25 Nisan 2015 Cumartesi

KALBİME İNİYORDU ONA GÖRE



Çok severek takip ettiğim  D.S.K geçenlerde güzel ve komik bir anısını paylaşmış bizlerle :D 
Ben de demiştim başıma böyle bir şey gelmişti diye o da ''anlat komşum az da sana gülelim''demiş :D Ben de anlatayım bari :D

Öncelikle bu anıyı anlatmadan önce..öncesinde yaşadığım bir şeyi anlatmalıyım ki neden bu kadar ürktüğümü anlayasınız :d

Bir gün yattım mışıl mışıl uyuyorum ta ki gece arkamdan gelen sesler duyana kadar :P -Saat tahminimce gecenin 3'ü 4'ü gibi zira ben 2 de yatmıştım- Dedim herhalde kardeşim , çünkü PC benim yattığım odada ve ara sıra erkek kardeşim gecenin bi köründe uyanıp PC'ye geçer -bi kaç defa yakaladım ordan biliyorum :D- :P Ama şöyle arkamı döner gibi yaptım ki ne ışık var ne bir şey,ben de vaz geçtim ve dönmedim :P Haraket sesleri devam etti ne soluk alıp verme sesleri var ne bi şey sadece hareket etme sesleri ve ben de korkudan kız kardeşime yapıştım :P -Gece yatarken korkuyor bu yüzden benimle yatıyor :P- Dua ede ede uyuya kalmışım :P işe bu böyle..

Bir kaç gün sonra sabah namazı için kalktım..babamı uyandırmak için ona seslendim ; sen kıl ben sonra kalkarım dedi , ben de tamam deyip banyoya gittim.. içeriden sesler gelmeye başladı yine başta bi şey düşünmedim ama sonra aklıma geçen gece olanlar gelince tırstım ve hemen abdest alıp banyodan çıkıyordum ki bi şeyle çarpıştım.. kalbime iniyordu , korkudan ben tabi gözlerimi kapamışım çarpışma anında.. Meğersem BEYAZLAR içinde olan babammış ben seslenince tekrar uyuyamamış ben de kalkıym demiş :D ama ben nasıl korkuyorum nasıl atıyoR kalbim anlatamam :D

İşte böyle bir şey :p geçen gece o sesleri çıkaran da yine erkek kardeşimmiş :P Şarj aletini unutmuş bilgisayar masasında biz uyanmayalım diye de temkinli davranıyomuş -artık gecenin o saatinde ne yapcaksa- :P 

Bu da böyle bi anım oldu tabi anlatmazsam olmaz diyip arkadaşlara anlatınca da alay konusu oldum dfghjkl

4 yorum:

  1. Hahah seninki de çok fenaymış komşum :D Bir de korkutmak gibi olmasın hani görünmez varlıklar var ya işte üç harfli falan bazen onları görebilirmişsin mesela ara sıra yatarken birinin nefes alış verişlerini duyuyorum bilmiyorum belki de bana öyle geliyor :/ Başta öyle bir şey sandım ama Allah'tan kardeşinmiş :)))

    Evet bende anımı anlatınca benimle de dalga geçmişlerdi :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla komşum ilk başta ben de onlardan sandım :P Olay açıklığa kavuşana kadar da kaç gece uyurken kardeşime yapıştım :P Bazen bana da oluyo ama Allah'dan dua edince rahatlıyorum da uyuyakalıyorum :D

      Sil
    2. Bende Besmele çekiyorum ama alıştım artık hahahah Bu arada mim paslayayım sana


      http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/04/mim-sorular-ve-cevaplar.html

      Yap da okuyalım komşum :D

      Sil
    3. Aaaa ordaki elif benmiydim asdfg okumuştum yazıyı ama fark etmemişim :D Haber vermesen hiç haberim olmıycak canım :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)