24 Nisan 2015 Cuma

EXO NEXT DOOR 1. BÖLÜM


Evvet sonunda yazmaya başladım kkk
 Aslında çok önceden yazardım da bu haftam ful proje ve performans hazırlamakla geçti ,yazdığım postlar da bloğumla arama uzun uzadıya ödevler girmesin diye sıkıştırabildiklerim di işte :D
O zaman başlıyorum^^ İYİ OKUMALAR EFENİM :D 
-
-
Dizinin çok hoşuma giden bir başlama müziği var :D Bu müzikle birlikte başlayan bir grup tanıtım fotoğrafı var onların bir kaçını dizinin konusunu anlattığım bu yazımda  bulabilirsiniz :D Bi kaç tane de orada olmayanlardan koyayım ;

Xiumin'in tacını çok kıskandım yalnız kkk :D



Allah Allah kim acep bu gizemli minibüsün sahipleri??


Niye fark edilmeden ilerlemek istiyorlar.. yazıyorum buraya kesin bu çocuklarda bi iş var  asdfg da

a canlarım karda kış da elinde kocaman bi bavulla dolaşan , yapılı , yüzleri maskeli bir erkek topluluğu bence o sizin koca minibüs den daha çok dikkat çeker diyorum hani sdfgh
neyse onlar ilerleye dursun...



karşımıza bu kırmızı yüzlü kız çıkıyor..ne oldu da bu kadar kızardıysa artık :P

Uvv vaziyet anlaşıldı..meğersem bunu almaya gitmiş kızımız ..utancından da kıpkırmızı kesilmiş kkk



yav bu nasıl bir kasiyerdir Allah aşkına adamı çileden çıkartır..kıza da acıdım hani :P acele edin dedikçe oyalanan biri var karşısında..ne zorluyosa artık :d


Al işte sonunda itiraf ettirdiniz kıza asdfgh Koş kızım durma orada daha fazla asdfgh


Tabi o durumla kim karşı karşıya gelse yüzü yanar sdfg da canım senin yüzünün durumu çok fena yaa :D
Kızcağız böyle kendi kendine hayıflanırken bir şeyler sezdi herhal 


Uğğ takip ediliyorsun :P Gece gece kız başına sokağa çıkarsan olacağı bu :P
Bir de o tarafa gidelim bakalım ciddi ciddi kızı mı takip ediyorlar yoksa başka bir nedenleri mi var :P


Bana pek kızdan bahsediyorlar gibi gelmedi ama bizim utancından kıpkırmızı kesilen kızımız bunu bilmiyor tabi .s.s


Neden bahsediyor bunlar ne internette dolaşacak :P Bizim gibi bunları merak eden kızımızda merak edecek oldu ki kendi kendine soruyor 



Matilda lafını duyan Yeonhee'de hemen aklından kurgulamaya başlıyor tabi ki;


Yok artık bu kadar da demedik asdfgh knk ne yaptın yav  çocukları 5 saniyede dfghj


Kendi kurguladığın şeyden ürküp düşersin işte böyle asdfg -tabi yere atılmış bi muz kabuğu da olabilir düşmesinin nedeni kkkk- 


Seni öldürürler mi bilmem ama birinin bu çocuklara yerde buldukları her şeyi almamayı öğretmesi lazım sdfghj


Ölü taklidi yapmak bir işe yaramaz ben sana diyeyim demesine de sen ''gelme gelme'' diyene kadar onlar geldi bile sdfgh ;




Bu kız ya çok fazla dizi-film izliyor ya da küçükken kızı çok korkutmuş büyükleri asdfg


Korkudan çocukların yüzüne bakmadan kaçması da cabası -ben olsam bende öyle yapardım şimdi sdfgh oturduğun yerden konuşması kolay işte dfghasd-


Onlar da böylece bakı verir kızın arkasından sdfgh Canım bizde bilmiyoruz İsviçreli bilim adamları da bunun üzerinde çalışıyor asdf -bu saçma espriyi dikkate almayıp yazının devamını okuyun pek sevgili arkadaşlar  :P-


Kız yeni gelmiş eve kendini sakinleştirmeye çalışıyor bir de şu gelene bak sdfgh aptal erkek kardeşi anlaşılan fghj Salak saçma hareketler yapıyor :P cidden bu çocuğun sorunu ne sdfghj 


Benim kardeşim gelecek yan kapıya yakışıklı erkekler taşınıyor diye haber verecek fghjk ya bu çocuk anormal ya benim kardeşim fghjk


Yakışıklı erkek lafını duyan Younghee'de bir sırıtmalar bir kızarmalar yavrum sen hayırdır asdfgh Bunu tek merak eden bir biz değil kardeşi de oluyor ama odadan kovulmaktan başka bir işe yaramıyor bu merakı kkkk


asdfghj Şu silahlardan ben de istiyorum dfgh Odadan kardeş kovma işinde pek bi kullanışlıya benziyor fvbghnjmk 


''Hazır odamda yalnız kaldım hayal kurmaya devam edeyim bari'' bakışı bu dfghj


Ben kızın hayalleri de kendi gibi tuhaf diye düşünürken ..Younghee uyuya kalmış meğersem de anası bağırıyor ; KAHVALTI YAPMIYOR MUSUN!! diye sdfghj



Hafta sonu ben temalı bir diyalog olmuş bu konuşma sdfg Yalnız annesi de kızını çok iyi tanıyor herhalde kkk direk ''Tantana yaptığına göre uyanmış olmalısın..Kahvaltı için gel!'' dediğine göre kkk
Annesi gittikten sonra yalnız kalır Younghee ve yine düşüncelere dalar...




