28 Mart 2015 Cumartesi

YA ŞU CAPSLERE BAYILIYORUM



Ya cidden Koreyle yani Koreli idollerle ilgili yapılan capslere bayılıyorum :)
Abi bazıları gözümden yaş gelecek kadar gülmeme neden oluyo :D şimdi en sevdiğim bi kaç tanesini gösteriym size ::D



ya o yazan fotoğrafa cuk oturmamış mı ama asdfg Böyle narsistçe bi şekilde falan asdfgh ilk gördüğümde çok gülmüştüm :D şimdi de gülüyorum :D asdfghj 



ahahahahah abii bu nasıl bi bakışdır :D kime bakıyosun sen öyle asdfghj 
Hadi sen baktın kim fark ettide çekti asdfghj bu fanın aklına nasıl geldi bu yazı :DD


Ya aynı küçükken dövdüğüm çocuklara benziyo asdfghj -şaka asdfghjk- Özellikle Bobby'le ilgili yapılan capslare çok gülüyorum :D Çocuğun tepkileri falan tam capslik asdfgh misal ; 


bu   ve bu

 

asdfghj tipe bak Allah'ım yaa Böyle bakarken ne düşünüyodun aklından ne geçiyodu senin ha gülüm dfghjk 


Ya bu fotoğraftaki şey bazı boş konuşan arkadaşlarıma yapmak istediğim şey :D onlara hitaben bu fotoğrafı koyuyorum :P ''HE CANIM HE ONDAN'' :dd


Ve son olarak bu capsi koyuyurum :D niyedir bilmem ben hem animelerde hem dizilerde narsist karakterleri çok sevmişimdir  :D bu narsistler grubuna capslari de katıyorum :D Narsisit havası veren capsler hem komik hem gerçekçi oluyo asdfghj


Arkadaşlar bunlar benim sevdiğim ve çok güldüğüm capsler :D Capslerin hepiciğini İKON Team Turkey  sayfasından aldım :D Çok güzel bir etkinlik yapmışlar idollerin derp fotoğraflarını -onlar da benim favorimdir yalnız asdfghj- ya da hemen üstteki gibi güzel güzel fotoğrafların capslerini yapmışlar :D çoğunuz belki biliyor belki bilmiyor onu da ben bilmiyorum :D daha çıkışını yapmamış çıkışını dört gözle beklediğim bir grup umarım bu yetenekli grubu çok sever ve hep dinlersiniz :D
.
.
ve ve YG ye hitaben şu capsi de atıym dedim :D Ulan YG ölmeden görebilcem mi şunların çıkışlarını haa!!

 Sizin en sevdiğiniz capsler hangileri?? Yorum yapın ve fotoğrafları bana atınn!! Umarım zevkli bir yazı olmuştur :D
 okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim 




2 yorum:

  1. İdol lafını kullanma komşum anlamı küçük put demekmiş.

    Yazıya gelirsek baştaki caps çok komikti. Diğerleri de komik ama ilki daha komik geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğğ bilmiyordum :P bilgilendirme için teşekkürler bundan sonra kullanmam :D

      İlk capsi ben de çok seviyorum^^

      Sil

Yaz yaz üşenme :)