4 Mayıs 2015 Pazartesi

İLK BEN MİMLEDİM : ALIŞKANLIKLARIM


Şimdi benim alışkanlıklarım hakkında olan bu yazıda kendinizi bulabilirsiniz de bulmayabilirsininiz de kesin bir cevap veremeyeceğim :D
Yine de insanı farklı kılan onun farklı alışkanlıkları değil midir??


ALINTI


1-EN SEVDİĞİN ALIŞKANLIĞIN NEDİR?

-Yaşlı ve bebek gördüğüm anda gülümsemeye başlıyorum :D 
Cidden kim olduğu önemli değil yaşlı ve bir bebek olması yeter :D Depresyonda dahi olsam yolda gördüğüm bir dedeye gülümsemeden edemiyorum :D


ALINTI

2-ANNENİN EN SEVMEDİĞİ ALIŞKANLIĞIN?

-Alışkanlıklarım desek daha iyi olur zira bunlar birden fazla :D
Öncelikle telefonda çok uğraşıyormuşum -anne ben bir genç kızım!-
Ama arkadaşlarımla falan konuşmak için değil ya şarkı dinliyorum -evde pek dinlemem ya neyse-  ya dizi,film,anime izliyorum,manga falan okuyorum -maalesef telefondan çünkü bilgisayarı vermeyen bir erkek kardeşim var :P
Alış-verişten nefret ederim en azından yanımda biri varken.Ciddi anlamda biriyle gezmesini sevmiyorum :P Bu kişi en yakın arkadaşım dahi olsa sevmiyorum işte :P
Son olarak bir tane daha yazayım yoksa bunlar böyle uzayıp gider :D 
Kitap okuma alışkanlığım :D
 Artık kitap almam yasak :P Ders çalışmam gider kitap okurum o yüzden biraz fazla gördüler :P Ama bu bana engel mi tabi ki de hayıııır arkadaşlarım ve öğretmenlerim bu günler için var :D


3-YENİ KAZANDIĞIN BİR ALIŞKANLIĞIN?

-Zamanın varsa asla erken çıkma!
Diyelim otobüsüm 7:45 de durağımın oradan geçiyor ve benim evim ile durak arası 3 dakika,asla 5-10 dakika önceden çıkamam illa ya 40 geçecek ya 42 ki 40 geçe çıksam bile ayakkabılarımı bağlamaya oyalanırken o 2 dakika geçiyor :D
İyi bir alışkanlık mı?? 
Eh işte monoton hayatıma ''action'' katıyor :D Gerek koşmam, gerek otobüsü duraktan 1-1,5 metre ilerde durdurmam gerekse de :D


4-ARKADAŞLARINI UYUZ EDEN BİR ALIŞKANLIĞIN?

Ders tarih hoca Songül hoca ve ben uyumamak için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum.
Birden arkanızdan ''A..'' diye bir mırıldanma duyuyorsunuz bu benim işte :D ''A'' GOT7'ın bir şarkısı oluyor buyurun buradan dinleyin bari :D



Dinlediniz mi ya da dinlemeye devam ediyor musunuz?? Cevap ne olursa olsun ben şöyle devam edeyim :D 
''Bu nasıl alışkanlık?'' derseniz de bunu yapmadığım bir tarih dersi -ki tarihi çok severim sadece Songül Hoca girmesin- gösterin tamam bu bir alışkanlık değil diyeceğim :D


5-KURTULMAK İSTEDİĞİN BİR ALIŞKANLIĞIN?

-Sanırım bana zarar veren insanlara hala iyi davranıyor ve onları kıramıyor olmam :P


ALINTI


6-''BUNU BURAYA NEDEN YAZDIM Kİ'' DİYECEĞİN ALIŞKANLIĞIN?

Aslında bir ayna gördüğü zaman normal insanlar saçını başını düzeltir ama bu bende böyle değil işte :D Gider yüzümü komik suratlar yaparım yanaklarımı şişiririm gözlerimi pörtletirim falan :D Artık alışkanlık olmuş ya okuldaki aynaların önünden geçerken bile en dikkat çekmeyecek şekilde yanaklarımı şişiririm.
öyle yani :D

Şimdi alışkanlıklar hakkında bir yazı yazmak istiyordum :D Ben de dedim ki bu sıradan bir post olamasın da bir mim olsun :D 
Madem bu bir mim ben de çok sevgili bloggerlar olan D.S.K'yı,Kenzi'yi,Kafa Dergi'yi ve bunu okuyan herkesciği mimliyorum :D Kolay gelsin sayın komşularım :D

Görüşmek üzere :D



6 yorum:

  1. Şu alışverişte yalnız olmak isteme, işte bu benim. Bırakın ben gideyim kafama göre bir yerde 10 dk bir yerde 1 dk bakıp çıkayım. Ama yok illa biri yanımda olacak ve o mağazadan onların işi bitmeden çıkılmayacak. Bir de kitapçılarda geçirdiğim vakit göze çarpar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçı dedin mi bende de bir durucaksın :D Vakit geçirmeyi en sevdiğim yerlerden biri de kitapçılardır :D Dalıp giderim kitapların arasında sonra saate bi bakmışım ben daha 10 dakka sanıyorken 2 saat geçmiş bile :D

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ya tüh takıntılar postumu sileyim bari hahah

    Ben bu mimi yaparım hem de seve seve komşum. Yalnız senin alışkanlıklarda bir tuhafmış :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha sakın silme sen yaz biz her şeyi okuruz şasgjk

      Evet biraz tuhaf alışkanlıklarım var :D
      madem öyle kolay gelsin :D

      Sil
  3. Teşekkür ederim Elif Bilge!! :) En kısa zamanda yanıtlayacağım umarım unutmam... :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem öyle bekliyorum :D
      unutma!! :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)