28 Haziran 2015 Pazar

BİR ŞEY DEMEK İSTİYORUM!!



MERHABA ARKADAŞLAR..
BUGÜNKÜ YAZIYI BÜYÜK HARFLERLE YAZACAĞIM..

BEN HİÇ BİR ZAMAN DİĞER İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNE SAYGISIZLIK ETMEDİM ETMEM DE..

İSTERSENİZ ŞU AN BAHSEDECEĞİM ŞEYLER İÇİN BENİMLE KAVGA EDİN,İSTERSENİZ ''BUNUN BUNLA NE ALAKASI VAR??'' DİYE SORULAR SORUN İSTERSENİZ BENİ YADIRGAYIN YA DA GERİ KAFALI OLARAK GÖRÜN.

BEN HERKESİN GÖRÜŞÜNE SAYGI DUYAN VE NE KADAR YANLIŞ BULSAM DA SONUNA KADAR DİNLEYEN BİR İNSANIM..EĞER SİZ DE ÖYLE OLDUĞUNUZU İDDA EDİYORSANIZ SAYGIYLA VE SABIRLA BU YAZIYI OKUYUN!!

BEN KENDİ MİLLETİMDEN UTANMAYA BAŞLADIM.

LGBT'NİN NE OLDUĞUNU ŞU AN HEMEN HEMEN HERKES BİLİYOR DEĞİL Mİ??

BİLMEYENLER İÇİN ŞÖYLE AÇIKLAYAYIM "LEZBİYEN,GAY,BİSEKSÜEL VE TRANSEKSÜEL.. AÇILIMI BU VE BU BİR KURUM GİBİ BİR ŞEY BUNLARI DESTEKLEYENLER TOPLUMU."

AMERİKA DA BU İNSANLARIN -YANİ EŞCİNSELLERİN- EVLENMESİ ARTIK SERBEST.YANİ BİR ERKEK BİR ERKEKLE VE BİR KADIN BİR KADINLA EVLENEBİLECEK.

PEKİ BİZE NE BUNDAN!!, ORASI AMERİKA..OLMUYOR İŞTE, KENDİNİ BU İNSANLARIN SAVUNUCULARI OLARAK GÖREN BİZİM TOPLUMUMUZ BU HAREKETE KATILDI VE FACEBOOK PROFİL FOTOĞRAFLARINI GÖK KUŞAĞI RENKLERİNE BOYADI.

KUSURA BAKMAYIN BEN KİMSENİN SEÇİMİNE BİR ŞEY DEMEM ZAYEN HAKKIM DA YOK, O BÖYLE OLMAYI SEÇMİŞ, AÇIKÇASI UMURUMDA OLMAZ.AMA BÖYLE BİR GÜNAHA ORTAK OLMAK..NASIL DESEM..İĞRENÇ DEĞİL Mİ??



SİZ HZ. LUT UN KAVMİNİN NEDEN HELAK OLDUĞUNU UNUTTUNUZ MU??
ARTIK NEDEN KUR-AN'I AÇIP BİR GÖZ ATMAK YERİNE -EN AZINDAN SAVUNDUĞUNUZ KONUNUN DİNİMİZDE YERİ NEYMİŞ BİR GÖZ ATMAK İÇİN- YALAN YANLIŞ BİLGİLER DAĞITAN VİKİPEDİ'DEN ÖĞRENME PEŞİNDESİNİZ.

ASLINDA DEDİĞİM GİBİ BÖYLE BİR HAREKET BİLE BENİM UMURUMDA DEĞİL.BENİM UMURUMDA OLAN DOĞU TÜRKİSTAN'DAKİ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZ VAHŞİCE ÖLDÜRÜLMESİNE TEPKİ GÖSTERMEK YERİNE SOKAĞA ÇIKIP PANKART AÇMANIZIN NEDENİ BÖYLE BİR GÜNAHI İŞLEYEN -EVET EVET ONLAR BÖYLE OLMAYI İSTEMEDİ,TABİ CANIM NE ALAKA TAMAMEN HORMONSAL BİR ŞEY- İNSANLARA DESTEK AMAÇLI!!

KUSURA BAKMAYIN AMA DAHA GEÇEN SİZLER ÇİN'DE KÖPEK YEME BAYRAMI -ÖYLE BİR ŞEY İŞTE- OLACAK DİYE İMZALAR TOPLAYAN..BAS BAS "BU ZULME HAYIR" DİYENLER DEĞİL MİSİNİZ??

BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN ORADAKİ OLAYI BEN DE KINIYORUM AMA İNSAN HAYATI BİR KÖPEĞİN HAYATI KADAR DEĞERLİ DEĞİL Mİ??

AYNI ŞEYİ YAPANLAR YİNE ÇİNLİLER..NİYE HİÇ TEPKİ GÖSTERMİYORSUNUZ??

