29 Ağustos 2015 Cumartesi

MİM : KORKUYORUM ANEEEEĞĞ


Selamm :D
Nasılsınız gençler :P Ben artık yoruldum yazmaktan yorulduğum için yazmayacağım :P

Geldim çünkü bundan önceki yazımda bahsettiğim aslında 1-2 gün önce *artık 3-4 oldu*  yazmam gereken yazıyı yani bu mimi yayınlayacağım :D
Beni sevgili Fangirl Tınıları mimledi..onun yazdığı yazıyı okumanızı da isterdim ama maalesef bloğunu kapatııı :/ 
Ahh
O zaman başlayalım mı*-*



. Geçmişine inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Beni ne korkuturdu var ya..karanlık :P Acayip tırsardım :P Ama geçti bu korkum yine de eğer karanlık bir yerde tek isem tırsmıyor değilim yani :P

Peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın?

mUhh..Ben mezarlık gibi yerlerden korkacağımı sanmıyorum yani canlı insanlar ölülerden daha korkunç geliyor..yine de karanlık bir ormanda mezar görürsem *hayal gücüne bak peh peh peh* korkarım :P



 Kabuslarından hangisini görünce bütün gün etkisinden çıkamazsın?

Ben kabus görmüyorum yaa..ama normalde görmediğim şeyler görürsem bütün gün aklıma takılır *acaba ne anlama geliyor* diye.

Düşündüğünde seni ne gergin eder?

Sınavlar..notlar..yarına yetişmesi gereken şeyler..

Yurt dışında ilk cadılar bayramında ne giyersin?

Hmm..ne bileyim ki..Hayalet olurdum heralde :D Ama öyle beyaz çarşaf falan değil Kore dizilerindeki gibi :D

Diyelim ki eve seni öldürmek isteyen biri girdi nereye saklanırsın?

Saklanmak..kitabımda öyle bir sözcük yok canısı..Ben VS Beni Öldürmek İçin Eve Giren Kişi..SAVAŞ BAŞLASIN !!


Ruhani varlıklar sence aramızda var mı ?

Var olduklarına inanıyorum ama onlara ruhani demek..ne bileyim benim inandığım şeyler Cinler falan filan yoksa yok hayaletmiş yok şeytanmış onların aramızda olduğunu düşünmüyorum..



Yaşadığın en kötü his?

Harf hatasından dolayı erkek olan bir arkadaşıma çok yanlış anlaşılabilecek bir şey yazmıştım..o gün yer yarılsa da içine gireyim istedim..o utanç..ahhhhhh.....

Bir korku filminde olmazsa olmaz dediğin şey?

İlk ölecek olan kişi -yani her zaman korkup sürüden ayrılan- ve son kalanlar -sözde mantıklı kalıp sürüyü bir arada tutmaya çalışan ve sonrasında birbirine aşık olacak olan çiftimiz- öyle yani bunlar olmadan olmuyor :P

Hiç olağan üstü bir olay yaşadığını düşündün mü?

Şurada düşündüğüm şeyi anlatmıştım ama daha sonra tırt çıktı :D NEYSEKİ :d

Bu bir mim olduğundan birilerini mimlemem gerek..
SENİ SEÇTİM *SEBEBİ NEYDİ Kİ*
canım knkam kolay gelsin :D


Aslında şimdi o kadar çok şey yazmak istiyorum fakat vaktim yok ve PC den kalkmam gerekiyor..şu sıralar zaten ne PC ye oturabiliyorum ne de takip ettiğim blogları okuyabiliyorum :P Bu beni cidden üzüyor kusuruma bakmayın..yazı yazmıyorum diye de gittiğimi falan sanmayın sakın he :D

Kendinize iyi bakın :D


10 yorum:

  1. kankacığım sağol beni mimlediğin için :D zaten tahmin ediyordum :D ve yazına bayıldım ama hangi arkadaşına harf yanlışlığı yaptın söylesen fena olmazdı daha çok gülerdim :D bu arada BİRİ BENİ MİMLESİN :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. Önemli değil kkk ileri görüşlü insam seni :D Orasını karıştırma ksjdjhx biliyon zaten kim olduğunu o yuzden komik gelcek bu yaziyi okuyan siger insan onun adını ne yapsın ttttttt..BIRI ŞUNU MIMLESIN LUTFEN jdhdjxhd

    YanıtlaSil
  3. AAĞAĞA mimi yaptığın için çok teşekkür ederim!^^Onca işinin arasında birde ben yormuş oldum seni.Neyse tabi ben bu yazıyı biraz geç farkettim ama olsun geç olsun güç olmasın :D Hesap değiştirmem gerekti ve bu kim diye sorma ben Kinu,Fangirl Tınıları adlı tarihe karışmış olan bloğun yazarı...Artık Kiwa olmuş olabilirim ama Kiwa denmesinden biraz rahatsız oluyorumm,Kinu deyin siz bana fghjghj Yine çok alakalı bir yorum yaptım ghjk
    Bir yanlış anlaşılma vakası daha...Ben çok dolaylı yollardan girip konuşurken cümleyi aşırı uzattığım için bende çok yanlış anlaşılıyorum yada onlar kıt dfgh Siz nasıl anlıyorsunuz! fghjk Ama seninki çok daha dramatikmiş,yaşamak istemezdim.Bu arada seni kumandalı kız diye aklıma kazıdığımı biliyormuydun? ghjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar zevkli bir mim yapılmaz mı :)
      Bu hesabını takibe alırım ama önce PC ye oturmam lazım mobilden zor oluyir da :P OKKEY!! Sana Kinu diye sesleneceğim :D Bazen ben de yanlış anlaşılabiliyorum o yüzden açıklama yapıp cümlemi butiriyorum ama cümle uzun olduğu için yanlış anlaşılmak biraz garip kdjckdhs bence onlar anlamıyor ;) Kumandalı kız mı jxhcjxhxjc fotoğrafda çıkan kumanda sayesinde mi ahahaha

      Sil
  4. Ben de eve giren kişiden saklanmazdım:) Savaşmazdım da. Anlaşma yapardım. Mutlaka orta yolu bulurduk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bi durumda aklıma gelir mi ki anlasma yapmak hmm..bundan sonra gelir heralde :)

      Sil
  5. Çok eğlenceli bir mim olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?