9 Haziran 2015 Salı

KARGOM GELDİ ; DÜDA'NIN ÇEKİLİŞİ


Meraba meraba :D

Şimdi okuduğunuz bu postu aslında dün yazmam gerekiyordu fakat benim ergen kardeşimin oyunu bir bitmedi

*4 saat sonra tekrar yazmaya başlar*

Yine meraba meraba..maalesef bilgisayarı yine kardeşime kaptırdığım için gecikti bu yazı :P

Neyse çok mutluyum çünkü dün kargom geldi^^

''Aa ne kargosu kız bu'' derseniz eğer şöyle diyeyim "Düda'nın feneri'nin" çekilişi vardı ve ben de pek çıkacağını ummayarak katılmıştım ve sonucunda bana çıktı :D

Aslında bu katıldıgım ilk çekilişdi ve bana çıkınca çok mutlu oldum :D Bu yüzden bende ayrı bir yer de edindi bu çekiliş^^

Önce böyle bir çekiliş düzenlediği için Düda'ya çok teşekkür ediyorum^^

Ne geldiğine gelirsek



İşte bunlar..

Trendeki Kız adlı roman
 -Arkadaşlarıma sorduğumda çok övdüler dün de gelince kitap, hemen başladım kkk-

Kapağında Dünya atlası olan Notebook markalı defter
-Tek kelimeyle ba-yıl-dım :D Zaten günlüğümün bitmesine çok az kalmıştı..ben de nasıl vakit ayırıp defter almaya gideceğimi düşünüyordum^^-

Maybelline Baby Lips Cheyrry Me rengi dudak kremi
  -Ben pek böyle eşyalar kullanmasam da bu hediyeyle kullanmaya başladım :D Yalnız çok güzel bir kokusu var  yaa kkkk-

Pastel marka 104 numaralı sanırsam Kahverengi olan oje 
-İlk defa oje sürdüm,tabi kız kardeşimle girdiğim iddayı kaybedip fosfor pembesi ojeyle bir gün boyunca gezmemi saymazsak eğer..bütün gün ellerim cebimde gezmiştim :D-

Mıknatıslı Kitap Ayracı 
-Çok hoş bir ayraç , açıkçası ben kitap alırken bir de ona ayraç alırım ya da kendim yaparım ve kitap bittikten sonra o ayraç o kitabın sayfaları arasında kalır, o kitaba özeldir çünkü o ayraç :) Şimdi niye bunu dedim bilmiyorum ama tam da kitaba göre bir ayraç seçmiş Düda, dediğim gibi kitaba özel bir ayraç :D Ayracın bir de diğer tarafı var bakııın ;



Kore menşeili kalem ve silgi
-Kalem çok hafif olduğu için yazarken hiç elimi ağrıtmadı ki ben sayfalarca yazarım bir oturuşta düşünün artık kkkk Silgi  çok güzel kokuyor -ben bu koku meselesine çok takılıyorum galiba :D- ve çok güzel siliyor bitmesin diye özellikle yanlış yazmamaya ve ya çizmemeye dikkat ediyorum :D Kore menşei (bu sayede bu kelimenin anlamını da öğrenmiş oldum :D-'li olması onu ayrı bir değerli kılıyor :D 

Bir de Düda çok güzel bir not yazmış bana notu okurken çok mutlu oldum 

Hediyelerin için tekrar teşekkür ederim^^


4 yorum:

  1. Gule gule kullan :) ben ilk cekiliste kazandim kismina takildim .. Hic bir cekilisi kazanamamjs olan biri olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^

      Acemi şansı olsa bendeki normalde biraz şanssız biriyimdir :D Bundan sonra da çıkacağını sanmam zaten :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)