10 Mayıs 2015 Pazar

NEDEN BEN OLMAK ZORUNDAYIM?


ALINTI

SEV-Mİ-YO-RUMMMM

Cidden alış-veriş yapmayı sevmiyorum :P

Özellikle yanımda biri varken ki bu iki olunca daha fena :P
Bu gün ablamın -ablam yok,teyzemin kızı oluyor bu.. yani kuzenim :P- nişanı için alış-verişe çıktık :P
Tam bi sıkıntıdan patlama,baygınlık geldi özellikle kasiyerler :P

Ya bu kasiyerleri anlamıyorum ben 15 yaşımdayım diyorum önüme getirdikleri elbise 30 küsur insan giyiyor.
Bir de olmadığı halde oldu..Çok yakıştı diyenler yok mu :P

Zaten alış-verişi sevmiyorum bir de ilk elbiseyi deneyeceğim yerde karnıma bir sancı girmesin tabi bünye alışık değil kabine böyle hazımsızlıklar sancılar başladı :P

Dahası kız kardeşim.. aişş deli etti bildiğin beni :P Bir şey beğendiremedik :P

Sonuç olarak akşam 6 da çıktık 11 de girdik ve saat 10 da bana da kız kardeşime de giyecek bir şeyler almayı başardık :P Anlayacağınız 3 saat boş boş dolandık :P

ALINTI

Ahanda ben..yani üstteki foto :D

Neyse ,bir daha bulaşmasam mı diye düşünmeklerdeyim :P 

O kadar yani bu saçma yazıyı okuduğunuz için teşekkürler bir dahakinde görüşürüz -beni okumaya devam ederseniz tabi :P

İçimi de döktüm artık gönül rahatlığıyla uyumaya gidebilirim :D
İyi geceler pek sevgili insanlar ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz üşenme :)