1 Mayıs 2015 Cuma

BİR KÜÇÜK ŞEBEK İNSANCIK BÜYÜYOR MU NEYN


Bu yazımda tamamen fangirllik yapcem arkadeş o yüzden okumayabilürsün de ama sen yine de oku dfghj


Şimdi fangirllik yapcağım insan evladı kim??

 tabikisi Bambam dfgh
Benim canım DERP KRALIM'IN doğum günü bugün asdfg aslında 2 mayıs ama saat farkı şeysinden dolayı Kore'de onun doğum günü bugün kkk


youngjae'yi de etkiliyo bu bebe dfgh


ŞİMDİ BEN BU ÇOCUĞU NİYE SEVİYORUM !!
Because reeel :D 
Valla!!hiç yapma değil sxdcfvgb kamera arkasında neyse önünde de o fghj Hatta biraz şebek, salak,ergen 

Hatta biraz fazla ergen dfgh ama seviyom işte sdfgk

Kendi shoplamış zannımca yoksa o yapmasa bizim aklımıza gelmez böyle bi şey asdf  -yoksa gelir mi sdfgh- kim twitterda böyle bir şey paylaşır ki ahahah


Aslında biz de baya uğraştık bu bebeyle sdfgh misal:

FANDOMUMU SEVİYORUM <3 AHAHA

Ayrıca kas meraklısı olduğunu yukardaki fotodan anlamışsınızdır bi de 3 dilde ''ne zaman...'' yazmış fghj
ama hiç kası yok karnındaki o şeyleri kas sanıyor :D :D bide tuttu konserde açtı ceketini bknz:


Ama melek gibi de bir kalbi var bu hayırlı evladın :D Hayırlı evlat diyorum çünkü 18 yaşında gitti ANASINA EV ALDI kazandığı paralarlan :D Bu olaya kadar biz bu Gence ''fakır'' diyoduk artık diyemiyoruz :P Ayıp olur vesselam -doğru mu kullandım sdfg- 

Çok minnoş sevilesi kendini insanlara bias seçtirme takıntısı olan şahıs işte :D 
böyle biri :D

Ve en güzeli :


Biz onun her şeyiyiz :D 

Bu yavrucak taaaa Korelerden girdi hayatıma nasıl oldu da becerdi bilmiyorum belki aşırı sempatik.. komik olmasından kaynaklanıyordur çünkü ben sırf cool olmak için rol yapan insanları sevmiyorum :P

Bizimki cool değil mi ..olduğu zaman tabi oluyo :


şaka yaw şaka ben onun her halini tatlı buluyorum :D Çocuk tatlı olmak için doğmuş resmen dfgh 
Bambam-shi cool olmaya çalışmamalısın sen dfghj

Ne diyiym benimle-bizimle olduğun için çok teşekkürler fghj

ANAN SENİ İYİKİ DOĞURMUŞ.. :D HAZIR LAFI AÇILDI  BURDAN ONA DA SAYGILAR :D


toplu bir fotoyla mı veda etsem :D


yok yok şöyle küçük Bam'la bitireyim ben postu :D


Valla bitmiycek bu post böyle giderse dfgh 
Neyse işte benim fangirl halim de bu :D Evet biraz fazla ergen ama boşveeeer bi daha mı gelcez bu yaşlara :D İlerde anlatacak şeylerle doldurmak gerekiyo bazen hayatı :D Bu Ergen Elif'le yılda 7 defa karşılaşabilirsiniz benden uyarı :D

#GOT7CutestBamBamDay #MutluYıllarBamBam 
Şebek insan uzun yaşa :D









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz üşenme :)