4 Nisan 2015 Cumartesi

KORE DİZİSİ:HİGH SCHOOL LOVE ON



Bir dizi tanıtımıyla daha karşınızdayım (daha iki oluyo asdfg)
Sonunu cidden çok beğendiğim..severek izlediğim..10. bölümde pc yüzünden bırakmak zorunda kaldığım..bu yüzden acı çektiğim bir dizi :D
Bilirsiniz ki Kore dizilerinin sonu pek beklendiği gibi olmaz ama cidden bu dizi beklediğim gibi bitti :D izleyenlere burdan selamlar :D

DİZİMİZ HİGH SCHOOL LOVE ON


 Başrollerini İnfinite'den (size taktığımı söylemiştim kkk)  Sungyeol ve Woohuyn un ve 2000 li olduğunu öğrendiğimde şok olduğum ama biraz dikkat edince cidden kendini belli eden  Kim Sae Ron un üstlendiği tatlı mı tatlı bir dizi
Şimdi gelelim konuyaa :D 
.
.

Bu kız onlara zarar gelmesin diye kendini insanlara adamış ve insan dünyasını çok merak eden bizim gibi dizi müptelası bir melek :D Adı Lee Seul Bi :D
Bir gün gelir ki bir kız intihar etmek ister ve onu kurtarmak isteyen bir de oğlan çocuğu..


 tabiki de kuratrıcımız Woo Hyun ama bir terslik çıkar ve 
Woo Hyun düşmeye başlar onu gören Lee Seul Bi kurtarıym derken birşeyler olur ve şakadanak kendsi bir insana dönüşür kkk
Tabi bu olay yüzünden Woo Hyun okuldan atılır ve başka bir okula transfer olur amaa o okulda bir kaç kişiyle tanışır bu kişiler onun hayatını değiştirebilecek bilgilere sahipp :D
Neyse peki bizim melek ne hallerde?? kendini zor bela Woo Hyun'a kabul ettirir ve Woo Hyunun büyükannesinin Deokbokki dükanına giderler :D Ama bu büyükanne öyle bir şey yapar ki ... aslında sadece Seul Bi yi de okula gönderiyo kkkk Neyse çok uzadı Seul Bi Woo Hyunun tanışacağı kişiyle tanışıyo -aslında çoktan tanışmışlardı da neyse izleyin görün canım :D - aralarında bir şeyler falan derken dizimiz oluşuyo :D

bu kadar dizi konusumu olur canım baya baya dizinin bölümünü anlatmışım bu yüzden sizi sıktığım için bol bol özür diliyor ve karakterlerimize giriş yapıyorumm :D


Lee Seul Bi

Zaten yukarda baya bahsettim dizide ne olduğundan :D ben kızın oyunculuğunu beğendim zaten şu aralar ''Can You Hear My Heart'' diye bir dizi izliyorum ilk bi kaç bölümde ana karakter gibi bi konumda :) orada daha 8-9 yaşlarında oradaki oyunculuğunu daha etkileyici buldum :D Neyse son bi şey daha bu koreliler kesinlikle yaşlarını kamufile etmek yönünde çok iyi :P

Woo Hyun

Tabi bu tatlı kişilik oyunculukta çok başarılı bence onu daha fazla ekranlarda görmeliyiz :D Dizide karakterden bahsedecek olursak abi çocuğun başına gelmeyen kalmıyo gibi bi şey her şey mi üst üste gelir be!! Neyseki onun meleği yaninda kkk :D ayrıca isimlerini değiştirmemeleri de eminim çoğu kişi gibi benimde dikkatimi çekti anlaşılan isimlerini pek bi seviyolar :D

Lee Sung Yeol

Ve evvet benim en sevdiğim karakter :D Yukarda ondan hiç bahsetmediğimin farındayım ama onu buraya sakladığımı düşünün kkkk
Annesi ve babası boşanmış babası çoktan evlenmiş ama yeni annesini bir türlü kabullenememiş -sizce bu anne kim? izleyin canım :D - bana göre dizideki asıl asi karakter :D Ve evvet Woo Hyunun okulda karşılaştığı karakterlerden biri de bu ve Seul Bi'yle aralarında bir şeyler geçecek karakter de bu ama Woo Hyunla da çok iyi anlaşacak alın size tuğaf bi aşk üçgenei :D

Aslında yazımın burada bitmesi gerekiyo ama size bir üçlüden bahsetmek isterim ki onlar da ;
 işte bunlar :D
son 3-5 bölüme kadar 
-sizene lan!!
-sanane isteyen istediğini yapar!!
-lan ne karışıyon!! 
diyip durduğum bu üçünü son 3 bölüm cidden sevdim :D
.
.
.
 dizimizin tanıtımı bitmiştir :D neyse gereğinden fazla oldu zaten asdfgh buraya karadar dayandığınız için teşekkürler :D





5 yorum:

  1. Çok eğlenceli yazıyorsun komşum :D Aynen devam :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiysen ne mutlu :D Bende okurken sıkılırlar diye endişeleniyordum kkk

      Sil
  2. İlgi çekici bir konusu varmış ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biraz farklı.
      Tesekkür ederim :D

      Sil
  3. Dizide Woo Hyun'un zil sesi çok hoşuma gitti şarkının adını hatırlayamadım bir türlü neydi bilen var mı

    YanıtlaSil

Yaz yaz üşenme :)