26 Ekim 2015 Pazartesi

BU BİR OKUL POSTUDUR !!

Yok ben bu sınıfa alışamayacağım.
Nasıl insanlar bunlar aklım cidden almıyor.

Şimdi bu kız neden böyle atarlı atarlı başladı posta diyorsanız ben size şöyle açıklayayım.

Okuduysanız eğer *bu* yazımda okulumdan ve yeni sınıfımdan bahsetmek istediğimi söylemiştim ya, işte bu yazıda onu anlatacağım ve açıkçası pek de eğlenceli bir yazı olacağını düşünmüyorum..



Sınıftaki bir kaç kişiyi zaten önceki senelerden tanıyorum,bir kaç kişi de bir önceki sınıfımdan YAKIN arkadaşlarım.Kalanının daha adını bile bilmiyorum adam gibi. Açıkçası bilmek istediğimi de sanmıyorum.

Peki neden
..yani her şeyin bir nedeni vardır sonuçta değil mi..

Önce geçen seneden tanıdığım o bir kaç kişiden bahsedeyim..

İsim kullanmak istemediğim için onlara takma isim vereceğim.

Şöyle ki 9. sınıfta en yakın arkadaşım ile kavga eden bir kız var ben ona Mrs. D diyeceğim burada.Bu Mrs. D arkadaşımın kıyafetlerine çok fazla karışıyordu ve en sonunda kavga ettiler.Ayrıntıları vermeyeceğim fakat siz onun haksız olduğunu bilin. 9 da zaten aynı sınıfta olduğumuzdan Mrs. D yi tanıyorum ve bu senekiyle 9. sınıftaki davranışları arasında koca bir uçurum var..kötü manada.

Diğerleri ise..onlardan bir grup olarak bahsedeyim..Ve onlara da *DİSİPLİNİTE* diyeyim.
Ciddi anlamda bu takımdan haz etmiyorum.
Bu yıldan önce benim ile ilgili doğrudan bir şeyleri olmadı fakat o kadar ağızları pis ki.Nerede nasıl davranmaları gerektiğini bilmiyorlar ve derslerde sürekli sorun çıkarıyorlar. Şöyle ki 9. sınıfta arkadaşımla aynı sınıfta olduklarından, biraz arkadaşımdan doğru biraz da gördüklerimden dolayı onlardan uzak durmam gerektiğini biliyordum, fakat son zamanlarda bana da sardılar gibi.Neyse..

Sınıfım genel olarak derslerde sürekli ses çıkaran,hocalara karşı terbiyesizlikte üstüne olmayan,kendini popüler sanan insanlarla dolu.

Whatsapp grubu kurdular ki ben grubun ödevler gibi şeyler için açıldığını sanıyordum.Tabi ki o grup da lak lak edeceğiz fakat kurulduğunun 2. gününden galerimin içki sofralarıyla dolacağını bilseydim en baştan girmemeyi tercih ederdim.Aslında içki içmeleri umurumda değil.Yetişme tarzlarımız arasında uçurum var gibi görünüyor bu yüzden bu konuyu fazla önemsemiyorum, ben insanlara saygı duyan biriyim, yani en azından öyle olduğunu düşünüyorum.Fakat 1 hafta boyunca konuştukları tek şeyin içki ve uyuşturucu -sınıfta kullanan var maalesef- olması beni rahatsız etmedi değil.

Eminim aralarında sırf havalı görünmeye çalışanlar vardır fakat bir kaç kerede çektikleri o şeyin fotoğrafını atınca iyice grup rahatsızlık vermeye başladı.

Hani çık gruptan diyorsanız eğer yakındır çıkacağım.Şu sıralar pek konuşmuyorlar grupta. Bunları konuşurken çıkmayıp da bir anda çıkarsam tuhaf duracağını düşünüyorum.Umarım olmaz ama yine aynı şeyler hakkında konuşmaya devam ederlerse konuştukları sırada çıkmayı düşünüyorum ki en azından tepkimi de göstermiş olurum.

Tabi bu kadar da değil.
Başta bahsettiğim O YAKIN arkadaşlarımın da onların gruba girmesi ve benimle bir ara günaydınlaşmaması da bana çok koydu.

Hatta okulun başında O YAKIN arkadaşım bana *DİSİPLİNİTE grubuyla yakın olmak istiyorum fakat söylemeye korkuyorum* demişti, tabi ben onu uyardım -o tanımıyordu- onlar böyle insanlar diye ama o *Aslında tanısan iyilerdir,tam benim kafamdalar * deyip onların grubuyla bir süre takıldı, onların yanına oturdu. Takıldığı sırada bana günaydın bile demedi.Ama geçen hafta en sonunda *knk haklıymışsın nasıl insanlar bunlar* deyip yanıma geldi.Eğer benim uzaktan gördüğümle nasıl onlara cephe aldığımı eleştiriyorsanız arkadaşımın bu hareketinden neden cephe aldığım konusunda fikir sahibi olmuşsunuzdur.

