27 Mayıs 2015 Çarşamba

ÇÖPÇÜ OLMAYA KARAR VERDİM!!



Yapılan teste göre bana uygun bir meslek yok fghjsdfg

Cidden diyorum :D

Ben lise 2. sınıf öğrencisiyim yani seneye alan seçeceğim^^ 
Bu alanı seçerken bize bir fikir vermek için test yapıldı ''karyap projesi'' adı altında.
Size tam olarak sonuçlarımı göstermeden az birazcık -belki de haddim olmayarak- anket ya da testi  -öyle bir şey işte- eleştireceğim..

Bu anketi sonuçları almadan 2 belki de 3 hafta önce doldurduk..
Ben daha soruları çözerken zaten arkadaşıma demiştim:
Knk kesin bu test sana uygun bir meslek yok diyecek,diye fghj
Tahminlerimde haklı çıktım fghj

Test şöyle 34 tane soru soruluyor,bir çok da şıkkı var bu soruların..size en yakın iki şıkka 1 veriyorsunuz en uzak olana da 0.

Sorulara gelecek olursak bir kaç soru cidden çok benzerdi hatta hemen hemen aynı bile diyebilirim..ki ben bu testi pek umursamadığım için -şıklarda beni yansıtacak cevaplar yoktu ve ben de akıma gelen ilk ikisine 1 verdim gitti- birinde 1 verdiğimde diğerine 1 vermemiş olabilirim^^

sonuçlar dün geldi 
Buyrun bir bakın :


Gördüğünüz gibi bana seçebileceğim bir meslek kalmamış :D


Ben de sürekli ;
Ne olursam olayım mutlu olurum.
Çöpçü dahi olsam-kesinlikle onları küçümsemek değil sadece aklıma gelen ilk meslek oydu :D-
Dediğimden çöpçü olayım,ben de kurtulayım siz de diyorum :D

Gözlerim acıdı ve daha çalışılacak bir fizik sınavı var :P

Neyse kendinize iyi bakın FIHGTING!!

4 yorum:

  1. Testte sorun var testteee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum ama çoğu arkadaşımın tutmuş :D
      Acaba bende mi sorun var :D

      Sil
    2. İnşAllah şansdır yoksa tuhaf olduğumu düşüneceğim sdfg

      Sil

Yaz yaz üşenme :)