25 Nisan 2015 Cumartesi

MİMLENMİŞİM DE HABERİM YOKMUŞ KKKK


Pek değerli blogger D.S.K  beni mimlemiş de haberim yokmuş kkkk Haber vermese valla sittin sene oradaki elif'in ben olduğum aklıma gelmez :D
Ben de yapmaya başlayayım bari deyip kolları sıvadım gelsin sorular :D ;

En son okuduğun kitap?

Şu an okuduğum kitabı saymazsak '' OD'u '' okumuştum İskender Pala'nın ama şu anda ''Cumhuriyet Öncesi Türkler'' diye bir kitap okuyorum çok az kaldı ama hala bitmedi :P

En son izlediğin film?

Hmm..''The Con Artist'' cidden öneririm :D Başlarken bile heyecanlandırıyor insanı :D

Siyah mı beyaz mı?

Ben siyah sevenlerdenim :D Ne kadar renkli bir kişiliğim -arkadaşlarım diyor ben değil sdfgh- olsa da siyah vazgeçilmezim :D

Tiyatro mu sinema mı?

Tiyatroya pek gitmişliğim yoktur :D Sinemaya da öyle :D Ama PC'den film izlemek en büyük zevklerim arasındadır :D

Mesaj mı aramak mı?

Mesaj :D ciddi anlamda telefondan konuşma özürlüsüyümdür :D
İster yıllardır görüşmediğim biri olsun ister başka biri hayatta telefondan konu bulamam :P
Hatta bir kaç keresinde 8-10 kes ''ee naber'' dediğim bile vardır o derece yani :P

Aslında yüz yüze olduğumda biriyle çok iyi muhabbet ederim ama bu telefondan aramak olunca :P
Ama mesajlaşmada öyle değil laf lafı açıyor :D
 Benim oyum mesajlaşmaya :D

Hep olmasını istediğin hayalin?

Dakika başı hayal kuran biri olarak :D Bunlardan bir sürü var dfgh Ama Kore'ce ve diğer Asya dillerini öğrenmek gibi bir hayalim var ve şimdiden çalışmalara başladım bile :D

Gelecekte kendin için ne düşlersin?
Kazık bir soru olmuş kkk
İnsanların kalbini kırmadan yaşayan ama eğlenceli de bir hayatı da olan Allah'ın razı olduğu bir kulu olmak isterdim :)

Burada olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?
Herhangi bir Asya ülkesi olabilir :D Bu Asya merakı bende çok kötü yaa :P Küçüklükten beri dillerine aşırı merakım var o yüzden çok seviyorum :P

Bloğuma on üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı için tavsiyen ne olur?
Al bi kazık soru daha sdfg
Bloğun çok içten ve yazını okurken samimiyetini hissedebiliyorum :D Ayrıca okuyucuyu -en azından beni- sıkmıyorsun ve blogla aranda mesafe koymuyorsun :D yani yazı paylaşmak konusunda da iyisin :D Ben bir eksik göremiyorum ama yine de 9 veriyorum kkkk :D

Ben de Amigumuri Cennetini,Düda'nın Feneri'ni ve bu yazıyı okuyan pek sevgili sizleri mimliyorum kkk Daha yeni olduğum için pek mimleyebileceğim blog yok mazur görün :D

4 yorum:

  1. Teşekkürler mim için :D

    YanıtlaSil
  2. Ben bir eksik göremiyorum ama yine de 9 veriyorum kkkk :D Neden ama :/ hahahh şaka yaptım bende bu mimi bana paslayan sevgili komşuma sekiz vermiştim etme bulma dünyası :DD

    Senin cevapların da çok içten olmuş gülümseyerek okudum mimi :D

    YanıtlaSil

Yaz yaz üşenme :)