30 Nisan 2015 Perşembe

DERSTE ÖTEN HOROZ





Pek sevgili okuyan arkadaşlar :D Bugün başıma gelen bir olaydan bahsedeceğim sizlere :D
Şimdi size ne benim bugün yaşadığım olaydan ama bana ne anlatacağım kkk :D

Annem bu hafta gece çalışıyor -vardiyalı bir işte de ondan kkk- o yüzden sabahları kalkıp babamlara kahvaltı hazırlamak onları uyandırmak vs. hep benim üzerimde -sabah biz evden çıktıktan sonra geliyor annem- :P
Tabi benimde hazırlanmam gerekiyor o yüzden sabah 6.00 ya alarmı kuruyorum :P Ne olur ne olmaz diye 6.15, 7.00 ve 7.30 a da kuruyorum saati :D

Bu bir ön bilgiydi şimdi gelelim esas noktaya sdfgh

Ben bu saatlere kurdum sabahta saat 6.00 dedin mi ayaktaydım buraya kadar ok.
 Ama telefon kapanmış ve saat bozulmuş yani anlayacağınız saat normalde 12'yken 6.00 ı gösteriyor evden çıkarken açtım telefonu ama tabi saatin bozuk olduğunu ben ne zaman fark ettim : Okulda..tam dil anlatım dersinin ortasında..arkadaş sunum yapıyor her kes güzelce odaklanmış ve bam!! daha doğrusu ü-ü-ü-ürüüüüü diye ötmesin mi benim telefon ahahah 

Bütün sınıf fark etmese de , çünkü ben sınıfa en uzak noktalardan bi yerde oturuyorum, hatta o arka dörtlü denen yer var ya ha işte orada -biz 6 kişiyiz ama olsun dfghj- sınıfı 3 sütuna ayırırsak 2 sütun duydu hoca da fark etti ama bozmadı :d yine de sırıtışını gördüm dfgh 

Tabi o sıra ben telaşlı telaşlı kapatmaya çalışıyorum telefonu  ama tutamadım kendimi gülüyorum ses çıkartmamaya çalışıyorum bir yandan da :D Kızlar da kıs kıs gülüyor :D Ders çıkışı yine ben alay konusu ki benim pek sevgili arkadaşım rahat durmamış hemen durum da paylaşmış : Millet tam derse odaklanmış dinlerken Elif'in -diğer adımı kullanmış ama siz bunu bilin :D - telefonundan gelen horoz sesi saolsun tüm dikkat dağıldı uyuyanlar uyandı :D

Bu ikinci defa oldu :D Geçen sene de ötmüştü telefonum da hoca dersin sonuna kadar el koymuştu :D Vermeyecek sanmıştım da nasıl korkmuştum kkkk 

İşte bu da böyle bi anım sdfg Sizinle paylaşmak istedim :D 

Kendinize iyi bakın ve saatinizin doğru olduğundan emin olun!! :D
grin ifade simgesi

4 yorum:

  1. Hahhahha çok eğlenceli ya bir tek benim başıma geliyor sanmıştım böyle absürt olaylar yalnız değilmişim :P Buda bir ukalalık sayılır sanırım :DD

    Yav komşu ben seni takibe alacağım ama nasıl yapacağımı bilemedim bir aydınlatsan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok merak etme benimde bol bol böyle saçma sapan anılarım var yalnız değilsin yani asdfhj

      Valla bilmiyorum :D daha yeni yeni öğreniyorum bloğu adam etmeyi :P Bu takip şeysini bana bi öğretirsen çok iyi olur açıkçası :D

      Sil
  2. Hımm şimdi yerleşime gir gadget ekle linki var oraya tıkla açılan sayfada google+ üyeleri başlığına tıklayıp, ekleyebilirsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler^^ şimdi telefondayım pc ye geçer geçmez halledicem :)

      Sil

Yaz yaz üşenme :)