29 Ekim 2015 Perşembe

HEPSİNDEN İĞRENİYORUM!!



En son bu hale 8. sınıfta gelmiştim.
Artık sınıfımdaki insanlara katlanamıyorum!.
Dün 2. defa sinir krizi geçirdim..8. sınıftan beri ilk defa.


Salı günü arkadaşım -bir önceki postumda bahsettiğim YAKIN ARKADAŞIM- wp grubundan *arkadaşlar bildirim geliyor bu yüzden gruptan çıkıyorum* diyerek gruptan çıkmış.

Kız gruptan çıkar çıkmaz hakkında demediklerini bırakmamışlar.Ağzıma bile alamayacağım lafları söylemişler.Bir de neymiş eğer içini grupta dökmezse okulda patlayacaklarmış !. Abi bu kız size arkadaş gözüyle baktı. Dışarıdan duyduklarına inanmak istemeyerek aranıza girdi madem kıza bu şekilde bakacaktınız hiç arkadaş rolü kesmeyeydiniz..

Bir de arkadaşım onlarla takılırken bile hiç konuşmadığı bir çocuk vardı, ona ve laflarına o kadar sinirlendim ki. Allah*ım Yarabbim hiç konuşmadığı bir kız hakkında atıp tutmalar ve o arkasından ettiği küfürler..şunları yazarken bile sinirden ellerim titriyor.

Neyse bunlar salı günü gerçekleşmiş ben de o sıra bir başka şeyle uğraşıyordum ve wp grubuna göz bile gezdirmedim. Çarşamba günü güne CNBLUE*nun İstanbul da performans sergileyeceği haberlerinden dolayı çok güzel başlamıştım.Okula gittim sınıfta geçen seneden arkadaşım olan ama bu sene daha da yakınlaştığım arkadaşım ile -ondan Nigrum olarak bahsedeceğim- konuşuyorduk bana dün wp grubunda konuşulanlardan bahsetti ben de girdim wp ye konuşmaları okudum.

O kadar sinirlendim ki daha konuşmaların başında ellerim titremeye başladı; konuşmanın sonunda sinirden önümü zor görüyordum.Zar zor Nigrum*un yanına gittim, ama beni görmeniz lazım sinirden sadece ellerim değil bütün vücudum titriyor, yüzüm sapsarı olmuş, ders felsefe hoca da gelmiş benim halimi görünce koridora götürdüler, nöbetçi masasına oturttular.Felsefe hocamız da yanıma geldi sakinleşmem için bir kaç şey yapmamı söyledi ben de dediklerini yaptım.

Zaten sınıfa karşı birikmiş bir sinirim var bir de bu olayın olmasıyla kriz geçirdim ama bilincim açık olduğundan ve onların seviyesine inmek istemediğimden ne bağırdım ne ortalığı yıktım, sadece titredim. Hoca dersin 20 dakikası benimle koridorda ilgilendi sonra gitti yanıma da Nigrum*u bıraktı. 

Hoca sınıfa gittikten bir kaç dakika sonra beni müdür yardımcımız gördü -geçen sene dersime giriyordu bu yüzden beni tanıyor- odasına falan götürdü kahvaltı yapmadığımı da öğrenince poğaça moğaça bir şeyler aldırdı ama ben hala sinirden titriyorum, neyse birazda olsa sakinleşince sınıfa döndüm -tenefüse 5 dk. kala-  vücudumun titremesi durdu ama ellerim hala titriyor. Nigrum ve bu sene tanıştığım Merviş beni sakinleştirmeye falan çalıştı, o sinirle yine de sınıftakilere bağırmadım içimde tuttum ama gelsinler de bana bir şeyler söylesinler diye baktım -onların yanına gidip kavgayı ilk çıkaran olmak istemiyordum açıkçası- ama gelmediler.

Okul zaten yarım gündü 12 ye kadar daha da sakinleştim Yakın arkadaşım neyseki nöbetçiydi en alt katta, onun ne arkasından konuşulanlardan haberi var ne de bana olanlardan.Okul çıkışında onunla buluştuk sakinleştim iyice eve gelince de daha iyiydim çok şükür. Zaten TRT MÜZİK in ABU FETSİVALİ ni bekliyordum o da başlayınca sinirim iyice heyecana dönüştü. Ama aklıma geldikçe sinirleniyorum ve ellerim titremeye başlıyor. 

