17 Nisan 2015 Cuma

(WEB) DİZİ YORUMU : EXO NEXT DOOR



Merhabalar arkadaşlaaaar :D
Böyle kara kara düşünüyodum ne yazabilirim bloğum için -aslında aklımda bi çok fikir var da onları sonraya saklıyorum kkk- Ve aklıma bir fikir geldi :D dedim ben de gidiymm EXO NEXT DOOR'un tanıtımını yapıym hatta bununlada kalmıym bölümlerin analizini -ya da o tarz bi şey işte- yapıym dedim :D
Biliyorsunuz ki Exo Next Door , Exo üyelerinin başrollerini oynadığı bir online dizi (bilmeyenler öğrenmiş oldu :D ) bölümler kısa ve izlediğim kadarıyla -orjinali çıkar çıkmaz izliyorum çaktırmayın - eğlenceli bir dizi :D
Gel gelelim dizinin konusuna kkk : Exo'dan Chanyeol , D.O, Baekhuyn ve Sehun bir nedenden dolayı Chenyeol'ün büyükbabasının evine taşınır -şimdi söylersem olmaz :D-  Dizi de oradaki olayları ele alıyo işte :D

Karakterlere geçelimm hemenceik  :DII :
CHANYEOL

Normalde Exo dinlediğim halde Chenyeol'ün sesinin bu kadar kalın olduğunu fark etmemiştim sdfgh  neyseciğiim :)
Dizide baş rollerden biri ve asabi bi karakteri oynuyor..Exo fanı değilim o yüzden Chanyeol'ün kişiliğini tam olarak bilmiyorum ama cidden rola çok yakışmış :D Bundan başka oyunculuk tecrübesi var mı bilmiyorum -az bi baktım da yokmuş sanırsam - ama oyunculuk yapsın bu çocuk cidden iyi yani -ve araştırmalarımın sonucunda pozitif bir kişiliğinin olduğunu öğrendim buna rağmen bu rolün çok güzel hakkından geliyo maşşallah ve şunu da öğrendim oyunculuk eğitimi almış bu onu ekranda daha fazla görmemiz olanağını verir mi acep?? -:D

D.O

Dizimizin bir diğer baş rolü :D.O asdfjk .Sağolsun bir arkadaşım face hesabından bol bol D.O paylaştığı için az biraz bilgim var asdfgh :D Mesela çok iyi bir kişiliğe sahip ki dizide de öyle bir çocukcağız pek bir kibar pek bir yardım sever :D Onun da oyunculuğuna laf ettirmem -şuncacık diziden nasıl anladın dersen git It's Okey,It's love izle derim canım :)- Onun hakkında güzel şeyler söyleyebiliriz ayrıca dizide Chanyeol'ün zıttı bir karakter gibi geldi bana -daha 4 bölüm yayınlandı ona göre yazıyorum :d- :D

BAEKHYUN ve SEHUN


Baekhyun ve Sehun dizide yan karakter :D Ben bu ikiliye bayıldım doğrusu daha ilk iki bölümde beni kahkahalara boğdu sdfgh Diziye eğlenceyi getirecek karakterler olarak bakıyorum bı ikisine hadi hayırlısı :D

MUN KA YOUNG

Bu kızı ilk defa bu dizide izliyorum ..aslında bakarsanız dizinin bel kemiği gibi bi şey diyebilirim onun için..zaten diziye bu kızla birlikte başlıyoruz :D Kız hem güzel hem değil  anlamadım ben doğrusu yeri geliyo gözüme çirkin geliyo yeri geliyo çok güzel siz karar verin artık :D Dizinin eğlence kaynaklarından biri de bu kızçe hele yüzünün kızardığı yerler -evet biraz fazla abartı olmuş gibi duruyo (bana göre) ama alışınca gülmedim değil şimdi :D
.
.
.
.
işte dizimiz bu 5 kişi arasında geçiyo ama diğer EXO üyeleri nerde diye sorarsanız onlarda dizide sık sık uğrayacaklarmış :D
 Artı olarak ben kızın en iyi arkadaşını da sevdim :D Bu kızı biyerden ıssıryo gözüm ama kim bilir hangi izlediğim diziden :D hatırlarsam söylerim :D 

1. bölümün analizini en yakın zamanda yayınlıycam -daha yazmadım bile ama ben gece uyumayan bir baykuşum :D şu yazıyı yazdığım sırada bile saat 02.10 yazarım elbet ne var ki  (Bi de yazamıyomuşum asdfgh) :D-

Bir çok EXO-L 'in bu diziyi beklediğini biliyorum :D Kıskanmanıza yol açacak sahnelerin az olmasını dileyerek yazıma son veriyorum kendinize iyi bakın^^ 




8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet ,şu ana kadar olan bölümlerin hepsinde güldüm :D

      Sil
  2. Guzel diziydi gerckten yazini da sevdim :) :3 basroldeki kiz heartstringsteki yong hwa'nın kardesiydi. moon ka young'un dizideki arkadasi da the heirstaki kang ye sol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok beğenerek izledim ve çok çok teşekkür ederim :)
      Bir saniye harbi oydu şuan yeni hatırladım heartstringde olduğunu jdhdkdhd
      The heirs'i bir iki bölüm sonra bıraktığım için kim kimdir hatırlamıyorum ama o kızı "my friend is still alive"de izlemistim sonradan aklıma geldi jdjdjxh
      Ay şuan harbi şok oldum ben nasıl hatırlamam bu kızın heartstringdeki cüce olduğunu kdjdkdjdjx

      Sil
  3. Exo hayranıyım, biasım Chanyeol ^^ Dizi çok hoşuma gitti. Happy Virüs'ün öyle bir rolü kaldırması çok hoşuma gitti. Basit bir konusu olmasına rağmen çok severek izledim. Chanyeol'u daha çok projede görmek istiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exo benim de severek dinlediğim bir grup - sing for you kalp kalp kalp-. Bu diziden sonra ben de daha yakından takip eder oldum, sanırım yeni bir dizi yada film projesi vardı. Dizi mi film mi emin degilim ama vardı. Çıksa da çabucak izlesek :D

      Sil
    2. Çin-Kore ortak yapımı filmi vardı ama ne zaman yayınlanacak tam emin değilim. Dediğin gibi çıksa da izlesek ayy :D <3

      Sil
    3. en yakın sürede yayınlanması ve çevirilmsi dileği ile :d

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?