O yakın arkadaşalarımdan 1i kendi ortamını kurdu benimle fazla konuşmuyor.Diğeri de öyle aslında, ben de yanlarına gitmemeyi tercih ediyorum.

Neyse genel olarak böyle,bir ara sınıf değiştirmeyi düşündüm ama sınıf öğretmenlerim gerçekten iyi.Tabi onlara da gına geldi,hatta bir kaçı disipline yollamakla tehdit bile etti :P

Öyle yani

 Aslında sınıftaki bir kaç olaydan da bahsedeceğim ama yazıyı biraz daha uzun tutarsam okunmayacak kadar uzun olacak :D

Bir sonraki yazıda görüşürüz :D






10 yorum:

  1. Örs. D mi Allah ım az gülmedim :D şu an İyi ki o okuldan ayrılmışım diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de knk eger burda olsaydin kesin sen de bizim sınıfda olacaktın 😒

      Sil
  2. Ben daha eğlenceli bir yazı olacağını düşünmüştüm ama gidişat pek iyi değilmiş Elif-chan.Öyle bir okulda Allah sana sabır versin.Bizim okuldada şöyle bir durum var,durup dururken birine sataşıp kavga çıkarma gibi bir hakkın var.Ve eğer kavga ettiğin insandan fiziksel olarak güçlüysen,ve eğer çevrende biraz kalabalıksa kavga ettiğin kişi sana boyun eğmek zorundadır.Fiziksel olarak güçsüz olan + durup dururken sataşılan insan kendisine sataşan insanı gördüğünde yüzyılın korkusunu yaşar*eminim hortlak görseler o kadar korkmazlar.*Bizim okulda kral-kraliçe durumları var.Fiziksel olarak güçsüz olan insanlar her zaman için ezilirler.Okula okul demeye şahit lazım.Öğretmenler herşeyden bi haberler,halbuki o okul tuvaletlerinde,okul çıkışlarında sokak aralarında darp edilen insan çok.Bana sataşmaya korktukları için şanslı biriyim aslında.Gördüğüm yerde olabildiğince haklıyı savunmaya çalışıyorum,gerçi beni görünce direk kaçıyorlar.Neden bilmiyorum ama benden fazlasıyla korkuyorlar,tabi buda işime gelmiyor değil.15 kişiye biranda girişemeyeceğimden hepsinin tırsıp kaçması daha iyi.Kendimi artık bizim okulun tabirinde "ezikler"i korumaya adamış bir insan gibi görmeye başladım.Kahraman gibi,cool bişi.Neyse çok konuştum ama hakikat böyle.Sana iyi şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükur bu kavga olaylarında okulda disiplin var. Hocalar öğrencilerin ne haltla uğraştığını bilmiyor ama okuldaki herhangi bir disiplinsizlikte el atıyorlar. Sizin okul bu konuda çok kötüymüş yaa, belki sen de diğerlerine göre fiziksel açıdan güçlüysen sana yaklaşmayabilirler bilemicem..bana da sözlü olarak sataşmaya başladılar yakındır kavga etmem gibi geliyo ama istemiyorum hem onların seviyesine inmek hem de disiplinle ugraşmak :P

      Sil
  3. işin zormuş Elif, dilerim okul hayatının geri kalanında hiç değilse bu tarz olaylar bir nebze olsun azalır da, kolaylıkla geçer okul hayatın. insan böyle durumlarda sadece çevresine şaşırıyor, zira bulunduğu ortam okul adıyla verilen eğitim kurumundan oldukça uzak olduğundan hali ilen sınıf ortamında ki dersin işlenişini de etki edebiliyor. ama en önemlisi böyle durumlar da çevre. ^^ insan kendisini şayet kendisine faydası dokunmayan ortamdan izole edebilirse bir parça, devamı geliyor bir şekil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef seneyede bu sınıfla birlikteyim `_` aslında dedigin gibi dersin huzurunu bozmasalar bu kadar rahatsız olmayacağım wp grubundan da çıkarım gider fakat dersde hocaları illallah ettiriyolar -_- 17 yaşında demezsin hareketlerini görünce .,. Bende soyutladım sınıfdan zaten kendimi, adımı bile bildiklerini zannetmiyorum :)

      Sil
  4. Ne söyleyeceğimi bilemedim gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Sen onlardan uzak durmaya çalış ve dikkatini derslere ver. Umarım zamanla yaptıkları saçmalığın farkına varırlar. Ve umarım okul hayatının devamı daha kolay ve güzel geçer. Sen güçlü ol görme onları duyma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onlardan uzak durmaya çalışıyorum ama pek bir işe yaradığını söyleyemeyeceğim sanırım gittikçe sinir bozucu bir durum almaya başladı..derslerime odaklanmaya çalışıyorum ancak okulda bu pek mümkün değil evde çalışma işini sıkı tutmam gerekecek...

      Sil
  5. hımmm zormuş yaaaa bi deeee hoşgeldin yaa bloguma ve aramızaaaa. görüşürüz ki yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım^-^ tabii kiiiii :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)