İşte dün böyle iğrenç bir gün geçirdim.Okulun yarım gün olması o kadar işime geldi ki .Bir de tam gün olsaydı akşamı yapamazdım herhalde. Sınıftakilerin yüzüne bile bakmayacağım o kadar iğrençler ki sinirlenmeme bile değmiyorlar ama elimde değil.

Ay bir de Nigrum beni tuvalete götürmüştü. Çıkarken DİSİPLİNİTE nin lideri telaşlı telaşlı ne oldu diye sormasın mı! yüzüne öyle bir baktım ki.. Hepsinden iğreniyorum...

Ha bu arada yoluma Mrs. Soda olarak devam edeceğim kkk





14 yorum:

  1. lanet olası pislikler o kişilerin hepsinden ben de nefret ediyorum. bir de bu kadar takmana değmez hepsi gerizekalının teki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umursamamaya çalışıyorum...

      Sil
  2. Zorlu bir dönem haa ! Diger yazini da okudum Allah sabir versin kendine dikkat et ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :P Çok teşekkür ederim.
      Amin^^

      Sil
  3. Bizim okulda böyle şeyler olmuyor en azından diye düşünüp mutlu oldum açıkçası.-yani ben olmadığını düşünüyorum,gerçi okuldaki insanlarla pek alakam olmaz :D Kim bilir neler konuşuyorlardır benim arkamdanda :D- Çok üzüldüm Soda-chan.(Soda-chan :D Ne deseydim ama :D)Tekrardan Allah sana sabır versin,inş senin için çabucak biten bir sene olurda bu manyaklarla uğraşmazsın.Hasta filan olursun bunların yüzünden ya allah aşkına dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ins. kavgasız belasız bir yıl olur.
      Soda-chan hahaha aslında güzel duruyo :D

      Sil
  4. Dönem dönem ne yazık ki bu gibi zorluklar yaşanabiliyor. Çoğu zaman insanların gerçek yüzünü göremiyoruz ne yazık ki. Kafana takma en azından nasıl biri olduklarını anlamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bu olay sayesinde *Acaba yanlış mı anladım onu?,Belki sandığım gibi biri değildir..* dediğim insanların da tam sandığım gibi olduğunu gördüm.Kafama takmamaya çalışıyorum,derslerime odaklanmam lazım.

      Sil
  5. Belli ki hisli ve duygusal insansın, blog yazabilecek kadar güzel insansın, hayatının merkezine koyduğun insanlara dikkat et Çekirge :)) Gün gelecek ben aptalın önde gideniymişim bu insanlara mı sinirlenmişim diyeceksin, çoğunun adını bile unutacaksın. Bunlar ergenlik halleri, asabiyet ömrünü kısaltır bunu not et, okulda çok kavga etmiş "taş atıp altına dura"n biri olarak yazıyorum, şimdi sinirleri alınmış pirzola gibiyim, hayat bana güzelmiş. Kavga ettiğim insanlarla neden kavga ettiğimi bile unuttum yahu :)) Takma bunları boş ver...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok duygusal bir insan olduğumu söyleyemeyeceğim fakat arkadaşlarıma ve arkadaşlık bağına çok değer veren biriyim :D. Tavsiyelerin ve iltifatların için de çok çok teşekkür ederim. ^^

      Sil
  6. çok geçmiş olsun yaaa azcık umursamaz olsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bundan sonra öyle olacağım yoksa çekemem ben bunları :P

      Sil
  7. Her insan birbirinin arkasından bir şeyler konuşuyor kim bilir bir çok insan daha bizim hakkımizda neler anlatıyor bir arkadaşımda sinir krizi geçirmişti gözümün önünde o durumların nasıl olduğunu iyi bilirim tek yapman gereken sakinlesmeye calismak bazen kafa dagitmak icin buralara girerim bloglara yorum bırakır kafamı dagitirim ayrıca onların emeğini görmek her zaman iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izleyen olmak daha kötü sanırım Nigrum baya telaşlandı bana bir şey olacak diye..Aynen ben de kafamı dağıtmak için bloga girmeyi seviyorum hiç tanımadığım insanlarla kötü anımı paylaşmak onlarla dertleşmek beni rahatlatıyor..

      Sil

Yaz yaz üşenme :)