19 Nisan 2015 Pazar

İŞSİZİM;PİŞMAN DEĞİLİM



Bu cumartesi -yani geçtiğimiz cumartesi- yine ben bir işsizim.. bir sıkılıyorum :P 
Ders çalışsam hiç istemiyorum ki istemediğim zaman ders çalışmak tam bir eziyete dönüşür :P
 Kitap okuyayım dedim şu an elimde olan tek kitap -bitmek üzere- bir tarihi roman ki öyle bir olayı hikayeleştirmiş akıcı olanlardan değil bildiğin küçük bir ansiklopedi -belki abartıyorum ama sırf bilgi içerikli olduğu için böyle dedim- beni daha çok sıkar.
Uyusam uyuyamıyorum :P Ödevlerin hepsi de pc den yapılcak ama ergen kardeşim vermiyor ...neyse fazla uzadı  ..ne yapsam ne yapsam derken aklımda zaten uzun süre olan bi şey vardı ki bu da şu;
Bomba'ya merhaba deyin sdfghj 
Boyamadığım bi dolabım kalmıştı onu da boyadım -dur bi sn. aslında boyadım ama öyle resim çizmiyordum sevdiğim sözleri yazıyordum kkk-
Ne zamandır aklımda dolabıma böyle bir resim çizmek vardı ama ne çizeyim diye düşünüp duruyodum  ve sürekli erteliyodum ki telefonumu karıştırırken bir resimle karşılaştım onu da manga okurken bir kuşun -çizdiğim kuşun aynısı sadece renksiz- ss almışım ben de çizeyim dedim bari :D
Aslında bana kalsa duvarlarıma çizerim ama annem duvara bi şey yapıştırsam bile kızıyor çizsem kıyameti kopartır bence kkkk
Başlarken söylemedim tabi :D normalde her şeyde izin alırım ve o da saolsun istediğim her şeyi yapar -pek fazla bi şey istemem zaten- ama dolabıma bunu çizeceğimi en baştan söylesem dolaba barikat kurardı ki söylediğim zaman o barikatı benim kurmam gerekti ki silmesin kkkk Bitince o da kabullendi  :D 
Ayrıca eleştiriye açığım siz ne düşünüyosunuz ??

Neyse artık yeni projeler beni bekler :D


Bu arada ''bunu çizersen güzel durabilir''dediğiniz çizimler varsa lütfen bana atın dolaba çizmesem bile sıkıldıkça çizim yapan bir insanım :D O da elimin altında dursun :D

Bir sonraki yazıda görüşmek üzre ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz yaz üşenme :)