20 Şubat 2015 Cuma

İLK OLARAK



       

             İlk olarak herkese merhabaaaa!! :)
           Bu blok işinde yeniyim o yüzden eksiklerimi görmezden gelin ya da bana söyleyin ki ben de düzeltebileyim :D
blok açmamın tamamen nedeni diğer blokları kıskanmam dır :P Umarım benimde bloğumda o kadar sıcak bir ortam yaşayabiliriz ^_^



Gel gelelim bloğumda ne olacak :
Ben anime izlemeye bayılırım!! İzlediğim animelerin içeriklerini konularını umarım size spoil vermeden anlatacağım kikiki
K-pop ve K- drama sevenlerdenim de :)) bu grupların,filmlerin ve dizilerin tanıtımını yapacağım :D Artık ne kadar becerirsemm :))




Hemen hemen aklıma gelen her konu hakkında da yazacağım umarım başınızı ağrıtmam ahaha :)) Yorum yaparak istediğiniz bir şey varsa bana iletin!!

4 yorum:

  1. merabaaaa taam anime bakarım ki sendeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarsın bakmasına ama ben daha hiç anime tanıtımı yapmadım yaa :P

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İyiyiiim, teşekkür ederim :D Sen nasılsın :D

      Sil

Yaz yaz üşenme :)