1 Haziran 2015 Pazartesi

DISS..SAYILIR MI??^^


Bu diss olayını cidden çok seviyorum sdfgh

Çok heyecanlı oluyor ve sonucunda bir sürü güzel ürün ortaya çıkıyor asdf

Şimdik pek diss'e benzemeyen bir şey anlatacağım ama arkadaşlarımdan biri '' Mrs. Smile ile birbirinize diss atmaya devam ediyor musunuz?'' diye sorunca böyle bir giriş yapayım dedim :D

Önce size Mrs. Smile kim onu bir diyeyim :D

Kendileri canım frendim olur -mükemmel ingilizcemi konuşturdum yine :D -
Onunla manga okumanın,anime-dizi izlemenin ayrı bir eğlencesi vardır asdfg

Kim bilir kaç tane arkadaşımla yaptım bu etkinlikleri -aslında 5'i geçer mi şüpheli :D - ama Mrs. Smile'yle olunca ayrı bir tadı oluyor :D

Yani biz bir manga okurken yanımızdan falan geçerseniz eminim ki sizin tuhaf bakışlarınızla karşılaşacağız :D

Neyse ona neden Mrs. Smile dediğime gelirsek..bir insan hep mi güler yaw asdf Artık hocaların da dikkatini çekmiş ve geçenlerde ''kızım sen niye hep gülüyorsun?'' sorusuna maruz kalmış dfgh -mişli geçmiş zaman kullanıyorum zira farklı sınıflardayız, bana kendisi anlattı :D -

Yine bir neyse..bizim diss olayına gelirsek eğer,o face'de profil fotosunu ''Vampire Knight'ın'' esas kızı olarak değiştirmiş -yalnız bu bana çok büyük spo oldu çünkü ben onun kadar ilerlemedim animede ama kızın bu değişim geçirmiş halini görünce kendi kendime spo yedim :P-


ben de galerimde olan şu fotoyu attım ve böylece başladı fotoğraf alış-verişi :D


tabi o durur mu hemen ağzına kadar dolu olan galerisinin kesesini açtı ve bana şunu yolladı ;


ben de cevap olarak şunu yolladım fghj -bu şu anki profil fotom olur gbhn Mrs. Smile'yle uyumlu olsun dedik :D (bilmeyenler için bu fotoğrafdaki Kaneme ve arkadaşımın profil fotosu olan Yuuki animede esas karakterler olur :D -


O


Tabi bi ara ben foto bulmada sıkışınca şunu yolladım ve aramızda küçük bir dialog geçti fghj



En sonunda yine başladık :D

O


BEN


O


BEN


O

BEN

O
BEN

O

BEN

Derkene bir baktım ki 30 küsür foto olmuş :D

Tabi her şeyin olduğu gibi bunun da bir kazananı var :D

BEN!!

Aslında cevap vereydi daha galerime bir sürü foto indirmiştim lazım olur diye dfgh
Ama foto bulamamış :D
O yüzden şu anlık kendimi WİNNER ilan ediyorum ama Mrs. Smile'nin işi belli olmaz cevap verir mi verir yani :D

Bu yazıyı okursa ''niye hiç benden bahsetmiyorsun?'' diye soran kankama not bırakayım :D

Kankam merak etme az sabret senden de bahsedeceğim (öpücük yollayan emoji)

:D






2 yorum:

  1. Kız Düda'nın çekilişini kazanmışsıın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :D
      Çok mutlu oldum yaa hiç beklemiyodum doğrusu^^

      Sil

Yaz yaz üşenme :)