19 Mayıs 2015 Salı

DOĞUM GÜNÜ'M



BEN ÇİKOLATA SEVERİM AMA BUNDAN BAŞKA BULAMADIM-ASLINDA ÜŞENGEÇLİĞİ ÜSTÜNDE ARAMAYA TENEZZÜL ETMEDİ-
ALINTI

Meraba :D  Evet yine ben :D

Ara verdim accık çalışmaya ben de geliym kendi kendimin doğum günümü kutlayayım dedim :D
Evvet 20 Mayıs benim doğum günüm ve 

DOĞUM GÜNÜM KUTLU OLSUN ^_^

Yaw şimdi 1 yaş daha mı yaşlandım ben :D
1 yaş daha büyüdüm, belki 1 yaş daha olgunlaştım :D ömrümün 1 yılı daha geride kaldı :D

Aslında tam olarak kaç yaşına girdiğimi de bilmiyorum :D
Annem ne dediği belli değil bazen 17 yaşında oldun diyor bazen 16'na girdin 17'nden gün aldın :D
Anne kesin bir cevap verir misin gülüm ben kaç yaşıma girdim?? :D

Neyse hayatımda pek bir şey değişmedi 1 yaş büyümek, aslında hayatımı değiştiren şey doğum günümle aynı gün başlayan sınavlar olacak sanırım, bu da okulun bana sürpriz olamayan hediyesi :D
Neyse sınavlardan bahsedip postu mahvetmek gayesinde değilim :D

Şimdi beni doğuran biricik anneciğimi buradan çok çok öpüyorum -görmeyecek ama olsun :D Bloğumun olduğundan dahi haberi yok ama neyse kkkk-
Bana hep destek veren babacıkım da öpüldüler :D

Canım biricik arkadaşlarımda hemen kutladılar doğum günümü :D canlarımm yaa :D
Doğum günümü hatırlamayan kardeşlerime de buradan saygılar selamlar :P

Evvet teşekkür kısmı burada bitmiştir gel gelelim İYİ DİLEKLER bölümüne :D
ALINTI

Umarım hayatımda sağlıklı ve huzurlu olurum -pek sanmıyorum ya ama yine de doğum gününde bunlar denir değil mi ?? :D- 

Neyse işte tekrardan İYİKİ DOĞURMUŞSUN ANACIM BENİ deyip postu bitiriyorum :D
Siz de kutlamak isterseniz yani yorum bırakabilirsiniz..Öyle işte :D

Sağlıcakla kalın dostlar ^_^

2 yorum:

  1. İyiki dogdun elif :) mimledim seni ...
    http://amigurumicenneti.blogspot.com.tr/2015/05/dsk-ve-mim-ben-kucukken.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Mim için hemen bakıyorum :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)