiştim.Hocamızda iyiydi halbuki ama kendimi geometride geliştirme gereği duymamıştım hiç,nedense :) aklıma geliverdi bi an lise günlerim,sayende.Arigato^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzerimdeki bu uyuşukluğu yavaş yavaş atmaya çalışıyorum, aldım kitaplarımı başladım bakalım umarım sıkılıp bırakmam :D Teşekkür ederim, ben geometriyi seviyorum da matematikten -denklemler falan- hiç haz etmem :D Üniversiteye gidiyorsun herhalde heheh önemli değil :D

      Sil
  4. heeeey iyi haberler haaaa sevindiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :D Teşekkür ederim :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)