Tabi ki de düşündüğü şey dün karşılaştığı tuhaf adamlar ve sarışın bir kadın olacak dfghjkö Ciddi ciddi arıyor yani :D Ama aradığını bulamıyor haberlere bir göz atıyor ki ne görsün ;


EXO'dan Suho yaralanmış ve tur iptal..Gaeun EXO-L olan bir arkadaşı olsa gerek böyle ağladığına göre asdfgh


Kızım sen ne oyalanıyon kalk git anan çağırıyo :d


Oğlum şu kıza erkek demeyin allasen dfghj Hemencecik domatese dönüyor fghjk kim bilir aklından ne geçiyordur dfghj bilmek istemiyorum :D


Bu anneyi çok sevdim yaa dfgh İşine gelmeyen bir şey yapıyorsa hemen kirayla tehdit et kkkk Bu diziden çok şey öğreneceğim gibime geliyo fghj Belki ilerde kızıma uygularım dfghjmk


Yani kız alt tarafı karşıdaki yakışıklı erkek komşularına anahtar götürecek fghjk ne röportajı fghjk


Du-du-du-dur bi saniye dfghj Bu kız daha demin ne gereği var cinsinden bi şeyler demiyormuydu fgbhnjm Şimdi niye süslendi böyle ''acaba komşuma nasıl iyi görünebilirim'' cinsi
neden şeyler düşünüyor fghj

Veeee hayal kırıklığı fghjk Annesinin yakışıklı anlayışını gözden geçirmek lazım fghjkl
Yazık oldu kıza yaa o kadar süslenmiş hazırlanmıştı ama işte eldeki hesap çarşıya uymuyor fghjk
-
-
Ve kızımız bu hayal kırıklığından sonra bir dizi itirafta bulunuyor fghjk Şok geçirdi tabi ghjkl




Acıdım la kıza sdfgh Ben pek erkeklerle konuşurken kızarıp bozarmam fghj zaten sınıfta 7 tane benden kısa ve sivilceli erkek olunca gerek de olmuyor dfghj


Boş verek dimi kızım fghjk gel umutsuz vakalar olarak birbirimize sarılak ve sevgilisi olanları dışlıyak fghjk Biz birbirimize yeteriz :D
-
-

Bu nasıl bir benzetmedir Allah'ım yaa koptum dfghdfg  Tabi kızın esas komşularının kimliğinden haberi yok öyle boş boş konuşuyor dfghj



Ya kızım bak büyük konuşma çarpılırsın dfghjkl


Al işte bi annem ve ben temalı konuşma daha sdfg Demek Kore-Türkiye fark etmiyo anne her yerde anne , kız her yerde kız sdfghj


Ya yine o taktik dfghjk Ben bu taktiği uygulamadan ölmek istemiyorum kkkk


Yok yok kızım sen keyfine bak fvgbhnj


İnsanların yemeğine sulan demedik yav sdfgh Hem haram mal kızım o bak boğazında kalır dfghjk


Al işte demiştim ben sana boğazında falan kalır diye koş su mu bir şeyler iç dfghjk


Oha o suluklar çok güzel gbhnjmkö Ama sen neye bakıyon öyle bön bön O_o


OHA EXO FGHJK benim bile bu sahnede kalbim tekledi fghjk -EXO-L değilim ama yavşıyom işte asdfg Dövmezseniz sevinirim kkkk- Yalnız ben olsam ben de bön bön böylee öküzün trene baktığı gibi bakarım yanni -evet itiref ediyorum ,zaten ergenim daha bi taştı BANANEEE-


Alın bu da topllu fotoğraf sdfghj Şimdi rahat rahat ölebiliriz kkkkk



Ne yaptın lan sen fghjk Yapılır mı bu fghnj Tamam anladık şaşırdın kabulümüzdür de yani bu fgvbhnj Bak  Chanyeol'ün bakışlarına hoşlanmış gibi de görünmüyor fghjk 


Bu bir şaşırmayla karışık bir suçluluk bakışı dfghj İkisi anca bu kadar karışabilirdi fghjk
Ama takıldığı yer;



Evet şimdi ben olsam ben de buna takılırdım fghj Düşünsenize sabah bi uyanıyosunuz EXO yan kapıya taşınmış dfghjk Kimbilir bu kaç tane EXO-L'in rüyası..gece yatmadan önceki hayalleri..:D
-
-
Postumuz ve dizimiz burada bitmiştir dfgh Biliyorum çok uzun oldu ama bir sürü bir sürü fotoğraf var dcfvgh Umarım sabırla ve eğlenerek okumuşsunuzdur :D Çünkü ben yazarken çok keyifle yazdım ve bir bölümü elli defa izledim :D Yine de bazı fotoların tipi kayık kkkk Artık böylece kabul edin :D Daha çok gif yapmaya çalışıcam bu ilk denememdi :D Neyse zaten biraz fazla uzadı dcfvgh okuduğunuz için teşekkürler :D 
.
.
Yorumlarınızı eksik etmeyin ^_^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?