16 Mayıs 2015 Cumartesi

İSMİMLE BAŞIM DERTTE VOL1 : DİĞERLERİ NEREDE



Merhabaaa :D

Yazı yazamıyordum çünkü sınav haftası geldi çattı fakat duramadım ben de aldım elime klavye mi yazmaya başlıyorum :D

Şimdi eğer eski bir kaç yazımı okuduysanız birden fazla ismimin olduğunu anımsarsınız :D
Bazı durumlarda 3 tane ismimin olması komik anılara neden olabiliyor :D
Ben de dedim ki bu bir kaç bölümlük bir seri olsun ben de size bu şekilde anılarımı aktarayım :D

O zaman gelsin ilk anım :D
ALINTI

''Şimdik ben 5. sınıftayken okulda bilgisayar dersi alıyordum :D
Bilgisayar sayısının azlığından ve sınıftaki öğrencilerin çokluğundan kaynaklı olarak bazı bilgisayara 1 den fazla kişi oturuyordu .

fakat ben o gün şanslı günümdeydim ve sadece ben kullandım bilgisayarı :D

Konunun ne olduğunu hatırlamıyorum ama öğretmenimiz bizden bir afiş hazırlamamızı istemişti ve dosyayı da adımızı soyadımızı yazıp kaydetmemizi söylemişti. Ben de yaptım ödevi kaydettim bilgisayara.
Adımı ve soyadımı da uzun uzun yazdım yani :D Ki soy adım da bir isimdir bunu aklınızın bir köşesinde bulundurun :D

Hoca yaptığımız çalışmaları görmek için yanına çağırıyor bizi -kendi bilgisayarıyla öğrencilerin kullandığı bilgisayarlar bağlantılı bizimkilerde ne kayıtlıysa onları kendi bilgisayarından görebiliyordu- sıra bana gelince okumaya başladı dosyanın adını:

Merve E*** N** B**** gelin buraya diye :D

Tabi bir ben kalktım ayağa gidiyorum yanına... baktı bana ve o unutamayacağım soru :

KIZIM DİĞER ARKADAŞLARIN NEREDE??

Ben kalakaldım ne diyeceğimi bilemedim sınıf ta zaten hoca soruyu sorar sormaz  bir gülme krizlerine girdi :D
  Ne diyeceğimi bilemeden kekeleyerek ''hocam hepsi benim'' ve ''yani hocam arkadaşım yok bütün isimler bana ait'' gibi tuhaf tuhaf cevaplar verdim :D En sonunda hoca da anladı olayı gittim yanına baktı dosyaya falan :D ''

Ama ben hocanın yanındayken bir çok şey hissettim :D Acayip derecede kızarmışım normal olarak :D
Yanaklarım yanıyordu ama bi yadan da çok gülesim geldi :D Zaten ders bittikten sonra da arkadaşlarla baya gülmüştük :D 


 Tabi bunu yaşarken zordu ne diyeceğini bilmiyor insan şimdi aklıma geldikçe de gülüyorum sdcfg Ayrıca başka bir arkadaş çevresine girdiğimde böyle anlatabileceğim tuhaf hikayeler oluyor :D

İşte böyle bir anı benimki :D Bunun 2. bölümü de gelir inşallah yakında :D Tabi bu hafta ve sonraki hafta sınav haftası -LONET GİRSİN- 

Buralara fazla uğrayamayabilirim yani :P

KENDİNİZE İYİ BAKIN VE GÜLMEYİ HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAYIN ARKADAŞLAR :D
ALINTI

2 yorum:

  1. Ay isimlerini kodlarken de çok zorlanıyorsundur :/

    Bir de merak ettim bütün isimlerini kullanıyor musun? Hep özenmişimdir çift isimli olmaya hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hep soruyorlar bu soruyu :D 1 tane boşluk kalıyor ve eskiden kendimiz kodladığımız zaman -şimdi kodlu bir şekilde geliyor- baya zaman alıyordu :D

      evet hepsini kullanıyorum bazıları 2. ve 3. adımı birleştiriyor bazıları direk 2. adımı diyor :D Ama 3. adımı tek başına kullanan çok az :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)