28 Nisan 2015 Salı

BEN VE ÇİKOLATA





Ya benim bu çikolata bağımlılığım ne olacak..
Evet ben de bir çikolata bağımlısıyım..özellikle liseye başladığımdan beri günde 3-4 tane -o da en az - çikolata, gofret yiyorum :P

Bu sene bu yüzden kilo aldım -ama ben kilolarımı önemsemiyorum :D-
Çikolata almadığım zaman gidip evdeki Saralle vs. ne varsa dalıyorum :D
Yani yemediğim gün huzursuz da hissetmiyorum ama aklıma çikolata gelirse hemen yemem gerekiyor :P

Bu çikolata yüzünden de sürekli sivilce sorunu yaşıyorum :P -ki ben onu da takmıyorum kkkk-
Ama annem çok fena, az kilo alsam;
- çok kilo aldın ya da sivilce çıksa ;
sivilcelerini mi sıkıyorsun vs. bir sürü şeyle beynimi yiyor :P

Aranızda benim gibi olan biri varsa bir yardım kurtulabilir miyim bu illetten :D

Ya ama bir yanımda hiç kurtulma boş ver bir dahamı geleceksin dünyaya diyor :P 
Nefsime hakim olmayı öğrenmeliyim :D Ki çikolata dışında para harcadığım pek bir şey de yok yani :D


4 yorum:

  1. Bu duruma ''Kelin merhemi olsa önce kendi başına sürerdi'' lafı yakışır :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kes aynı şeyden muzdarip :D Ah çikolata ahh yaktın bizi :D

      Sil
  2. demin rıulokat ve dido yedim şimdi de bu postu gördüm,çikolata yedikten hemen sonra karşılaşmama tesadüf diyemiycem çünkü ben de sürekli çikolata yiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah işe bak :D
      Bende sürekli yiyorum maalesef :P Artık hayatımda bir rutin olmuş :P

      Sil

Yaz yaz üşenme :)