SIRF MÜSLÜMANLAR DİYE DEĞİL ORADA İŞLENEN İNSANLIK SUÇU, NİYE HİÇ BAĞIRMIYORSUNUZ "HAYIR!!" DİYE!

DURUUUN..TAG BAŞLATMIŞTINIZ DEĞİL Mİ..TİWİT ATIYORSUNUZ YETMEZ Mİ..YAZIK LAN
CİDDEN MİLLETİME BAŞKA BİR GÖZLE BAKMAYA BAŞLADIM.

ÖNCE BAŞIMDAKİ ÖRTÜYE LAF ATTILAR..SUSTUM..
İKİ ERKEK ARTIK EVLENEBİLİYOR DİYE SEVİNDİNİZ..FOTOĞRAFLARINIZI SIRF BUNUN İÇİN GÖK KUŞAĞI RENKLERİNE BOYADINIZ..SUSTUM..BUNUN ASLINDA BİR GÜNAH OLDUĞUNU SÖYLEMEDİM, SIRF SİZİN SEÇİMİNİZ..NEYE DESTEK VERİRSENİZ VERİRSİNİZ DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN SUSTUM..

AMA ARTIK SUSMAYACAĞIM!

YAZIK DEĞİL Mİ BİZE YAA..JAPONYA BİLE BU ZULME HAYIR DİYEBİLMEK İÇİN SOKAKLARA ÇIKTI.

BİZİM MİLLETİMİZ HALA "DOĞU TÜRKİSTAN DAKİ KARDEŞLERİMİZE,DİNDAŞLARIMIZA EN ÖNEMLİSİ İNSANLARA" GÖZÜNÜ YUMUP AĞIZLARINI KAPIYOR!!

NEDEN FOTOĞRAFLARINI KARARTMIYOR..NEDEN??

EĞER BENİM GİBİ DÜŞÜNMÜYORSAN İSTEDİĞİN HAKARETTE BULINABİLİRSİN YORUMLARA..BU..NASIL DESEM..SENİN SEVİYENİ FALAN GÖSTERİR!!

ŞUNLARI YAZARKEN ELLERİM..KALBİM TİTRİYO..SİZ NASIL GÖRMEZDEN GELEBİLİYORSUNUZ ANLAMIYORUM!!

ARTIK FACEDE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN İNSANLARA RASTLAYINCA SEVİNİYORUM..ASLINDA SEVİNMEM GEREKMEZ BÖYLE BİR ŞEYE..AMA ARTIK ÖYLE BİR ÇIKMAZDAYIZ Kİ BUNA TEPKİ VERENLER OLAĞAN DEĞİLMİŞ GİBİ..

EĞER BEN SİZİN GİBİ DÜŞÜNMÜYORSAM ÜZGÜNÜM AMA SİZ DE BENİM GÖRÜŞLERİME SAYGI DUYMAK ZORUNDASINIZ!!




RESİM KOYMADIM CÜNKÜ ARTIK O FOTOĞRAFLARI GÖRMEYE NE  SİNİRİM NE YÜREĞİM DAYANIR..










14 yorum:

  1. Allahım eline diline sağlık! Yemin ediyorum duygularıma tercüman oldun! Kaç gündür ben de bunu diyorum ya. Toplum Avrupa özentisiden başka bir şey değil. Ellerine sağlık harika yazmışsın *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iltifatın için^^

      Ne yazık ki bu Avrupa özentiliği sonumuzu getirecek. ALLAH yar ve yardımcımız olsun^^

      Sil
  2. Allah razi olsun ozgurlukcuyum diyenlerin ne kadar yalanci olsugunu biliyoruz zaten. Yalniz bence bizim kacirdigimiz nokta Allah in sınırını aşmanin özgürlük olmadigini kafamiza tam otutturmamis olmamiz onlar bu ozgurluk diyo karisma diyo biz de illa kendimizi aciklamaya calisiyoruz biz ozgurluklere karsi degiliz diye sadece bu durum icin degil; zina da haramdir ama bu isleri aciktanyapan bircok kisiye bu onun hayati diyip gecebiliyoruz . Birde Allah ın kanununu soyluyoruz niye cekinelim ki ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten özgürlükçüyüm diye geçinenlerin çoğu ahlak yoksunu insanlar değil mi!

      Aynen öyle biz de bizi 1. Dereceden ilgilendirmedikçe gözlerimizi kapıyoruz ki bu doğru bir şey değil..nerede bir hata bir yanlışlık görsek söylememiz gerekli fakat bunu yapmıyoruz..

      Çeknimememiz gerekiyor aslında değil mi..ama artık öyle yozlaşmış ki insanlar ağzımızı açtığımız an laf yiyoruz..bundan sonra ben çekinmiycem!!

      Sil
  3. SANA BÜYÜK HARFLERLE KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  4. Gel bi tane sarılacağım kardeşim. İsterse homofobik desinler umrumda değil. Desteklemiyorum.
    Türkistandaki kardeşlerimiz içinse dua edelim hep beraber.

