21 Haziran 2015 Pazar

İLK İŞ GÜNÜM



Merabalarrr..

Şimdi size ilk iş günümü 4 gün sonra anlatmanın keyfini yaşayacağım kkkkk

Ya aslında yazardım yazmasına ama işten geldikten sonra bir yorgunluk çöktü üstüme anlatamam :P Aslında işte hiç yorulmamıştım..yürümek yordu herhal :D

Ayrıca şu kardeş denen yaratık bir bırakmıyor ki bilgisayarı ablası bloğu için post yazsın :P

Şimdi ilk iş günüm nasıl geçti..aslında güzeldi, yukarıda dediğim gibi hiç yorulmadım.Zaten ben yeni kızım diye kolay bir iş verdiler :D

3 ay çalışacağım harçlığımı çıkarayım:D Aslında bu ilk iş tecrübem değil,annem evde boş kalmamak için hem de ev bütçesine katkıda bulunmak için bir şeyler yapıyordu. Bu buzdolabının üstüne yapıştırdığımız magnet var ya onlardan falan paketliyorduk :D

Annem evin yakınlarındaki bir fabrikaya -külah fabrikası- başlayana kadar ben de yaptım :D Fabrikaya başlayınca orada da bir kaç hafta sonu çalışmışlığım vardır :D

Neyse iş ortamı çok güzel :D Zaten kuzenimle aynı iş yerinde çalıştığım -o aldırdı beni kkk- için benim geleceğimi çoktan bekliyorlarmış :D Hatta Pınar abla bana ;

-kız yollarını gözledik nerede kaldın ,diye ilk geldiğimde söylendi :D

Ama orucun denk gelmesi de yolda başımın ağrımasına neden oluyor :P Sıcak hava vuruyor tabi :P

Şu an da başım ağrıyo o yüzden ben sizi burada bırakıp yatağıma kucak açıyorum. İftara kadar az yatıym da kendime geleyim :D

Ha bu arada herkesin Ramazanını tebrik ederim :D

Hayırlı iftarlar :D










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz üşenme :)