23 Mayıs 2015 Cumartesi

MİM : BEN KÜÇÜKKEN^^


Ben dedim ki az düşüneyim hemen yazacağım diye 
ama eldeki hesap çarşıya uymuyor işte :P Sınavlara çalışmaktan bir harabım :P

Neyden bahsettiğime gelirsek..Pek sevgili Amigurumi Cenneti beni mimlemiş onun yazısını pek keyifli buldum ayrıca yazısında kendimden bir şeyler de gördüm :D

Peki mimin konusuna gelirsek ;Ben Küçükken
Slında bakarsanız buraya yazacaklarım 5-6 yıl öncesine ait :D  O  zaman başlıyorum keyifli okumalar dilerim ..


  • Ben küçükken pek küçük gibi değildim evdeki en büyük olmak yani abla olmak beni biraz olgunlaştırmıştı :D Annemden en fazla 2-3 defa dayak yemişimdir :D Birinin sebebi var -aşağıyı okuyunca öğrenirsin kkk- diğerleri annem ve kardeşlerim arasına girdiğim için :P
  • 7-8 yaşlarındayken annemin komşuya gittiği bir zaman erkek kardeşimle tezgahta -yanlış hatırlamıyorsam- 25 kuruş civarlarında bir para bulmuş anında bakkala gidip lolipop almıştık :D  bir o bir ben yalarken evin yakınlarında anneme yakalanmış bir güzel dayak yemiştik kkk
  • Beyaz var ya hani ''Beyaz Show'' diye programı var ben gerçekten o adamın adının Beyaz olduğunu sanıyordum. Hatta kendi kendime ''bir insan niye oğluna Beyaz diye isim koysun ki'' diye dertleniyorum :D Sonra gerçeği öğrenince biraz rahatlamıştım :D Rahatlamamın nedenini bilmiyorum ama :D
  • Her yıl annemin memleketine gideriz -Çankırı- dayıma yardım için :D Annemler bizi tarlaya götürmedi diye hep üzülürdüm :D Sanırdım ki tarlada hep piknik yapıyorlar oynayıp oynayıp geliyor bu yüzden yorgun oluyorlar  :D Büyüyüp beni de tarlaya götürmeye başlayınca anladım işin esasını :D Meğersem sıcağın anlında ot biçip topluyorlarmış :P Çok zor iş vallaha Allah bu işlerle  uğraşanların yardımcısı olsun^^
  • Yalnız kalmaktan ve karanlıktan çok korkuyordum ama okulda  beden dersi için üzerimizi değiştirirken ışığı kapatıp tuhaf sesler çıkartarak kızları korkutmayı pek seviyordum kkk
  • Korku deyince kızlarla sohbet ederken hikayeler anlatıyordum bu hikayeler hem merak verici -yani istemesenizde dinlemeye devam ettiğiniz- hem korkutucu oluyordu bi de kızlar bunun gerçek bi olay olduğunu düşünürse görev tamam!! :D Daha sonra bunun gerçek olmadığını söylüyordum ama söylemediğim hikayeler de var. Şşş..bu bizim küçük sırrımız!!
  • Kitap okumasını çok sevdiğimi biliyorsunuz kitaplarım konusunda aşırı korumacıydım :D Erkekler bazen benimle uğraşmak için kitaplarımı alıp kaçırıyorlardı :D Sonucunda bütün okulu koşarak turluyorduk :D Yakaladığımdaysa..ssss o kitabı kafalarına yiyorlardı :D
  • Hangi dersten olduğunu hatırlayamadığım bir ödev vardı ama ben defterimi evde unutmuştum Mehmet Ali diye bir arkadaşım da ''yapmadın ödevi ondan getirmedin defterini'' demişti ben de dellenmiştim :D Yaklaşık gidiş-gelişi yarım saat olan yolu -normal zamanda sadece okulumla evim arasında 30 dakika yürüyordum ama oyalanarak oyalanmadan 15 dakika da yürünecek bir yol - koşarak 10 dakikada gidip gelmiştim ama bu sefer de ''evde yapıp geldin dimi'' sorusuna maruz kalmıştım. O gün onu ölesiye döverdim ama neyse..
  • Müzik dinlemeyi sevmiyordum :D Hatta adam gibi bildiğim bir şarkı bile yoktu :D Şimdi dinlemeden durduğum tek bir günüm yok :D
Aslında daha fazla şey vardır ama ben hatırlamıyorum :D 
Şimdilik bununla idare edin :D

Hmm..ben kimi mimlesemm :D
 Sizi mimliyorum efendim :D Kim yapmak isterse yapsın yapınca da bana mesaj atsın ki ben de sizin hikayenizi öğreneyim :D

Kolaylar gelsin :D

4 yorum:

  1. Haylaz bir cocukluk donemi ama eglenceliymis :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de annemler çay toplamaya gittiklerinde peşlerine takılmak isterdim, çay makasının müthiş bir eğlence kaynağı olduğunu sanırdım :)

    Demek o korkunçlu hikayeleri anlatan küçüklerdendin, ya nasıl buluyordunuz hala daha şaşırıyorum :D
    Güzeldi ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kuzenlerimin bana anlattıklarına bir şeyler ekleyerek onlara anlatıyordum kkk ama cogunu kendim uyduruyodum^^

      Tesekkur ederim :)

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?