8 Mayıs 2015 Cuma

MATCI HİÇ TRİP ATAR MI : ATAR!!


ALINTI

Şimdik merhaba merhaba sevgili okuyucular :D

Ben bugün nöbetçiydim de azcık yoruldum :P
Ama size işte nöbetçilik şu kadar yorucu bu kadar iş yaptım falan demeyeceğim çünkü pek bir şey yapmadım bir kaç öğrenci çağırmak ve öğretmenlere kağıt dağıtmaktan başka ama yine de yoruldum çünkü ben çok oturmaya gelemiyorum :P 

Sınıfta ders dinlerken bile dizlerimi toplar ve masaya dayarım hatta bazen bağdaş kurduğum dahi olur bilmem anlatabildim mi :D

Neyse öğleden sonra yemek yedim biraz mayıştım dedim az gözlerimi dinlendireyim koydum masaya kafamı..sonra biri geldi geldi hafifcek bi şeyle -daha sonra bunun dosya olduğunu öğrendim :D-  kafama vurdu.
Noluyo abi??
 demek için kaldırdım kafamı Ersoy Hoca -matematik hocam- !! 

Hoca ya böyle ne oldu diye sorar gibi mal mal bakıyorum .. geldi masaya dayandı dedi ki;
-Bana darılmışsın o yüzden soru getirmiyor muşsun? Sana farkında olmadan kızdım ve ya kalbini falan mı kırdım :P
Bende;
Yok hocam öyle bir şey neden? 
diye sordum :P
-Birileri senin bana darıldığını o yüzden artık soru getirmediğini söyledi, dedi.Ben de hemen atladım tabi ;
-Hocam kim dedi öyle bir şeyi?
-Duydum ben ,söylemem dedi
Ben de yok öyle bir şey falan filen diye şaşkınlık içinde kekeledim ve hoca da o sıra derse girdi zaten.

Sorun şu ki ben kimseye öyle bir şey demedim hatta ne olur ne olmaz belki dalgınlığıma gelmiştir diye yakın arkadaşlarıma sordum ''yok knk söylemedin öyle bir şey'' dediler ki onlara söylemediysem kimseye söylemem.Hocaya neden soru götürmediğime gelirsek test kitabımı kaybettim :P Biri mi aldı -kimsenin günahına girmek de istemiyorum- yoksa ben mi bir yerde bıraktım bilmiyorum yok ortada kitap :P
Haliyle soru da çözemiyorum da en son hoca derste yardımcı olsun diye fotokopi çektiriyor onlardan aldım :P Neyse devam edeyim ben...

ALINTI

Yine çıkışta durağa giderken bir arkadaşımla konuşurken öyle anlatıyorum..

Knk bugün gittim rehberlik hocasından matematik dersi aldım falan diye şakalaşıyoruz ki ben çözemediğim bir sorunun konu anlatımına bakıyordum atladığım bir yer var mı diye ..hoca da geldi sağ olsun çözdü soruları :D

Tabi arkadaşa bunu dedikten sonra bir yıldırım çaktı beynimde dedim kankama;
-Knk hoca görmüş olmasın hani ona sormadım diye darılmıştır sdfgh

Sakın ''koca hoca niye darılsın'' demeyin yılın başında sınıfa trip atmıştı :P

Hocanın bana sorarken kırılmış bir havası da vardı :P Bilmiyorum yaa..aslında bunu niye buraya yazdığımı da bilmiyorum :P 

Neyse yazdım işte bir akıl verin bari pazartesi hocayla konuşayım mı konuşmayayım mı :P
Hani diyorum sözlüler falan da var kaderim hocanın elinde ya :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz üşenme :)