    Ağzına, yüreğine, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarılalım canım^^

      Artık öyle ALLAH'IN yasakladığı,lanetlediği şeyi desteklemiyorum diye ne derlerse desinler, benim içim rahat çok şükür.

      Dualarım/ız hep onlarla zaten ALLAH yardımcıları olsun inşAllah.

      Çok teşekkür ederim^^

      Sil
  5. Kendime müslüman diyen ve LGBT'yi destekleyen biri olarak bir kaç şey yazma ihtiyacı hissettim ve bu lütfen Çin'de yaşanan olaylara destek verdiğim şeklinde veya tamamen bunu görmezden geldiğim gibi bir sonuç çıkarma lütfen. Öncelikle evet bunu destekliyorum ve senin desteklememeni tamamen saygıyla karşılıyorum, zaten olması gereken de bu değil mi? Eş cinsel olmadığın için fark etmiyor olabilirsin ama sadece Türkiye'de değil tüm dünyada eş cinsellere karşı büyük bir nefret ve ön yargı var. Pek çok kişi sadece Allah'ın onu böyle sevecek şekilde yaratmış olduğu için dışlanıyor ve böyle olması onun suçu değil yoksa böyle büyük bir eş cinsel nefretinin olduğu Dünya'da kimse eş cinsel olmayı seçmek istemez. ABD'de yaşananlar bir kişinin sevincine ortak olmak gibi. En azından dünya bir nebzed de olsa onları kabul ediyor ve bunun için sevinme hakları olduğuna inanıyorum. Bir kişinin sevincine ortak olmak veya insanların dışlanmamasını savunmanın Batı özentiliği olduğu fikrine katılmıyorum.
    Gök kuşakları ve onur yürüyüşünde yaşanan olayları blogger dışında sosyal medya kullanmadığım için pek bilmiyorum ama bunlara destek veriyor olmak Çin'de yapılan insanlık dışı davranışa destek verildiği anlamına gelmiyor. Ihtiyacımız olan öncelikle her iki tarafı da saygıyla dinlemek ve bu insanlık dışı katliama son vermek için tek bir güç olmaktır. Birbirimize nefret kustukça klavye ustalığından başka bir halt yapmıyor olacağız. Umarım kendimi yeterince iyi ifade edebilmişimdir. Eksik veya hatalı bir lafım olduysa özür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ALLAH'ın böyle yarattığı birini dışlamak yapılacak en kötü şeylerden biridir.Eğer cidden insanlar sırf hormonsal bozukluğu olduğu için böyle hissetse emin ol ben de onların arkasında dururum fakat artık öyle bir yere geldi ki insanlar bunu sırf zevk için yapıyor ben buna karşıyım.

      Sadece bir erkek bir erkekten hoşlansa, artık insanlar çok afedersin hem kendi cinslerine hem karşı cinslere ilgi duyuyor ve onu arzuluyor kusura bakma ama bunun hasta olmayla bir ilgisi yok sırf zevk için kendi seçimleri.

      Senin neden onları desteklediğini sanırım biraz anladım fakat Kur'an-ı Kerim'de hem cinslerin ilişkiye girmesi nasıl karşılanıyor bu açık ve net Lut kavmi örneğiyle.

      İnsanlar dinden o kadar uzaklaştı, iman güçleri o kadar zayıflaştı ki artık bunun bir imtihan olduğinu görüp nefsiyle savaşma zahmetinde bulunmuyor..

      Belki bilmiyorsundur facede bir çok kişi gördüm hiç bir şey bilmeden sırf herkes destekliyor diye destekleyen.

      Yorum yaptıgın için çok teşekkür ederim kesinlikle özür dileyecek bir şey yok.

      Sil
  6. Bende sarılacağım bende bende :D

    Allah'tan blog dışında başka bir yerde hesabım yok yoksa sinirlerim daha çok tavan yapardı. Bende desteklemiyorum elbette ve bende bu görüşüme saygı bekliyorum.

    Ve Doğu Türkistan da ve nerede zulüm gören kardeşlerim varsa Rabbim yardım etsin. Zulmedenlere de Kahhar ismiyle muamele etsin İnşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kucağım geniştir hepinizi alır evelallah :D

      Ben baya kullanıyorum sosyal medyayı -pek paylaşım yapmıyorum ama işte arkadaşlar falan olunca- ..

      Amin canım, Allah büyüktür..

      Sil
  7. Annemler Çinlileri ve japonları karıştırıyor bak Çinlileri ne yapıyor sen onlarin çizgi filminin izliyin diyolar . bizim ülke tuhaf tepkisiz buna hayır demeliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim annem için de bütün çekikler Çinli :D
      Aynen iyice tuhaflaşmaya başladık..

      Sil

Yaz yaz üşenme :)