17 Kasım 2015 Salı

GECİKMİŞ DOĞUM GÜNÜ



Sınav haftasına girmiş bulunmakta olduğumdan buraları çok boşladığımın farkındayım. 
Fakat dev maknaemin doğum gününü atlamak istemediğimden, bloğuma zaman ayırmayı seçtim. Hem biraz da kafam dinlenir :P



Dev maknae deyince akla hemen JYP maknaeleri gelir. Benim dev maknaem de Yugyeom.

Dün doğum günüydü -Kore saati ile- ve ben anca bunu yazmaya vakit ayırabildim..


Her doğum günü yazımda olan *ben onu neden seviyorum* başlığıyla devam edeyim...

Yugi*nin kalbi o kadar güzel ki..tabi bu onun evil olduğunu düşünmememe engel olmuyor.
Artık abileriyle o kadar yakın ki evilliğiyle bunu gösteriyor.

Dev bir maknae ama yumuşacık bir insan, davranışları onun bir maknae olduğunu belli ediyor.

Bizim dans makinamız, ilk çıkış zamanlarında rap- vokal arasında gelip gidiyordu çünkü daha gelişmemişti fakat If You Do ile ne kadar ilerlediğini, geliştiğini kanıtlamış oldu.. Gelişmeye de devam ediyor..

Yugyeom GOT7  da olduğun için çok teşekkür ederim..

Maalesef fazla zaman ayıramayacağım, bu yüzden üzgünüm.. 

Kendinize iyi bakın..



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Dinle bakalım^^ umarım seversim^-^

      Sil
  2. bloguna gelince hep bana uğra olur mu. bloglara üye olmuyom ben hiç olmadan okuyom. ya senin yorumlara da üye olamıyom "beni bilgilendir" kutun yok. o yüzden haber ver olar mı bana yaaa :) yazınca bloguna filan bana da meraba de yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktim oldukça buralara gelip takip ettiğim blogları okumaya çalışıyorum. Ya telefondan girince "beni bilgilendir" kutusu var gözüküyo pc den girince gözükmüyor. Onu bir yapamadım, nasıl yapılacağını biliyorsan bana bir anlat*-*

      Sil

Yaz yaz üşenme :)